Kan mijn laatste topic in sport niet herinneren. Ik vind dit nogal iets. Eén van de bekendste dopingexperts bezit documenten waaruit blijkt dat Contador niet helemaal zuiver is.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:16 schreef Jeroen_M het volgende:
Komaan Tong je hoeft toch niet voor elke headline een nieuw topic te openen.
Eerst bewijzen dat Contador onschuldig is en dan pas geloven dat het niet waar is.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:29 schreef LENUS het volgende:
Eerst zien dan geloven
normaal gezien is iemand onschuldig tot anders bewezen!quote:Op maandag 30 juli 2007 17:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
Eerst bewijzen dat Contador onschuldig is en dan pas geloven dat het niet waar is.
De hele Tour is de grootste sportzwendel ooit!
Nee man, normaal gezien is iemand schuldig bij de kleinste verdenking waartegen hij niet binnen 18 seconden een jurisch steekhoudend verweer heeft.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
normaal gezien is iemand onschuldig tot anders bewezen!
Snap ik ook niks van (of eigenlijk wel, wordt de lijst openbaar dan vallen er vele (Spaanse) sporters van hun troon). Contador is misschien een klein radertje van deze zwendel, maar zoals je zegt de echte zwendel is de lijst zelfquote:Op maandag 30 juli 2007 17:33 schreef horstjan het volgende:
De tour de grootste sportzwendel? Op de Dr Fuentes lijst prijken ook nog meer dan 150 andere sporters die aan allerhande evenementen en competities deelnemen. WAAROM WORDT DIE LIJST NIET OPENBAAR GEMAAKT? Dan kunnen we stemmen!
Nee joh, die blijven geheim. Net als de lijst van Fuentesquote:Op maandag 30 juli 2007 16:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Als hij zegt over documenten te beschikken dan moet hij ze ook op tafel leggen.
Dan is die Franke dus geloofwaardig als hij dit zegt:quote:Op maandag 30 juli 2007 17:33 schreef horstjan het volgende:
De tour de grootste sportzwendel? Op de Dr Fuentes lijst prijken ook nog meer dan 150 andere sporters die aan allerhande evenementen en competities deelnemen. WAAROM WORDT DIE LIJST NIET OPENBAAR GEMAAKT? Dan kunnen we stemmen!
Dat snap ik nou niet, hoe kun je nou een wielerliefhebber zijn als er regelmatig koersvervalsing is.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:16 schreef David Letterman het volgende:
En toch zal ik als enorme liefhebber het wielrennen blijven volgen...
Aanbidder van winnaars: neequote:Op maandag 30 juli 2007 19:20 schreef Colnago het volgende:
[..]
Dat snap ik nou niet, hoe kun je nou een wielerliefhebber zijn als er regelmatig koersvervalsing is.
Ben jij nou een wielerliefhebber of een aanbidder van winnaars?
met hoogste spaanse kringen wordt ook de overheid bedoeld, heeft dus niks met leugenaars in de wielerwereld te maken. In de wielerwereld zitten ze erom te springen dat dat document eens officieel naar buiten komt en uitgezocht wordt.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:17 schreef Colnago het volgende:
[..]
Dan is die Franke dus geloofwaardig als hij dit zegt:
,,De bevindingen zijn in mijn aktetas beland, maar de zaak wordt in de hoogste Spaanse kringen goed afgedekt.''
Schijnheilige leugenaarsbende die wielerwereld.
normaal gezien wel, maar je gaat me niet vertellen dat dit hele gedoe ook maar enigzins normaal is of wel?quote:Op maandag 30 juli 2007 17:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
normaal gezien is iemand onschuldig tot anders bewezen!
Riis?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:41 schreef horstjan het volgende:
Gelukkig is het toch nog altijd zo dat men met dope van een schillenpaard geen renpaard kan maken!
Positief getestquote:Op maandag 30 juli 2007 22:40 schreef sitting_elfling het volgende:
ik zit echt te wachten op positief nieuws omtrent contador
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |