SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
Je weettoch, als je bij de selectie niet tot het meest eigenwijze percentiel van de bevolking behoort kom je er überhaupt niet doorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:11 schreef YellowLedbetter het volgende:
gaat wel weer lekker hier he!
Zonder enige kennis van zake, die Engelsman die Neil Lawson het leven heeft gekost was een van de oudste deelnemers van de wedstrijd en Neil is zelf al een paar keer gewaarschuwd voor zijn gedrag, vergelijk het met voor de bandenstapels gaan staan in de formule 1...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:05 schreef SnowBite het volgende:
Die eeuwige discussies over zweefvliegen weer...
Waar het op neerkomt is dat de meeste zweefvliegers jochies van 16 zijn die levensgevaarlijke dingen uithalen.
2 meter over een auto heen bijv. Herinner je die vent die op een auto stond te fotograferen en door een zweefvlieger vol werd geraakt en op slag dood was?
Er is dan ook geen hond die dat doet. 250 km/h over de duiden kan niet eensquote:Ik denk dat je van geluk kan spreken dat het zo vaak nog goed gaat.
Met 250km/h over de duinen scheuren of op 30cm boven de grond een zoemer maken is allemaal wel gaaf, maar wel spelen met je leven (en dat van anderen).
Da's z'n zus, niet z'n moederquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:07 schreef YellowLedbetter het volgende:
Mojave, geen foto´s van je moeder hier! Die post je maar in het Keldertje ofzo
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:15 schreef Autoreply het volgende:
Anywayz, ik ga nog een liefdesbrief aftikken, slaap (of studeer) lekker![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:31 schreef YellowLedbetter het volgende:
Gadverdamme, dat is smerig!
Thank you for making my point.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:46 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Er is dan ook geen hond die dat doet. 250 km/h over de duiden kan niet eens![]()
De grond raken doe je overigens niet boven vlak terrein, wel 's gehoord van grondeffect![]()
Die Mirage heeft schokgolven (ook bij subsoon vliegen). De krijgt het dus zéker niet voor elkaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Thank you for making my point.De Mirage heeft het dus toch moeilijker met die korte vleugeltjes op hoge snelheid.
Ach, vandaar dat er geen CFIT incidenten in de jachtvliegerij plaatsvonden toen er nog echt laag gevlogen werdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:54 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Die Mirage heeft schokgolven (ook bij subsoon vliegen). De krijgt het dus zéker niet voor elkaar![]()
Ik had 't niet voor niets over vlak terreinquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ach, vandaar dat er geen CFIT incidenten in de jachtvliegerij plaatsvonden toen er nog echt laag gevlogen werd
![]()
Een van de oudste bij de Junior Championships is nog steeds jongquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:46 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Zonder enige kennis van zake, die Engelsman die Neil Lawson het leven heeft gekost was een van de oudste deelnemers van de wedstrijd en Neil is zelf al een paar keer gewaarschuwd voor zijn gedrag, vergelijk het met voor de bandenstapels gaan staan in de formule 1...
Bron?quote:Er is 10 jaar geleden een groot onderzoek gedaan naar zweefvliegen en veiligheid en als je kijkt naar het aantal piloten per leeftijdscategorie dan hebben de 50 plussers een paar keer zoveel kans op een dodelijk ongeluk of zware schade en is de categorie 16-25 en 25-35 de veiligste...
Of dat voor motorvliegen ook geldt betwijfel ik overigens.
Hellingvliegen heet zoiets. Ik heb filmpjes op telefoons van mensen gezien waarbij de 250km/h werd gehaald ja. En dan filmen ze het tijdens het vliegen.quote:Er is dan ook geen hond die dat doet. 250 km/h over de duiden kan niet eens![]()
De grond raken doe je overigens niet boven vlak terrein, wel 's gehoord van grondeffect![]()
zus was het tochquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:40 schreef Fillipe het volgende:
Pfff wat een geil moedertje.
Lightning_nl komt anders ook dicht in de buurt heur!!!11!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:23 schreef Koploperkopper het volgende:
Ja maar Autoreply is zeh bestest pilot!111
Vergeet mij niet man, ik pwn jullie al met FSX!!!1!einz!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:27 schreef cheukert het volgende:
[..]
Lightning_nl komt anders ook dicht in de buurt heur!!!11!
Je moet niet proberen de beste piloot te zijn. Je moet wel altijd proberen de oudste piloot te wordenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:09 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Vergeet mij niet man, ik pwn jullie al met FSX!!!1!einz!![]()
Any landing you can walk away from is a good landing!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:34 schreef nsfw het volgende:
[..]
Je moet niet proberen de beste piloot te zijn. Je moet wel altijd proberen de oudste piloot te worden
Hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:27 schreef SnowBite het volgende:
Van de week wel een leuke; zat in de sim, en hadden een (uiteraard simulated) engine fire.
Engine nr. 2 stond in de fik. Na de memory items netjes de magnetos van Engine nr.1 uit gezet.![]()
Dan zweeft zo'n Baron toch niet heel goed
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:34 schreef nsfw het volgende:
[..]
Je moet niet proberen de beste piloot te zijn. Je moet wel altijd proberen de oudste piloot te worden
Naja, kandie iig niet ook in de fik vliegenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:27 schreef SnowBite het volgende:
Van de week wel een leuke; zat in de sim, en hadden een (uiteraard simulated) engine fire.
Engine nr. 2 stond in de fik. Na de memory items netjes de magnetos van Engine nr.1 uit gezet.![]()
Dan zweeft zo'n Baron toch niet heel goed
Je bent toegetreden tot de zweefnurts clan alhier geloof ikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:27 schreef SnowBite het volgende:
Dan zweeft zo'n Baron toch niet heel goed
Hahaha... Dat liedje, waarin gevraagd word om respect... En dan de titel: Sailplane outraces a jet. Terwijl die jet juist moeite moet doen om even langzaam als die glider te gaan.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:04 schreef Alternate het volgende:
Zweefvliegen is veruit het moeilijkste, daarom verdienen die zweefvliegers ook zo gruwelijk veel.
Tosties enzo en bier.
Overigens krijg ik hem bij die 250 km/h, waar hier overal mee gepatst wordt, meestal niet eens omhoog (lees va de grond af).
Zelfde reden waarschijnlijk waarom je niet met je leeslampje in de auto aan rijd. Je ziet gewoon een stuk minder buiten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 07:00 schreef arrebar het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom de lichten van een vliegtuig gedimt worden tijdens het opstijgen?
Ah dus hij gebruikt ook al doping!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:59 schreef Koploperkopper het volgende:
Om de fabel voor eens en altijd de wereld uit te krijgen, fietsen is moeilijker dan vliegen! Dus eigenlijk is Autoreply een goeie wielrennert.
Klopt, maar het verschil tussen een 16-jarig jochie of iemand van 23 24 die al 10 jaar vliegt is nogal groot. Bovendien wist Neil exact wat hij deed en was hij al vaak gewaarschuwd. De ongevalsvlucht was een opzetje tussen piloot en fotograaf, geen solo-actie.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:12 schreef SnowBite het volgende:
Een van de oudste bij de Junior Championships is nog steeds jong
Neil stond op een auto foto's te maken, de zweefvlieger overtrad de regels. Daarnaast stonden er vele anderen op busjes en wagens.
Hierquote:Bron?
Klopt. In theorie. In Nederland kom je maximaal tot zo'n 100 meter hoogte op helling en als je dan aanduikt zal je maximaal 170 km/h oid halen. In de bergen kán je wel harder, maar meestal is het zo turbulent dat je niet over je Vra heen gaat, bij de meeste kisten zo rond de 180 km/h.quote:Hellingvliegen heet zoiets. Ik heb filmpjes op telefoons van mensen gezien waarbij de 250km/h werd gehaald ja. En dan filmen ze het tijdens het vliegen.
Uiteraard, maar bij vlak terrein is het vrijwel altijd afdoende. CFIT, zowel bij de "grote" als bij de kleine luchtvaart is vrijwel altijd een obstakel en niet gewoon de vlakke grond in zolang er sprake is van VFR-conditiesquote:Dus door het grondeffect kun je niet de grond raken wil je zeggen? Het mag dan wel een buffer zijn, maar lang niet altijd even effectief.
![]()
Nope, slechts bier. Wielrennen doe ik welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:03 schreef Fillipe het volgende:
Ah dus hij gebruikt ook al doping!
Neem aan dat hij in de cabine bedoelt. Zelfde antwoord maar iets meer uitleg: Als je de start afgebroken wordt en er een evacuatie volgt, of je crashed en moet evacueren, dan heb je al meer nachtzicht en zie je eventuele exit signs beter dan wanneer de lichten volop branden....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:28 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Zelfde reden waarschijnlijk waarom je niet met je leeslampje in de auto aan rijd. Je ziet gewoon een stuk minder buiten.
Maak je geen zorgen, ik fiets gewoon met afgeknipte spijkerbroek en klompenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:09 schreef cheukert het volgende:
ja maar ja maar ja maar wielrenners hebben strakke broekjes
Dat was m'n 2e gok!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:45 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Neem aan dat hij in de cabine bedoelt. Zelfde antwoord maar iets meer uitleg: Als je de start afgebroken wordt en er een evacuatie volgt, of je crashed en moet evacueren, dan heb je al meer nachtzicht en zie je eventuele exit signs beter dan wanneer de lichten volop branden....
Aan de hoogtemeter om z'n pols en het springpak te zien zal hij ook wel een parachute hebben.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:22 schreef Lightning_NL het volgende:
Je moet wel héél erg stom zijn om zo'n stunt uit te halen... Mongolen. Zelden zulk dom onverantwoordelijk gedrag vastgelegd zien worden. Dat zoiets dan goed afloopt is volgens mij gewoon een kwestie van dom geluk.
Je laat wel mooi bewijs zien voor de bewering van Snowbite dat zweefvliegers vaak 16 jarige jochies zijn die levensgevaarlijke dingen doen.
Dat maakt de actie er niet slimmer van natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:04 schreef Alternate het volgende:
[..]
Aan de hoogtemeter om z'n pols en het springpak te zien zal hij ook wel een parachute hebben.
Mongolen heb je overalquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:22 schreef Lightning_NL het volgende:
Je moet wel héél erg stom zijn om zo'n stunt uit te halen... Mongolen. Zelden zulk dom onverantwoordelijk gedrag vastgelegd zien worden. Dat zoiets dan goed afloopt is volgens mij gewoon een kwestie van dom geluk.
Je laat wel mooi bewijs zien voor de bewering van Snowbite dat zweefvliegers vaak 16 jarige jochies zijn die levensgevaarlijke dingen doen.
http://youtube.com/watch?v=aqGrgaQsIIEquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:48 schreef Koploperkopper het volgende:
Boobs?
Niet geheel. Dit soort dingen wordt vaker gedaan op de opening van WK's en airshows e.d. Het zijn ervaren mensen met een goede voorbereiding alhoewel het natuurlijk linker blijft als een normale vlucht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:22 schreef Lightning_NL het volgende:
Je moet wel héél erg stom zijn om zo'n stunt uit te halen... Mongolen. Zelden zulk dom onverantwoordelijk gedrag vastgelegd zien worden. Dat zoiets dan goed afloopt is volgens mij gewoon een kwestie van dom geluk.
Zelden zo'n belachelijke conclusie gezien. De laatste die ik uit een kist heb zien stappen was een wereldkampioen parachutespringen, achter in de twintig.quote:Je laat wel mooi bewijs zien voor de bewering van Snowbite dat zweefvliegers vaak 16 jarige jochies zijn die levensgevaarlijke dingen doen.
Ja. ik zag ook wel meteen dat het hier om een parachutist gaat, maar dan nog. Inderdaad de CG is helemaal fucked up, moeilijk te voorspellen hoe de kist zal reageren. Kans dat de parachutist tijdens het klimmen valt en bewusteloos raakt/delen van het zweefvliegtuig meeneemt is groot. Of een parachute die te vroeg open gaat. Of het gaat niet goed bij het wegspringen. Een piloot die niks kan zien, etc etc etc.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:04 schreef Alternate het volgende:
[..]
Aan de hoogtemeter om z'n pols en het springpak te zien zal hij ook wel een parachute hebben.
Dat valt reuze mee. De cg range voor de voorste zitplaats is behoorlijk ruim, dus als je hem zo achterlijk mogelijk legt met ballast (een normale en legale methode) kan daar makkelijk nog 70 kilo bovenop...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:50 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja. ik zag ook wel meteen dat het hier om een parachutist gaat, maar dan nog. Inderdaad de CG is helemaal fucked up, moeilijk te voorspellen hoe de kist zal reageren.
Tsjah, wat denk je van een Cressna dan? Springen net voor het stabilo? Ook dat gaat nog wel 's fout. Bovendien is je snelheid vrij laag, bij 100 km/h kost het niet al te veel moeite om fatsoenlijk te blijven zitten. Vergeet niet dat er steunen e.d. op die kist worden gezet, dus het is waarschijnlijk veiliger als uit een cessna springenquote:Kans dat de parachutist tijdens het klimmen valt en bewusteloos raakt/delen van het zweefvliegtuig meeneemt is groot. Of een parachute die te vroeg open gaat. Of het gaat niet goed bij het wegspringen. Een piloot die niks kan zien, etc etc etc.
Ja huuu stel je voor dat we eens iets zouden doen wat niet 100% veilig is! Sluit jij jezelf nu maar op in je kamer, dan weet je zeker dat je nooit een ongeluk krijgt!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:50 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ja. ik zag ook wel meteen dat het hier om een parachutist gaat, maar dan nog. Inderdaad de CG is helemaal fucked up, moeilijk te voorspellen hoe de kist zal reageren. Kans dat de parachutist tijdens het klimmen valt en bewusteloos raakt/delen van het zweefvliegtuig meeneemt is groot. Of een parachute die te vroeg open gaat. Of het gaat niet goed bij het wegspringen. Een piloot die niks kan zien, etc etc etc.
Hele domme mensen...
dat slaat ook nergens op. Maar huilen dat iemand gek is omdat die persoon een stunt uithaalt die ongetwijfeld zeer goed doordacht is, en waarvan hij de gevaren gewoon voor lief neemt, is sneu.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:01 schreef Koploperkopper het volgende:
Ja, want zweefvliegtuigen zijn invincible!111
[afbeelding]
Je hoort niets, maar de algehele consensus dat er bij paria's een steekje los zit deel ik. Boeie, ik word ook voor gek verklaard omdat ik motorrijdt...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:08 schreef Koploperkopper het volgende:
Je hoort dan ook gewoon normaal te doen, ik heb dan ook absoluut geen medelijden met een parachutist die zich doodspringt.
U leeft nogquote:
Ik ook niet. Je weet waar je aan begint. Ongelukken horen bij het vak en als je daar niet tegenkunt wordt je maar bibliotheekbalie medewerker ofzo!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:08 schreef Koploperkopper het volgende:
Je hoort dan ook gewoon normaal te doen, ik heb dan ook absoluut geen medelijden met een parachutist die zich doodspringt.
Ik haal adem en beweeg. Ga zo maar eens naar de strip om de cursisten hun lunch te bregen. Een hele week anderen helpen en zelf niet vliegen is best frusty soms. Maar gelukkig mag ik morgen weerquote:
...aldus iemand die 'sowieso' als "zowiezo" typtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:20 schreef Lightning_NL het volgende:
Wordt er vaak uit kleine Cessna's gesprongen dan? Ik dacht dat ze dat uit andere kisten deden, zoals een Pilatus PC-6 ofzo. Zowiezo zullen deze kisten er speciaal voor uitgerust zijn.
@Autoreply: Voor iemand die zo'n peppie opleiding als Aerospace Engineering doet maak je btw wel ontzettend veel grammatica fouten in het Nederlands en Engels (website).
poe poe, nou nou.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
...aldus iemand die 'sowieso' als "zowiezo" typt
jaja, jij wint. Een grammaticaal foutje is inderdaad HET bewijs dat iemand totaal geen praktische kennis heeft.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:25 schreef Lightning_NL het volgende:
Tja, je hebt gelijk. Nooit geweten hoe je dat woord spelt, altijd gedacht dat het met een Z is. Maar dat is een spellingsfoutje, en wat minder erg er telkens grammaticaal naast te zitten.
De kleinere veldjes waar ik kom springen ze meestal met een 182 of 206. Simpelweg niet genoeg leden (of klanten) om een turboprop te financieren denk ik. Bovendien kan je veel makkelijker piloten met een PPL vinden die dan "alleen" maar hun CPL hoeven te halen ipv ook nog een single turbine aantekening :-)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:20 schreef Lightning_NL het volgende:
Wordt er vaak uit kleine Cessna's gesprongen dan? Ik dacht dat ze dat uit andere kisten deden, zoals een Pilatus PC-6 ofzo. Zowiezo zullen deze kisten er speciaal voor uitgerust zijn.
Ik spelde het tot voor kort ook altijd als zo wie soquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:25 schreef Lightning_NL het volgende:
Tja, je hebt gelijk. Nooit geweten hoe je dat woord spelt, altijd gedacht dat het met een Z is. Maar dat is een spellingsfoutje, en wat minder erg er telkens grammaticaal naast te zitten.
Ach, tis vergelijkbaar. In beide gevallen een slecht idee, maar bloedlink is het geen van beidenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:27 schreef Lightning_NL het volgende:
Maar ik vind het wel grappig hoe Autoreply nu weer zegt dat het beter is om parachute te springen vanaf een zweefvliegtuig dan vanuit een Cessna.
Yepz, ik weet 't. Die site is drie jaar out en toen was men engels nog nied zo goet. Serieus, ik ben al tijden bezig om het om te zetten naar een fatsoenlijk CMS, maar dat wil nog niet echt lukkenquote:@Autoreply: Voor iemand die zo'n peppie opleiding als Aerospace Engineering doet maak je btw wel ontzettend veel grammatica fouten in het Nederlands en Engels (website).
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:40 schreef Koploperkopper het volgende:
TAALPURISTEN CHAT111
Ehr, dat ziet de toren of ander traffic toch ook wel neem ik aan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:55 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nu.nl/news/1190806/122/Hond_voorkomt_vliegramp.html
Tjah normaal wel.. Heb het zelf wel een paar keer meegemaakt in Italie dat er af en toe toch wel simpel wordt gedaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:43 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ehr, dat ziet de toren of ander traffic toch ook wel neem ik aan?
Fokkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:43 schreef Alternate het volgende:
Er moet toch in de cockpit een indicatie te zien zijn dat er nog vrachtdeuren openstaan.
De geile Fokker heeft dat iig wel.
Zonde van die Airbusquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4I-vckU3lmk&mode=related&search=
FSX!!!111111`11![]()
Jawel hoor, Master Caution gaat ook branden dus het is een bullshit verhaal.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:50 schreef Fillipe het volgende:
Hoe zit dat in een B737 dan (Mojave) ? Geen warning sign in de cockpit dat zo'n luik nog open staat?
edit: nou ja, blijkbaar niet dus![]()
Zal Anton Burlage wel weer een handje in hebben...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:25 schreef Mojave het volgende:
[..]
En kom zeg, een vliegramp omdat een luik niet goed dicht issensatie verhaal.
haha ja vast en zeker, de enige echtequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:36 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Zal Anton Burlage wel weer een handje in hebben...
Stinkt er iig wel naarquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:37 schreef Mojave het volgende:
[..]
haha ja vast en zeker, de enige echte![]()
Kids-Burlage-bash-topicquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:37 schreef Mojave het volgende:
[..]
haha ja vast en zeker, de enige echte![]()
Mooi daar mag hij nog doorheen danquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:29 schreef sebabje het volgende:
Hier in Soest komt het met bakken uit de lucht![]()
niet meer altijd raakquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:38 schreef Koploperkopper het volgende:
Sensasie!
Hammerzeit is zeh new age!quote:
nice....quote:
Gefeliciteerd! Niet al te handig om je naam en toenaam +handtekening op internet te zetten imo...quote:
had je dan 3 jaar eerder moeten zeggenquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:27 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Niet al te handig om je naam en toenaam +handtekening op internet te zetten imo...
En onbeperkt lekkere wijven te neuken!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:33 schreef Koploperkopper het volgende:
Dus nu ben je bevoegd om bier te drinken?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En onbeperkt lekkere wijven te neuken!
Maar bevoegd wil nog niet zeggen dat je dat ooit gaat lukken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En onbeperkt lekkere wijven te neuken!
Soest is niet in het Gooi.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:29 schreef sebabje het volgende:
Hier in Soest komt het met bakken uit de lucht![]()
Och, het helpt in ieder geval wel, om zo'n papiertje te hebbenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:03 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Maar bevoegd wil nog niet zeggen dat je dat ooit gaat lukken.
Het gooi en eemlandquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:35 schreef Alternate het volgende:
[..]
Soest is niet in het Gooi.
Het heerscht wel trouwens, want ik heb gehoord dat er echte piloten wonen.
wow! kun je die daar ook aanraken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:35 schreef Alternate het volgende:
[..]
Soest is niet in het Gooi.
Het heerscht wel trouwens, want ik heb gehoord dat er echte piloten wonen.
Alleen tijdens bezoek uren. Meestal tussen 1700-1800 op donderdag avond, net voor het bezoek van de derde maitresse en net na het dreigende telefoontje dat de vlieger in kwestie nog alimentatie moet betalen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:49 schreef Mojave het volgende:
[..]
wow! kun je die daar ook aanraken?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:58 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Alleen tijdens bezoek uren. Meestal tussen 1700-1800 op donderdag avond, net voor het bezoek van de derde maitresse en net na het dreigende telefoontje dat de vlieger in kwestie nog alimentatie moet betalen...
Nee, Bier v.s. Ranjaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Is, zweefvliegtuigjes v.s. vliegtuigen een beetje hetzelfde als Opel v.s. VW e.d.?
Of lijkt dat maar zo?
Wat liefquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:35 schreef Koploperkopper het volgende:
Kaapgevaar! KLM: Stoel bij nooduitgang wordt duurder
Hmm jaloersquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:40 schreef Koploperkopper het volgende:
Waarom zou je naar Amerika willen.![]()
![]()
Tja, ik woon in het zuiden van Amerika, daar is het klimaat lekker. Hoewel het nu al een tijdje elke dag 38 graden is met een hoge luchtvochtigheid. Maar gelukkig heeft alles aircoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:01 schreef Koploperkopper het volgende:
Dat is allemaal een mening, behalve het weer dan, gezien Amerika zo groot is dat het alle klimaten kent. Maar persoonlijk vind ik bolle wijven niet zo aantrekkelijk, goedkoop is duurkoop, ik heb liever geen V8 met 180pk, die natuur kun je hier ook vinden, en de ruimte, al eens in Siberie geweest?
Oh ja, en jaloers zijn op iemand die naar Amerika gaat.
Amerikaanse auto's hebben een dramatische vering, bekleding en weggedrag. En zien er van binnen ook nog cheap-ass plastic uit. Nee, doe mij dan maar een lekker comfortabele Europese auto met een kleinere motor die zuiniger is voor het milieu.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:07 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Welke man wil er nou geen V8? Het rijdt superrrrrrrr. Veel beter dan zo'n kut 4 cylindertje die maar voortjakkert.
Dramatische vering? Da's juist geweldig. Je zweeft als een boot over het asfalt, supercomfortabel. Bekleding? Harstikke mooi en van leer, niks mis mee. Beter dan dat goedkope standaard zwartgrijze spul. Binnenkant is vaak wat minder, ligt er helemaal aan wat voor auto je precies hebt. Ik kan ook heel veel europese/japanse auto's noemen met lelijk plastic interieur. Is allemaal zo tegenwoordig, niet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:11 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Amerikaanse auto's hebben een dramatische vering, bekleding en weggedrag. En zien er van binnen ook nog cheap-ass plastic uit. Nee, doe mij dan maar een lekker comfortabele Europese auto met een kleinere motor die zuiniger is voor het milieu.
Goeie! Ik zet dezequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:17 schreef Koploperkopper het volgende:
Oei, goeie nieuwe avatar voor nsfw:
[afbeelding]
Doei.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |