Mooi daar mag hij nog doorheen danquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:29 schreef sebabje het volgende:
Hier in Soest komt het met bakken uit de lucht![]()
niet meer altijd raakquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:38 schreef Koploperkopper het volgende:
Sensasie!
Hammerzeit is zeh new age!quote:
nice....quote:
Gefeliciteerd! Niet al te handig om je naam en toenaam +handtekening op internet te zetten imo...quote:
had je dan 3 jaar eerder moeten zeggenquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:27 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Niet al te handig om je naam en toenaam +handtekening op internet te zetten imo...
En onbeperkt lekkere wijven te neuken!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:33 schreef Koploperkopper het volgende:
Dus nu ben je bevoegd om bier te drinken?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En onbeperkt lekkere wijven te neuken!
Maar bevoegd wil nog niet zeggen dat je dat ooit gaat lukken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En onbeperkt lekkere wijven te neuken!
Soest is niet in het Gooi.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:29 schreef sebabje het volgende:
Hier in Soest komt het met bakken uit de lucht![]()
Och, het helpt in ieder geval wel, om zo'n papiertje te hebbenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:03 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Maar bevoegd wil nog niet zeggen dat je dat ooit gaat lukken.
Het gooi en eemlandquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:35 schreef Alternate het volgende:
[..]
Soest is niet in het Gooi.
Het heerscht wel trouwens, want ik heb gehoord dat er echte piloten wonen.
wow! kun je die daar ook aanraken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:35 schreef Alternate het volgende:
[..]
Soest is niet in het Gooi.
Het heerscht wel trouwens, want ik heb gehoord dat er echte piloten wonen.
Alleen tijdens bezoek uren. Meestal tussen 1700-1800 op donderdag avond, net voor het bezoek van de derde maitresse en net na het dreigende telefoontje dat de vlieger in kwestie nog alimentatie moet betalen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:49 schreef Mojave het volgende:
[..]
wow! kun je die daar ook aanraken?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:58 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Alleen tijdens bezoek uren. Meestal tussen 1700-1800 op donderdag avond, net voor het bezoek van de derde maitresse en net na het dreigende telefoontje dat de vlieger in kwestie nog alimentatie moet betalen...
Nee, Bier v.s. Ranjaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Is, zweefvliegtuigjes v.s. vliegtuigen een beetje hetzelfde als Opel v.s. VW e.d.?
Of lijkt dat maar zo?
Wat liefquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:35 schreef Koploperkopper het volgende:
Kaapgevaar! KLM: Stoel bij nooduitgang wordt duurder
Hmm jaloersquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:40 schreef Koploperkopper het volgende:
Waarom zou je naar Amerika willen.![]()
![]()
Tja, ik woon in het zuiden van Amerika, daar is het klimaat lekker. Hoewel het nu al een tijdje elke dag 38 graden is met een hoge luchtvochtigheid. Maar gelukkig heeft alles aircoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:01 schreef Koploperkopper het volgende:
Dat is allemaal een mening, behalve het weer dan, gezien Amerika zo groot is dat het alle klimaten kent. Maar persoonlijk vind ik bolle wijven niet zo aantrekkelijk, goedkoop is duurkoop, ik heb liever geen V8 met 180pk, die natuur kun je hier ook vinden, en de ruimte, al eens in Siberie geweest?
Oh ja, en jaloers zijn op iemand die naar Amerika gaat.
Amerikaanse auto's hebben een dramatische vering, bekleding en weggedrag. En zien er van binnen ook nog cheap-ass plastic uit. Nee, doe mij dan maar een lekker comfortabele Europese auto met een kleinere motor die zuiniger is voor het milieu.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:07 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Welke man wil er nou geen V8? Het rijdt superrrrrrrr. Veel beter dan zo'n kut 4 cylindertje die maar voortjakkert.
Dramatische vering? Da's juist geweldig. Je zweeft als een boot over het asfalt, supercomfortabel. Bekleding? Harstikke mooi en van leer, niks mis mee. Beter dan dat goedkope standaard zwartgrijze spul. Binnenkant is vaak wat minder, ligt er helemaal aan wat voor auto je precies hebt. Ik kan ook heel veel europese/japanse auto's noemen met lelijk plastic interieur. Is allemaal zo tegenwoordig, niet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:11 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Amerikaanse auto's hebben een dramatische vering, bekleding en weggedrag. En zien er van binnen ook nog cheap-ass plastic uit. Nee, doe mij dan maar een lekker comfortabele Europese auto met een kleinere motor die zuiniger is voor het milieu.
Goeie! Ik zet dezequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:17 schreef Koploperkopper het volgende:
Oei, goeie nieuwe avatar voor nsfw:
[afbeelding]
Doei.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |