LOL die zou ik wel eens willen zien danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:33 schreef Pelgrim het volgende:
Dat is toch die vrouw die op die vrouw uit Pulp Fiction lijkt of niet?
Wacht maar tot mijn site er isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wordt voor ons gedaan
www.vmx.nl
www.musicincontrol.nl
Ik zou het niet weten, ik heb die film nog nooit gezien.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:33 schreef Pelgrim het volgende:
Dat is toch die vrouw die op die vrouw uit Pulp Fiction lijkt of niet?
omfg... Pulp Fiction nog nooit gezien...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik heb die film nog nooit gezien.
Maar die mensen daar leken wel alsof ze aardig wat hadden gesnoven.
Ja ik weet dat het zo'n film is die je ooit gezien moet hebben maar het is er nog niet van gekomen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:01 schreef LeonH het volgende:
[..]
omfg... Pulp Fiction nog nooit gezien...![]()
![]()
![]()
EMO!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik heb die film nog nooit gezien.
Dan lult het mens behoorlijk uit dr nek, dance drugstore doet altijd de vvk van zinc feestjes... standaard kamikze/classic gold enzeau.. k zal binnenkort ook nog wel ff langsgaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:24 schreef mstx het volgende:
http://partyflock.nl/party/93232:24.html
[..]
Ik ben daar vanmiddag even langsgeweest.
Ik: Hoi ik hoorde dat jullie hier kaarten voor 24 op 1 sept. in de Zinc verkopen.
Kassamevrouw: Volgens mij verkopen wij niks voor de Zinc.
Ik: ...Op Partyflock stond dat het toch echt hier was!
Kassamevrouw: Oh dan hebben we ze nog niet binnengekregen.
Ik: ...
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:24 schreef mstx het volgende:
http://partyflock.nl/party/93232:24.html
[..]
Ik ben daar vanmiddag even langsgeweest.
Ik: Hoi ik hoorde dat jullie hier kaarten voor 24 op 1 sept. in de Zinc verkopen.
Kassamevrouw: Volgens mij verkopen wij niks voor de Zinc.
Ik: ...Op Partyflock stond dat het toch echt hier was!
Kassamevrouw: Oh dan hebben we ze nog niet binnengekregen.
Ik: ...
wij maken geld over naar een kerel uit ons groepje en hij regelt alle kaarten met Jones zelfquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:36 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Dan lult het mens behoorlijk uit dr nek, dance drugstore doet altijd de vvk van zinc feestjes... standaard kamikze/classic gold enzeau.. k zal binnenkort ook nog wel ff langsgaan.
Moet ook nog ff mensen waarschuwen om toch maar ff vvk kaartje te halen, want als k zie dat mensen uit heel NL komen... zou k het behoorlijk jammer als ons vaste zinc clubje niet naar binnen zou kunnen![]()
Same here...het word echt zo heerlijk...flink begaaien met 25 man op t station daar sochtendsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
wij maken geld over naar een kerel uit ons groepje en hij regelt alle kaarten met Jones zelf![]()
worden ook gewoon opgestuurd, dus dat zit helemaal goed
![]()
dat wou ik ff kwijtquote:I’m a bad fothermucker, never out of style
I’m an never out of lucker that is far too wild
Bitches know me for a clitsucker, no denial
When I crash at your party it’s the cops they dial
Cos I know how to roll cos you know I’m a rocker
The sun blocker always with a key to the locker
Never ever take me for a fool or a sucker
Cos you will pay the price to a wild fothermucker
A fothermucker has a serious design defect
Never play him for a sucker cuz he earns respect
It’s like a CD in your system that you can’t eject
It’s the hardstyle DJ that just wrecked your neck
A fothermucker has a serious design defect
Never play him for a sucker cuz he earns respect
Like the best looking bitches keep your dick erect
I’m a wild fothermucker, motherfucker dig that
Tsjah, doen ze bij 538 helaas niet veel meequote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een hardstyle nummer dat een Radio Edit heeft, op de vinyl nog wel![]()
juist, dat bedoel ikquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:39 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Tsjah, doen ze bij 538 helaas niet veel mee![]()
Wel fijner trouwens, hoef je niet de hele tijd die in- en outro aan te horen.
Is bij de meeste ( Shockwaves,Aliens,In the marine,Creatures etc.) ook niet heel lastig tochquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
juist, dat bedoel ik
ben zelf wel een aardige kenner van vocals, als ik een nummer weer hoor, kan ik vaak wel meezingen, weet ook wel goed wat er gezegd wordtkameraad heeft gevraagd of ik eens wil luisteren naar Noisecontrollers-nummers, zodat hij daar de vocals van weet, ben al aardig op weg
Ik wil wel mee hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:11 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat is dit een megavet feest zeg, voor maar 20 eurotjes; Headhunterz, Zany,Isaac, D-Block & S-Te-Fan en Noisecontrollers...echt vet.hopelijk willen er wat mensen mee
quote:Inderdaad, de drukker was wat later met de kaartjes. Ze liggen er sowieso deze week,
ja ik heb net al 2 e-tickets uitgedraaid, komt zeker goed daarquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:39 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja ik heb net al 2 e-tickets uitgedraaid, komt zeker goed daar
De eerste 100 worden geupgrade naar vip dus mss heb ik geluk.quote:
Haha, ik ken het, het blijft inderdaad een super plaatquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:09 schreef LeonH het volgende:
Is het trouwens normaal dat ik nog steeds, na al die weken dat ie uit is, kippenvel krijg als ik Her Voice weer hoor of draai? Of ben ik de enige met deze rare vertoning?
Koop je echt vinyls om op een platenspeler te beluisteren? Of heb je ook nog DJ draaitafels?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:39 schreef Pittie het volgende:
[..]
Haha, ik ken het, het blijft inderdaad een super plaat
Enne ik heb em orgineel inmiddels
[afbeelding]
[afbeelding]
Uh, omdat ik er niemand meer over hoorde heb ik niet de intentie gehad om de kaartjes alsnog te halen. Iedereen heeft het blijkbaar zelf gedaan of is van plan het zelf te doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
Boy laatj e het ff weten als je kaartjes hebt want dan boek ik die dokoe naar je over, no spang
jeweettoch
toegevoegd aan PF agendaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:11 schreef Sethje het volgende:
Wat is dit een megavet feest zeg, voor maar 20 eurotjes; Headhunterz, Zany,Isaac, D-Block & S-Te-Fan en Noisecontrollers...echt vet.hopelijk willen er wat mensen mee
Dit is mijn eerste en voorlopig ook enige vinyl, puur omdat ik dat nummer echt goed vindt! Dus om de artiest te steunen zeg maarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:19 schreef mstx het volgende:
[..]
Koop je echt vinyls om op een platenspeler te beluisteren? Of heb je ook nog DJ draaitafels?
een platenspeler is een ding van vroeger, heeft maar 2 of 3 snelheden en je kunt er voor de rest weinig meequote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:47 schreef Pittie het volgende:
Verder is er dan een verschil tussen een platenspeler en een draaitafel.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een platenspeler is een ding van vroeger, heeft maar 2 of 3 snelheden en je kunt er voor de rest weinig meebij een draaitafel, zeg maar een moderne platenspeler, zitten die knoppen van de 3 snelheden er ook, maar ook een schuif om de plaat langzamer en sneller te laten lopen, met precisie (de pitch) verder kun je met een draaitafel de plaat wat verder laten gaan door aan de zijkant een zwiepje te geven, of het metalen puntje in het midden wat sneller te draaien met je vingers
en als laatste heb je nog de mogelijkheid om de plaat heen en weer te doen, om hem gelijk te laten lopen met de andere plaat die loopt, zonder dat de naald de hele plaat vernaggeld
een afbeelding van mijn verhaalquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:11 schreef mstx het volgende:
[..]
Platenspeler:
[afbeelding]
Draaitafel:
[afbeelding]
dat liedje heeft gewoon iets...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:28 schreef warezguy05 het volgende:
hmm wat vindt iedereen zo vet aan die Her Voice dan? klinkt toch bijna t zelfde als Fahrenheit? (nu was dat wel dé plaat van 2006 voor mij, maar ik vind hem iets teveel erop lijken)
In dat geval wil ik die graag eens horenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:28 schreef warezguy05 het volgende:
hmm wat vindt iedereen zo vet aan die Her Voice dan? klinkt toch bijna t zelfde als Fahrenheit? (nu was dat wel dé plaat van 2006 voor mij, maar ik vind hem iets teveel erop lijken)
Wel meer dan iets, hij is gewoonquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:59 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
dat liedje heeft gewoon iets...![]()
Lijkt toch totáál niet op Fahrenheit? Alle kicks zijn anders, buildup, climax (L).. Heerlijke track! Fahrenheit ook overigensquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:28 schreef warezguy05 het volgende:
er was toch zo'n lijstje gemaakt? nou ja dan kijk ik wle of ik er op een andere manier kan aankomenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Uh, omdat ik er niemand meer over hoorde heb ik niet de intentie gehad om de kaartjes alsnog te halen. Iedereen heeft het blijkbaar zelf gedaan of is van plan het zelf te doen.![]()
Ja ik had hem al gezien in wat agenda's lijkt me echt een vet feestje. Maar het word misschien toch Mysteryland, even kijken met geld nog,.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 04:10 schreef SDJ het volgende:
Is dit misschien iets voor jullie?
http://partyflock.nl/party/93059:Project_N50.html
Razcal
Gabriel Bait
Scope DJ vs. Abject
Tatanka
The Prophet
hij staat bij mij in de agenda Dennis, jij samen met Barry is me zeer goed bevallen tijdens Hardstyle NRGquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 04:10 schreef SDJ het volgende:
Is dit misschien iets voor jullie?
http://partyflock.nl/party/93059:Project_N50.html
Razcal
Gabriel Bait
Scope DJ vs. Abject
Tatanka
The Prophet
dat is me te ver weg, en dan zou ik alleen voor Xave & Calypso moeten gaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:48 schreef JortK het volgende:
Ik ga vanavond naar Hardstyle 4 Free in de Asta... gaan meer mensen?
wordt hem niet voor mij kerel, als ik ga, dan wordt het Noisecontrollers @ Radstakequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:52 schreef Sethje het volgende:
Morgenavond naar D-Block & S-Te-Fan in de tijd-uit ik neem wel wat hondenbrokken mee voor dat domme pitbull volk en zelf lekker uit mn dak.
line-up is zeer netjes, misschien ben ik wel presentquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:32 schreef renz0r het volgende:
http://partyflock.nl/party/99686:X_Qlusive.html
DJ ZANY geeft weer een XQlusive feestje, dit keer in Belgie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:23 schreef renz0r het volgende:
Afgelopen tijd weinig tijd gehad om alles door te lezen ivm vakantie![]()
Ga je ook decibellen ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:23 schreef renz0r het volgende:
Afgelopen tijd weinig tijd gehad om alles door te lezen ivm vakantie![]()
Qua volk is het meer Time-Foutquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:52 schreef Sethje het volgende:
Morgenavond naar D-Block & S-Te-Fan in de tijd-uit ik neem wel wat hondenbrokken mee voor dat domme pitbull volk en zelf lekker uit mn dak.
Haha ja is echt niet normaal daar. En totaal geen liefhebbers van de muziek maarja ik vermaak mezelfwelquote:
kaartjes al binnen en hotel geboekt. althans mijn vriendin heeft dat gedaan als kado voor mijn verjaardagquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:32 schreef renz0r het volgende:
http://partyflock.nl/party/99686:X_Qlusive.html
DJ ZANY geeft weer een XQlusive feestje, dit keer in Belgie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en wanneer was jij jarig, ik 7 aug!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
kaartjes al binnen en hotel geboekt. althans mijn vriendin heeft dat gedaan als kado voor mijn verjaardag
Sinds ze bij mentale theo een moment hebben dat ze 1 beukplaat draaien en die bleek enorm veel aangevraagd te worden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:04 schreef Teteteterek het volgende:
wtf sinds wanneer draaien die hardstyle![]()
Heb jij een bron, want op top40.nl staat ie er niet tussen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:17 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Dan word er blijkbaar niks anders gedraaid daar... want die pussy versie van nothing else matters staat in de top 40.
Ik wou net zeggen want ik zie hem ook niet staanquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Heb jij een bron, want op top40.nl staat ie er niet tussen.
Ach ik vond het niet bijzonder... de laatste keer dat ik ben geweest naar de Astaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:54 schreef Sethje het volgende:
Is duidelijk. Veel nieuw werk van Xavi & Calypso ?
Wel jammer 4 free en dan entree vragen
Zolang het niet in de commerciele lijst komt vind ik het bestquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:40 schreef PartyAnimal87 het volgende:
In de dance top 40 staat ie
http://www.dutchdancelists.com/
Ook goed... Wist dattie iig hoog in de charts stond... waarom mag die "pussy" versie overigens niet in de top 4o staan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zolang het niet in de commerciele lijst komt vind ik het best
Dan is er een enorme grote kans dat hardstyle commercieel gaat worden. En aangezien elke puber kan jumpen, gaat iedereen er op jumpen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:50 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ook goed... Wist dattie iig hoog in de charts stond... waarom mag die "pussy" versie overigens niet in de top 4o staan?
Haha nog zo'n leuk voorbeeldje...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:56 schreef Pelgrim het volgende:
Niet druk om maken, waarom zou het uitgemolken gaan worden. Mensen blijven hardstyle toch jumpstyle noemen. Dus het wordt misschien wel uitgemolken, maar dan onder een andere naam.
Freeek it up is lekker!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
A-Lusion_-_Be_Yourself-(SCSP014)-Vinyl-2007
misschien wel present vanavond, Arjan en Bas hadden nog wat verrassingen in petto zeiden zequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:53 schreef Pablo88 het volgende:
ooh morgen Noisecontrollers in de Radstake![]()
![]()
whahahahaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:43 schreef LeonH het volgende:
[..]
Haha nog zo'n leuk voorbeeldje...
[pimp]Moest vorige week draaien[/pimp]. Stond net Punk Soul Brother op van Digital Punk, komt er zo'n klein groepje vriendinnen binnen. Dus 1 meid komt naar me toe: Wanneer gaat u jumpstyle draaien...? Dus ik![]()
'k zeg: dit is jump/hardjump. Zei weer: Dit is toch hardcore? Ik:Uhm nee.. Nog geen 5 minuten later waren ze weg...
![]()
Jah, daarom snapte ik de reactie van boy ook niet... Er is dus een of ander trance versie van... hoor ik redelijk vaak voorbij komen op slam FMquote:Op zondag 12 augustus 2007 07:06 schreef SDJ het volgende:
Is er een 'pussy' versie van Nothing Else Matters dan?? Kweet van nix..
Maar kvind de plaat iig een superknallerHeeft geen lange levensduur maar momenteel issie zeer lekker
En over een half jaartje, als je hem dan weer eens ergens hoort, denk je van "JAAA vet"
Zon soort plaat is het IMO
Zal zeker wel net zoiets zijn als Peter Gelderblom - Waiting 4. Die kwam ook toevallig een paar weken na DJ Isaac - Waiting For... .quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:33 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Jah, daarom snapte ik de reactie van boy ook niet... Er is dus een of ander trance versie van... hoor ik redelijk vaak voorbij komen op slam FM![]()
Nou ben echt bang dat hardstyle commercieel wordt en dat het is gewoon compleet uitgemolken wordt. Vandaar mijn voorbarige reactie dat ik het eigenlijk niet leuk vind dat nummers op de radio te horen zijn.....quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:33 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Jah, daarom snapte ik de reactie van boy ook niet... Er is dus een of ander trance versie van... hoor ik redelijk vaak voorbij komen op slam FM![]()
ik heb het er ook niet zo opquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:56 schreef Sethje het volgende:
Nothing else mattters is een kutnummer
quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:59 schreef Sethje het volgende:
Ik moet het anders zeggen die is voor mij Defqon helemaal kapot gedraaid, 6x op 1 dag is echt te veel
En toch ga je nog los als je hem op een party hoortquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:02 schreef Houniet het volgende:
iddmaar dat kon ook haast niet anders. of je stond gewoon steeds net verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |