Haha, ik ken het, het blijft inderdaad een super plaatquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:09 schreef LeonH het volgende:
Is het trouwens normaal dat ik nog steeds, na al die weken dat ie uit is, kippenvel krijg als ik Her Voice weer hoor of draai? Of ben ik de enige met deze rare vertoning?
Koop je echt vinyls om op een platenspeler te beluisteren? Of heb je ook nog DJ draaitafels?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:39 schreef Pittie het volgende:
[..]
Haha, ik ken het, het blijft inderdaad een super plaat
Enne ik heb em orgineel inmiddels
[afbeelding]
[afbeelding]
Uh, omdat ik er niemand meer over hoorde heb ik niet de intentie gehad om de kaartjes alsnog te halen. Iedereen heeft het blijkbaar zelf gedaan of is van plan het zelf te doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
Boy laatj e het ff weten als je kaartjes hebt want dan boek ik die dokoe naar je over, no spang
jeweettoch
toegevoegd aan PF agendaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:11 schreef Sethje het volgende:
Wat is dit een megavet feest zeg, voor maar 20 eurotjes; Headhunterz, Zany,Isaac, D-Block & S-Te-Fan en Noisecontrollers...echt vet.hopelijk willen er wat mensen mee
Dit is mijn eerste en voorlopig ook enige vinyl, puur omdat ik dat nummer echt goed vindt! Dus om de artiest te steunen zeg maarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:19 schreef mstx het volgende:
[..]
Koop je echt vinyls om op een platenspeler te beluisteren? Of heb je ook nog DJ draaitafels?
een platenspeler is een ding van vroeger, heeft maar 2 of 3 snelheden en je kunt er voor de rest weinig meequote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:47 schreef Pittie het volgende:
Verder is er dan een verschil tussen een platenspeler en een draaitafel.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een platenspeler is een ding van vroeger, heeft maar 2 of 3 snelheden en je kunt er voor de rest weinig meebij een draaitafel, zeg maar een moderne platenspeler, zitten die knoppen van de 3 snelheden er ook, maar ook een schuif om de plaat langzamer en sneller te laten lopen, met precisie (de pitch) verder kun je met een draaitafel de plaat wat verder laten gaan door aan de zijkant een zwiepje te geven, of het metalen puntje in het midden wat sneller te draaien met je vingers
en als laatste heb je nog de mogelijkheid om de plaat heen en weer te doen, om hem gelijk te laten lopen met de andere plaat die loopt, zonder dat de naald de hele plaat vernaggeld
een afbeelding van mijn verhaalquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:11 schreef mstx het volgende:
[..]
Platenspeler:
[afbeelding]
Draaitafel:
[afbeelding]
dat liedje heeft gewoon iets...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:28 schreef warezguy05 het volgende:
hmm wat vindt iedereen zo vet aan die Her Voice dan? klinkt toch bijna t zelfde als Fahrenheit? (nu was dat wel dé plaat van 2006 voor mij, maar ik vind hem iets teveel erop lijken)
In dat geval wil ik die graag eens horenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:28 schreef warezguy05 het volgende:
hmm wat vindt iedereen zo vet aan die Her Voice dan? klinkt toch bijna t zelfde als Fahrenheit? (nu was dat wel dé plaat van 2006 voor mij, maar ik vind hem iets teveel erop lijken)
Wel meer dan iets, hij is gewoonquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:59 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
dat liedje heeft gewoon iets...![]()
Lijkt toch totáál niet op Fahrenheit? Alle kicks zijn anders, buildup, climax (L).. Heerlijke track! Fahrenheit ook overigensquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:28 schreef warezguy05 het volgende:
er was toch zo'n lijstje gemaakt? nou ja dan kijk ik wle of ik er op een andere manier kan aankomenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Uh, omdat ik er niemand meer over hoorde heb ik niet de intentie gehad om de kaartjes alsnog te halen. Iedereen heeft het blijkbaar zelf gedaan of is van plan het zelf te doen.![]()
Ja ik had hem al gezien in wat agenda's lijkt me echt een vet feestje. Maar het word misschien toch Mysteryland, even kijken met geld nog,.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 04:10 schreef SDJ het volgende:
Is dit misschien iets voor jullie?
http://partyflock.nl/party/93059:Project_N50.html
Razcal
Gabriel Bait
Scope DJ vs. Abject
Tatanka
The Prophet
hij staat bij mij in de agenda Dennis, jij samen met Barry is me zeer goed bevallen tijdens Hardstyle NRGquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 04:10 schreef SDJ het volgende:
Is dit misschien iets voor jullie?
http://partyflock.nl/party/93059:Project_N50.html
Razcal
Gabriel Bait
Scope DJ vs. Abject
Tatanka
The Prophet
dat is me te ver weg, en dan zou ik alleen voor Xave & Calypso moeten gaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:48 schreef JortK het volgende:
Ik ga vanavond naar Hardstyle 4 Free in de Asta... gaan meer mensen?
wordt hem niet voor mij kerel, als ik ga, dan wordt het Noisecontrollers @ Radstakequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:52 schreef Sethje het volgende:
Morgenavond naar D-Block & S-Te-Fan in de tijd-uit ik neem wel wat hondenbrokken mee voor dat domme pitbull volk en zelf lekker uit mn dak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |