Dan is er een enorme grote kans dat hardstyle commercieel gaat worden. En aangezien elke puber kan jumpen, gaat iedereen er op jumpen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:50 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ook goed... Wist dattie iig hoog in de charts stond... waarom mag die "pussy" versie overigens niet in de top 4o staan?
Haha nog zo'n leuk voorbeeldje...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:56 schreef Pelgrim het volgende:
Niet druk om maken, waarom zou het uitgemolken gaan worden. Mensen blijven hardstyle toch jumpstyle noemen. Dus het wordt misschien wel uitgemolken, maar dan onder een andere naam.
Freeek it up is lekker!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
A-Lusion_-_Be_Yourself-(SCSP014)-Vinyl-2007
misschien wel present vanavond, Arjan en Bas hadden nog wat verrassingen in petto zeiden zequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:53 schreef Pablo88 het volgende:
ooh morgen Noisecontrollers in de Radstake![]()
![]()
whahahahaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:43 schreef LeonH het volgende:
[..]
Haha nog zo'n leuk voorbeeldje...
[pimp]Moest vorige week draaien[/pimp]. Stond net Punk Soul Brother op van Digital Punk, komt er zo'n klein groepje vriendinnen binnen. Dus 1 meid komt naar me toe: Wanneer gaat u jumpstyle draaien...? Dus ik![]()
'k zeg: dit is jump/hardjump. Zei weer: Dit is toch hardcore? Ik:Uhm nee.. Nog geen 5 minuten later waren ze weg...
![]()
Jah, daarom snapte ik de reactie van boy ook niet... Er is dus een of ander trance versie van... hoor ik redelijk vaak voorbij komen op slam FMquote:Op zondag 12 augustus 2007 07:06 schreef SDJ het volgende:
Is er een 'pussy' versie van Nothing Else Matters dan?? Kweet van nix..
Maar kvind de plaat iig een superknallerHeeft geen lange levensduur maar momenteel issie zeer lekker
En over een half jaartje, als je hem dan weer eens ergens hoort, denk je van "JAAA vet"
Zon soort plaat is het IMO
Zal zeker wel net zoiets zijn als Peter Gelderblom - Waiting 4. Die kwam ook toevallig een paar weken na DJ Isaac - Waiting For... .quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:33 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Jah, daarom snapte ik de reactie van boy ook niet... Er is dus een of ander trance versie van... hoor ik redelijk vaak voorbij komen op slam FM![]()
Nou ben echt bang dat hardstyle commercieel wordt en dat het is gewoon compleet uitgemolken wordt. Vandaar mijn voorbarige reactie dat ik het eigenlijk niet leuk vind dat nummers op de radio te horen zijn.....quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:33 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Jah, daarom snapte ik de reactie van boy ook niet... Er is dus een of ander trance versie van... hoor ik redelijk vaak voorbij komen op slam FM![]()
ik heb het er ook niet zo opquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:56 schreef Sethje het volgende:
Nothing else mattters is een kutnummer
quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:59 schreef Sethje het volgende:
Ik moet het anders zeggen die is voor mij Defqon helemaal kapot gedraaid, 6x op 1 dag is echt te veel
En toch ga je nog los als je hem op een party hoortquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:02 schreef Houniet het volgende:
iddmaar dat kon ook haast niet anders. of je stond gewoon steeds net verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |