Ware het niet dat dat al in 2003 speelde.... toen was Nadia 18, lijkt me sterk dus dat het om haar zou gaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:29 schreef Yollie het volgende:
[..]
Aan dit artikel moest ik denken:
http://www.aisnederland.nl/media/Deniece_Transavia.html
Ik doe heel hard mijn best om dit niet te visualiseren.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:47 schreef Leandra het volgende:
Hmmz... Nadia heeft dus de halve nacht (en hele morgen) bij Jaap in bed gelegen.
Hoe lang gaat het duren voor ze Jaap ligt te pijpen en af te trekken?? Dat lijkt ze zo ongeveer normaal te vinden bij degene bij wie ze in bed ligt immers.
Ik hoef daar mijn best niet voor te doen hoor, dat gaat helemaal vanzelf...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe heel hard mijn best om dit niet te visualiseren.
Ik ben bang dat je geen mogelijkheid hebt het te onwijken zodra het wel gebeurt....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe heel hard mijn best om dit niet te visualiseren.
Oh fuck... nu zie ik het eigenlijk pas... EricaH... dus het is ook Drs. Hystericaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:53 schreef beequeen het volgende:
EricaH, PM ontvangen maar je moet wel je eigen PM opengooien, anders kan ik niet antwoorden.
Nope, het is een koppelquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh fuck... nu zie ik het eigenlijk pas... EricaH... dus het is ook Drs. Hysterica![]()
Goh, doet me denken aan de kwartjes van Demins.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh fuck... nu zie ik het eigenlijk pas... EricaH... dus het is ook Drs. Hysterica![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom... alleen zij heeft haar (zijn) achternaam wel voluit geschreven![]()
Dat wordt 100% terror op Jaap... niemand mag aan zijn Nadia komen natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:59 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat Dennix het vandaag moeilijk gaat krijgen. Dat was al zo natuurlijk, maar na de nacht van Jaap en Nada samen......![]()
Ondanks dat hij zijn achternaam niet voluit geschreven heeft...???quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
, ik moet altijd wel om hem lachen.
In mijn ogen vernederd ze alleen zichzelfquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:29 schreef mootie het volgende:
Nadia heeft nog nooit een man zo horen smeken om seks.
Ikheb nog nooit een vrouw een man zo zien vernederen.
Ook datquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In mijn ogen vernederd ze alleen zichzelf![]()
H&L , lijkt wel een traditie..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:28 schreef Clank het volgende:
Beneden wordt gefluisterd... ik weet niet door welk koppel.
Door beide koppeltjesquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:34 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
H&L , lijkt wel een traditie..
Read your PMquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:01 schreef demins het volgende:
[..]
Ondanks dat hij zijn achternaam niet voluit geschreven heeft...???
Ben je eigenlijk al goed wakker?![]()
duurt niet lang meer of ze zal haar hulp aanbiedenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:34 schreef mootie het volgende:
Nadia vraagt of Jaap de spiegels gebruikt als hij masturbeert![]()
zo ziet ik dat ookquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In mijn ogen vernederd ze alleen zichzelf![]()
Dat op zeker, maar ze vernedert Dennis ook door hem constant achter zn rug om te bashen, en dan weer een beetje sex aan te bieden en dan toch maar weer niet....... En dan maar blijven blaten dat hij haar smeekt om sex.quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:42 schreef mootie het volgende:
Jaap ligt haar naakte rug te strelen.
Wat een enorme aandachtshoer is het tochquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:42 schreef mootie het volgende:
Jaap ligt haar naakte rug te strelen.
Ik vind Nada veel erger. Ik kan zelfs meelij krijgen met Jaap al doet hij het natuurlijk zelf.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:50 schreef DrsH het volgende:
Wat erg he dat die Jaap zich daarvoor laat lenen![]()
![]()
![]()
Die ligt daar al met volledig gezwollen cloacaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:53 schreef DrsH het volgende:
Zou de doorbloeding bij Jaap al toenemen????
tja ....hoe zou t zijn met die garnaalquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:53 schreef DrsH het volgende:
Zou de doorbloeding bij Jaap al toenemen????
Misschien is dit de grote verrassing en heeft hij een bloedlul die 5x zo groot wordt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:54 schreef milk-shake het volgende:
[..]
tja ....hoe zou t zijn met die garnaal![]()
![]()
Ik kan me dat haast niet voorstellen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die ligt daar al met volledig gezwollen cloaca
Môgguhquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:55 schreef Disana het volgende:
Goeiemidag allemaal
Ik vraag me af hoe lang het duurt (in dagen) voordat Jaap voorstelt samen iets leuks onder de dekens te doen. Het kan niet anders dan dat hij bezig is zijn kansen af te wegen.
Ja, want ze heeft immers zo'n behoefte aan seks (al vond ze dat niet classy, zoals ze tegen Dennis zei). Dan is het wachten wie de eerst stap zet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Môgguh![]()
Het verbaast me niets als Jaap het niet eens hoeft voor te stellen en Nadia een dezer dagen geheel uit eigen beweging zijn "genotsstaaf" ter hand neemt.
dat geloof je toch zelf niet hequote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Misschien is dit de grote verrassing en heeft hij een bloedlul die 5x zo groot wordt.
Minimaal de helft van dat ding zit verstopt in zijn buikvet, en dat komt er ook stijf niet uitquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Misschien is dit de grote verrassing en heeft hij een bloedlul die 5x zo groot wordt.
Ik heb 't precies 1 minuut aan kunnen zien. Toen maar besloten om braaf te wachten tot de rest in beeld is.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
Nada wil niet dat de camera inzoomt op haar handen, haar nagels zien er niet uit.
Ik heb genoeg gehoord.![]()
oja ..zou vandaag me frituurpan schoon maken ..........quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Minimaal de helft van dat ding zit verstopt in zijn buikvet, en dat komt er ook stijf niet uit
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:59 schreef milk-shake het volgende:
[..]
oja ..zou vandaag me frituurpan schoon maken ..........![]()
FdWquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:01 schreef tipsch het volgende:
wie staat er in de file?
De Robin Hood...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:52 schreef tipsch het volgende:
Jaap "pakt" alleen maar grote bedrijven in z'n plannetjes om geld te "maken"![]()
De opmerkingen wijzen wel in die richting, ja. Wat hij het liefst heeft dat een vrouw bij hem doet, of hij het erg vindt als een vrouw lawaai maakt, dat het erg gehorig is in de master bedroom...quote:
Hij is onderweg naar de Witte Bergen voor een bespreking met mij Demins en JdMquote:
Dat zegt bij Nadia nog nix natuurlijk... die kan het meest opwindende, ondeugende gesprek over sex hebben om vervolgens (als ze in actie moet komen) even te willen controleren of het water in het zwembad niet te koud is.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
De opmerkingen wijzen wel in die richting, ja. Wat hij het liefst heeft dat een vrouw bij hem doet, of hij het erg vindt als een vrouw lawaai maakt, dat het erg gehorig is in de master bedroom...
Waarom is het goor?? Omdat Jaap een vieze ranzige vent is of omdat Nadia een aandachtshoer is??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:08 schreef PumaStreamer het volgende:
[afbeelding]
Wat zijn dit voor gore praktijken..?? hallo iedereen ........
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:09 schreef StephanL het volgende:
Ik vind Jaap en Nadia een leuker stel dan Nadia en Dennis.
Of zodat die er 'per ongeluk' wel een keer uitvallen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:09 schreef mootie het volgende:
Ze heeft dus een hemdje aan, met bandjes....... maar verkiest om de bandjes onder haar oksels te doen, zodat ze de hele dag bielig dat hemdje moet vasthouden zodat haar tetten er niet uitvallen?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:09 schreef mootie het volgende:
Ze heeft dus een hemdje aan, met bandjes....... maar verkiest om de bandjes onder haar oksels te doen, zodat ze de hele dag bielig dat hemdje moet vasthouden zodat haar tetten er niet uitvallen?
Een stel, Jaap en Nada?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:09 schreef StephanL het volgende:
Ik vind Jaap en Nadia een leuker stel dan Nadia en Dennis.
mooi, waar gaan jullie het over hebben? En wat stond er om 15:00 gepland in DGK?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:05 schreef DrsH het volgende:
[..]
Hij is onderweg naar de Witte Bergen voor een bespreking met mij Demins en JdM
Ze denkt dat dat verleidelijk is.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:09 schreef mootie het volgende:
Toch vond ik de opmerking over de gehorigheid van de MB wel 'veelbelovend' (voor Jaap dan).quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zegt bij Nadia nog nix natuurlijk... die kan het meest opwindende, ondeugende gesprek over sex hebben om vervolgens (als ze in actie moet komen) even te willen controleren of het water in het zwembad niet te koud is.
neefjes Huubquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
mooi, waar gaan jullie het over hebben? En wat stond er om 15:00 gepland in DGK?
aah, dat was hetquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:10 schreef StephanL het volgende:
Huub zijn neefjes komen later, staan in de file.
Jij zit er al begrijp ik??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:11 schreef DrsH het volgende:
J d M is ook echt Talpa ook niet op tijd, ook in de file
Omdat ze een hemdje met schouderbandjes aanheeft..... maar niet snapt dat die over haar schouders moeten........ ofzo....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:11 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat loopt ze nou met der lelijke afhangende shit tieten in der handen..??
Volgens mij is Amanda echt snel 'hitsig' en gebruikt Nadia seks alleen maar als manipulatie en ter meerdere eer en glorie van zichzelf.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:10 schreef PumaStreamer het volgende:
Nadia is ook wel echt een nieuwe Amanda..en volgens mij nog dommer...Amanda is veel met zichzelf bezig maar blijf erbij Nadia kijkt zo vaak in de cam tis gewoon eng.
Puntje appeltaart met slagroom erbij???quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij zit er al begrijp ik??
Bestel maar vast een cappuccino voor me dan, ik ben er met een kwartiertje
Wederom een kooi hoer...echt het tegenovergestelde van een moslim...die bedekken alles zij ghooit alles blood...pappa zal wel niet kijkenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat ze een hemdje met schouderbandjes aanheeft..... maar niet snapt dat die over haar schouders moeten........ ofzo....
Ik acht Nada dan wel net even wat slimmer dan Amanda, maar zeker zo lelijk en valsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:10 schreef PumaStreamer het volgende:
Nadia is ook wel echt een nieuwe Amanda..en volgens mij nog dommer...Amanda is veel met zichzelf bezig maar blijf erbij Nadia kijkt zo vaak in de cam tis gewoon eng.
Daar heb je een punt, zou zo maar kunnen dat ze dit doet zodat ze haar borsten kan ondersteunen. Maar ze kan natuurlijk ook gewoon een badjas aandoen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:14 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zo kan ze verbergen, dat ze hangtieten heeft!
Nooit kan ze die ooit nog verbergen..zie een ouwe cos...hahaa.....ze is en blijft leijk als de hel..dan is knabbel van knabbel en babbel...alias amanda de bever...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:14 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zo kan ze verbergen, dat ze hangtieten heeft!
Verdorie we hadden toch in de Witte Bergen afgesproken zitten John en Deborah ook daar????quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:15 schreef FdW het volgende:
Dr. H. Demins en ik zitten op u te wachten in hotel Newport in Huizen, in de kamer waar Delley Jaap heeft gesopt. Bent u verlaat?
Als ze zich omkleedt en ze heeft (nog) geen bh aan, ondersteunt ze ze ook met een hele arm. Is dus inderdaad om het hangen te verbergenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, zou zo maar kunnen dat ze dit doet zodat ze haar borsten kan ondersteunen. Maar ze kan natuurlijk ook gewoon een badjas aandoen.
Waar zie je die dan?Ze zijn zo plat als een dubbeltje.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Heeft ze soms ook een silliconenkont? Ik vind die hammen er raar uit zien hoor!
Nou als slim mee lullen met anderen..of jezelf omhoogneuken om wat te bereiken is ze idd erg slim...afgekeurde stewardes is het. echte nep kak.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik acht Nada dan wel net even wat slimmer dan Amanda, maar zeker zo lelijk en vals![]()
Uiteraard, die spreken niet af in een v.d. Valk tent.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:17 schreef DrsH het volgende:
[..]
Verdorie we hadden toch in de Witte Bergen afgesproken zitten John en Deborah ook daar????
Knabbelquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:18 schreef mootie het volgende:
Knabbel kreeg het dus ook al niet voor elkaar om zelf jus te persen...... het apparaaaaaat is stuk, schaaaatjuh.
Nee, dat is niet geil genoeg. Ze loopt er JUIST zo bij, omdat ze weet, dat mannen dit geil vinden. ( nou ja, weten?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, zou zo maar kunnen dat ze dit doet zodat ze haar borsten kan ondersteunen. Maar ze kan natuurlijk ook gewoon een badjas aandoen.
Ik ook niet: DOE DIE BANDJES OM STOMME KUT!!! jE HEBT HANGTIETEN, FACE IT!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:15 schreef mootie het volgende:
DOE DIE BANDJES GOED, STOM MORMEL, JE LOOPT VOOR LUL!![]()
(ik kan er niet meer tegen)![]()
Jullie kunnen lullen wat jullie willen (waarschijnlijk omdat jullie zelf een dikke reet hebben) maar Nadia heeft een heerlijk kontje.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:17 schreef Yollie het volgende:
[..]
Waar zie je die dan?Ze zijn zo plat als een dubbeltje.
Oke dan spring ik nu in mijn Testerossa en ben in vijf minuten bij jullie, tot zoquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:19 schreef FdW het volgende:
[..]
Uiteraard, die spreken niet af in een v.d. Valk tent.
Lekker kontje???? Die kont is zo plat als een dubbeltje, dat kun je geen kont noemen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:20 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Jullie kunnen lullen wat jullie willen (waarschijnlijk omdat jullie zelf een dikke reet hebben) maar Nadia heeft een heerlijk kontje.![]()
![]()
Amanda en Lieke hebben een mooie kont, die van Knabbel is alleen maar plat.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:20 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Jullie kunnen lullen wat jullie willen (waarschijnlijk omdat jullie zelf een dikke reet hebben) maar Nadia heeft een heerlijk kontje.![]()
![]()
Rustig met uw testosteron, daar komen ongelukken van.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:21 schreef DrsH het volgende:
[..]
Oke dan spring ik nu in mijn Testerossa en ben in vijf minuten bij jullie, tot zo
Precies andersom dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:21 schreef PumaStreamer het volgende:
Hey..Nieuwe namen voor Nadia en Amanda...Amanda noemde ik al sinds dag 1 zo omdat ze zo'n rond hoofd (voetbalhoofd)...Misses Knabbel...
Voor mij bij deze De Knabbels....alias...Amanda en Nadia...(Knabbel en Babbel dus)
Lekker kontje....whahaha...niks persoonlijks hoor maar ook al kreeg ik er een miljoen voor zou haar reet niet kussen...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker kontje???? Die kont is zo plat als een dubbeltje, dat kun je geen kont noemen.
Tja....klein maar fijn.....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker kontje???? Die kont is zo plat als een dubbeltje, dat kun je geen kont noemen.
Jouw naam zegt genoeg.. Jij propt hem nog in een vochtige vuilniszakquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:20 schreef Gigageil het volgende:
[..]
![]()
Sommige vrouwen neem je gewoon alleen voor de sex, Nadia is daar ook één van.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Lekker kontje....whahaha...niks persoonlijks hoor maar ook al kreeg ik er een miljoen voor zou haar reet niet kussen...![]()
hahahaha....ouch...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:24 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij propt hem nog in een vochtige vuilniszak![]()
wees blij...zijn toch zinlose soon to be dead mensen...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
Nada en Dennix praten weer zonder zender.![]()
gezien het feit dat hij waarschijnlijk een pikkie ter grote van mijn pink heeft moet hij een beetje stijf zijn om lichtelijk indruk te maken voor de show en beelden/.....kots kots kots...ps...als die zijn lul is zou wassen zou die niet zo vaak hoeve jeuken...want van jeuken komt geen neuken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:
Waarom zou Dennix zijn boxer altijd naar beneden lopen sjorren?
Omdat zijn hoofd leeg is trekt hij valse lucht waardoor zijn onderbroek steeds in zijn reet word gezogenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:
Waarom zou Dennix zijn boxer altijd naar beneden lopen sjorren?
Dat geloof ik niet. Volgens mij heeft ze een bloedhekel aan Dennix, ze blijft gewoon beleefd.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:28 schreef mootie het volgende:
Ik gok dat Lieke al een beetje meelij krijgt met Dennis.
Amanda heeft ook een platte mannen kont.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda en Lieke hebben een mooie kont, die van Knabbel is alleen maar plat.
Jij bent een beetje raar, hè?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:29 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
gezien het feit dat hij waarschijnlijk een pikkie ter grote van mijn pink heeft moet hij een beetje stijf zijn om lichtelijk indruk te maken voor de show en beelden/.....kots kots kots...ps...als die zijn lul is zou wassen zou die niet zo vaak hoeve jeuken...want van jeuken komt geen neuken.
Ik geloof je op je woord.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:29 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
gezien het feit dat hij waarschijnlijk een pikkie ter grote van mijn pink heeft moet hij een beetje stijf zijn om lichtelijk indruk te maken voor de show en beelden/.....kots kots kots...ps...als die zijn lul is zou wassen zou die niet zo vaak hoeve jeuken...want van jeuken komt geen neuken.
Toen zij sinaasappels aan het persen was, kwam haar kont onder haar broekje vandaan. Er zat net zo'n rand omheen, die je ook ziet als mislukte silliconenborsten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:17 schreef Yollie het volgende:
[..]
Waar zie je die dan?Ze zijn zo plat als een dubbeltje.
Amanda der reet is ook lelijk...maar wat is een mooie kont...surinamers houden van een kont waar je een vrachgwagen op kan parkeren..ik hou van een klein kontje...maar wel perfect rond..zeg maar zo'n kont is mooi jongens...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:30 schreef Nasp het volgende:
[..]
Amanda heeft ook een platte mannen kont.
[afbeelding]
[afbeelding]
caps: scanman01
Die heeft een volle reet in vergelijk met Nada.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:30 schreef Nasp het volgende:
[..]
Amanda heeft ook een platte mannen kont.
[afbeelding]
[afbeelding]
caps: scanman01
nou ik hoop dat je niet dat laatste bedoel dat weet ik niet uit eigen ervaring hoor...is meer geinig bedoeld...zit bij mij prima.daaarbij ...als je weet hoe je je stok gebruiken moet in combo met het soepele in je heupen ...ai ai ai....quote:
Gut, en ik wilde me net verontschuldigen dat ik wat later ben... het ging fout bij de 7de laag mascara en toen moest ik alles eraf halen en weer opnieuw beginnen... Ik ben inmiddels weer bij laag 5, dus na deze nog 2 lagen te gaan, maar ik begrijp dat ik in Huizen moet zijn dus?!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Rustig met uw testosteron, daar komen ongelukken van.![]()
What to do, what to do?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gut, en ik wilde me net verontschuldigen dat ik wat later ben... het ging fout bij de 7de laag mascara en toen moest ik alles eraf halen en weer opnieuw beginnen... Ik ben inmiddels weer bij laag 5, dus na deze nog 2 lagen te gaan, maar ik begrijp dat ik in Huizen moet zijn dus?!
Dat gaat m niet worden denk ik... m'n föhn doet ook al raar![]()
waarschijnlijk dat ze er eentje wil...krijgt ze ook is aandacht..whahaaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:43 schreef mootie het volgende:
Nadia, iets over een stalker?
Echt als ik die gozertjes zie wil ik ook kinderen...echt geweldige mannetjes...miniterrortjes..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
Die kunneltjes zijn duidelijk dol op Huub en lijken qua terror ook op hem.![]()
Probeer de strijkbout danquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gut, en ik wilde me net verontschuldigen dat ik wat later ben... het ging fout bij de 7de laag mascara en toen moest ik alles eraf halen en weer opnieuw beginnen... Ik ben inmiddels weer bij laag 5, dus na deze nog 2 lagen te gaan, maar ik begrijp dat ik in Huizen moet zijn dus?!
Dat gaat m niet worden denk ik... m'n föhn doet ook al raar![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
Volgens mij zouden Huub en Lieke ook alleen maar jongetjes krijgen. En ik denk dat dat Lieke prima zou bevallen![]()
Ik vind het een leuk stel zo, heel open en eerlijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
Volgens mij zouden Huub en Lieke ook alleen maar jongetjes krijgen. En ik denk dat dat Lieke prima zou bevallen![]()
Ik niet....totaal verwacht....zo zijn mannen...vaker dan vrouwen denken....de zachte man is geweldig met kinderen...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:49 schreef noekje het volgende:
Ik vind het wel verwarrend om te zien dat Huub meer moederlijke kwaliteiten laat zien binnen 3 minuten dan Natasia in 10 maanden.
Post van de Dagquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:49 schreef noekje het volgende:
Ik vind het wel verwarrend om te zien dat Huub meer moederlijke kwaliteiten laat zien binnen 3 minuten dan Natasia in 10 maanden.
Echt heerlijk. Helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:48 schreef milk-shake het volgende:
eindelijk echte eerlijke (kleine) mensjes in dgk.............heerlijk
mooi gezegd en volledig me eens. verbazinwekkend dat de rest zo weinig respect heeft dat ze ze niet eens gedag komen zeggen...aan de andere kant beter ook...kutzakken moet je niet met kinderen inlaten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:48 schreef milk-shake het volgende:
Jongetjes zijn gaaf!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:48 schreef milk-shake het volgende:
daar wordt ik helemaal week van ..................quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:50 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik niet....totaal verwacht....zo zijn mannen...vaker dan vrouwen denken....de zachte man is geweldig met kinderen...
Maar zie jij Lieke niet met gemak en veel plezier en inzet een stuk of 4 knullen opvoeden? Ik welquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk stel zo, heel open en eerlijk.
Echt niet? Ik zou gelijk blij zijn als ik in hun plaats was.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:51 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
mooi gezegd en volledig me eens. verbazinwekkend dat de rest zo weinig respect heeft dat ze ze niet eens gedag komen zeggen...aan de andere kant beter ook...kutzakken moet je niet met kinderen inlaten.![]()
Ik weet echt wel dat mannen heel goed met kinderen zijn. Het gaat mij erom om wat Natasia 10 maanden (niet) heeft laten zien.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:50 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik niet....totaal verwacht....zo zijn mannen...vaker dan vrouwen denken....de zachte man is geweldig met kinderen...
Ik ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:52 schreef milk-shake het volgende:
[..]
daar wordt ik helemaal week van ..................![]()
![]()
Ik denk dat je dat Amanda of Nadia niet zou horen zeggen. Volgens mij weten die zich er weinig raad mee, en ik denk dat ze het liefst barbiepop-dochtertjes willen om mee te prutsen. En dan hebben die dochtertjes nog mazzel dat we hier geen pageants hebben waar ze in bikini'tjes of cowboypakjes mogen komen opdraven.quote:
kindjes van zijn zusjequote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Zo leuk hoe Huub met zijn neefjes is.
Zijn het 3 broertjes?
zeker mee eens ....wat is zij nou voor een moeder....kom op...motherfokking egotripser is ze...zo erg .maar we moeten eigenlijk niet meer over haar praten dat wil ze alleen maar...mediageil....dus...dag natasia...je was en bent eigenlijk nooit geweest...wees blij met je tieten ga nu maar sparen want over 5 tot 10 jaar moet je weer nieuwe hebben a minimaal 5000 euro dus go your gang...whaha..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet echt wel dat mannen heel goed met kinderen zijn. Het gaat mij erom om wat Natasia 10 maanden (niet) heeft laten zien.
met de stekker in stopcontact......tssffóafofabn'bfbwruofwoçbn stroomshock..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:54 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Misschien ligt die in de vijver dan?
Absoluut.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar zie jij Lieke niet met gemak en veel plezier en inzet een stuk of 4 knullen opvoeden? Ik wel![]()
Die verjaardag, dat ze Yairo opzij duwde omdat ze met haar vriendin wou dansen... toen pakte die vriendin Yairo maar weer bij het handje.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet echt wel dat mannen heel goed met kinderen zijn. Het gaat mij erom om wat Natasia 10 maanden (niet) heeft laten zien.
schijten op haar...dat moeten we ..gewoon schijten op zo iemand...vind ut zo zielig en denk zo vaak aan die kids...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Die verjaardag, dat ze Yairo opzij duwde omdat ze met haar vriendin wou dansen... toen pakte die vriendin Yairo maar weer bij het handje.
En Amanda was half naakt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:57 schreef itsme het volgende:
neefje: waar is brian
beneden, je bent toch geen fan van Brian he
neefje: niet van die slangekop???
Huub heeft duiveltjes hoofd
H: ik heb het uitgelegd hoe het zit he?
Kindje: ja het is maar een spelletje
ze vonden met die pistolen mooi![]()
20 min. het is net niks.quote:
Ik zit zelf wel op tangen en ook op make up maar heb 2 jongetjes en vind het fantastisch! Er is nog hoop voor de toekomstige zonen van Nadia en Amanda. Al word ik wel bang van het feit dat zij zich überhaupt gaan voortplanten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat Amanda of Nadia niet zou horen zeggen. Volgens mij weten die zich er weinig raad mee, en ik denk dat ze het liefst barbiepop-dochtertjes willen om mee te prutsen. En dan hebben die dochtertjes nog mazzel dat we hier geen pageants hebben waar ze in bikini'tjes of cowboypakjes mogen komen opdraven.
jaap 200 KG kleinste vente 25 kg....maar 8 KEER zo groot hahaha..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:
Ze proberen Jaap te schoppen maar zijn toch een beetje bang.
Ik denk dat Huub het alleen maar leuk vond.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:00 schreef Ashaa het volgende:
Leuk en aardig dat zgn gezinnetje maar Lieke had best Huub even alleen kunnen laten met die neefjes. In ieder geval wel zo leuk voor die knullen ff met ome alleen zijn..
Waarom nou?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:01 schreef Borga het volgende:
Ik krijg eenbeetje medelijden krijgen met sommige streamers hier
![]()
Ik schat jou toch iets hoger in qua intelligentie en sociale vaardigheden en warmte dan Nadia en Amanda hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zit zelf wel op tangen en ook op make up maar heb 2 jongetjes en vind het fantastisch! Er is nog hoop voor de toekomstige zonen van Nadia en Amanda. Al word ik wel bang van het feit dat zij zich überhaupt gaan voortplanten.
?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
20 , een uur gedeeld door 3 pers. is 20 minuten.
Allemaal dankzij Joséquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:02 schreef akveor het volgende:
Let eens op de perfecte afwerking van deze trap. Ook prima onderhouden en zo schoon.
[afbeelding]
Net niks...? Deze jochies hebben in 20 minuten al meer laten zien dan nix in 6 weken.quote:
Pfieuw..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schat jou toch iets hoger in qua intelligentie en sociale vaardigheden en warmte dan Nadia en Amanda hoor![]()
Ik bedoel het niet vervelend hoor. Sommige reageren nog al overdreven op een stel kinderen. Maar die zullen zelf wel geen kids hebben.quote:
kheb zelf ook zulke jongentjes thuis dus ikquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:01 schreef Borga het volgende:
Ik krijg een beetje medelijden met sommige streamers hier
![]()
Ja dus wat is je punt? Nu zijn het 3 personen dus 20 minuten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:03 schreef itsme het volgende:
[..]
?
Soms hebben ze 1 persoon voor een uur
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:05 schreef farceman het volgende:
Hhahah vet van de redactie ; Natasia is weg en de kleintjes worden met een vette volkswagen touraeg opgehaald!
of juist wel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:05 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet vervelend hoor. Sommige reageren nog al overdreven op een stel kinderen. Maar die zullen zelf wel geen kids hebben.
In mijn geval vergis je je. Het is gewoon een verademing om een keer normale mensen/kinderen te zien in dat hok.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:05 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet vervelend hoor. Sommige reageren nog al overdreven op een stel kinderen. Maar die zullen zelf wel geen kids hebben.
Ik zou denken dan 3 uur.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:06 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja dus wat is je punt? Nu zijn het 3 personen dus 20 minuten.
Nou dat vind ik nou een echte bullshit opmerking...ten eerste na al die tijden vol mongolide momenten is dit leuk..ten tweede...je hoeft geen kinderen te hebben om ouderschap te snappen hoor.....en het zijn onwijs leuke kids dus wat is exact wat je nou bedoeld....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:05 schreef Borga het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
In mijn geval vergis je je. Het is gewoon een verademing om een keer normale mensen/kinderen te zien in dat hok.
En dan ook nog kinderen die aandacht krijgen van een oom, en niet de nepaandacht die de Zwarte heks gaf aan Yenne en Yairo.
Juist wel, die er geen hebben interesseert het niet zo en worden niet zo opgewonden.....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:05 schreef Borga het volgende:
[..]
Och jezus, Wilgo moest ze echt door haar strot duwen anders gaf ze de kinderen niet eens aandacht.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
In mijn geval vergis je je. Het is gewoon een verademing om een keer normale mensen/kinderen te zien in dat hok.
En dan ook nog kinderen die aandacht krijgen van een oom, en niet de nepaandacht die de Zwarte heks gaf aan Yenne en Yairo.
had ook leuk geweest voor de kijkende kids nu...en ook om te horen wat de onvervalste kinderen zeggen over iedereen dat was wel lachen.quote:
Je denkt toch niet dat ik jou Tara ooit ga vergetenquote:
Nou ik mag toch hopen dat er niet veel kijkende kids zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:09 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
had ook leuk geweest voor de kijkende kids nu...en ook om te horen wat de onvervalste kinderen zeggen over iedereen dat was wel lachen.
Lievvvvvvvvquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:09 schreef Borga het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik jou Tara ooit ga vergeten![]()
Nee ik ook niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:09 schreef Borga het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik jou Tara ooit ga vergeten![]()
Mitch!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:11 schreef Mokum020 het volgende:
The Bee Gees staan op...More than a woman.....
ik heb wat met dat nummer...![]()
![]()
Komt Elly eigenlijk vanavond? Ik heb wel zin een een feestje![]()
![]()
Nee , geen Elly, maar wie wel? Het is iedere keer weer afwachten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:11 schreef Mokum020 het volgende:
The Bee Gees staan op...More than a woman.....
ik heb wat met dat nummer...![]()
![]()
Komt Elly eigenlijk vanavond? Ik heb wel zin een een feestje![]()
![]()
Oow nu snap ik wat je bedoeltquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik zou denken dan 3 uur.Ik maak geen punt. Ik vraag me gewoon iets af.
![]()
gaat er niet om wie wel of geen kinderen heeft..das niemands zaak hier...en irrelevant...het gaat er om dat er eerlijke leuke kleine onvervalste grappige en ook nog is leuk spontane mannekes de villa inl lopen....ipv wanna b friends van de rest...of de fucking soa boys die dachten effe een comeback te maken die nog sneller dan een 1 dags vlieg weer pleite was...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:09 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Juist wel, die er geen hebben interesseert het niet zo en worden niet zo opgewonden.....
kimquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee , geen Elly, maar wie wel? Het is iedere keer weer afwachten.
er zijn heel veel kinderen die kijken speciaal naar Bwian omdat die altijd zulke leuke grapjes maaktquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:10 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou ik mag toch hopen dat er niet veel kijkende kids zijn.![]()
Ik vind het leuk om de reacties van de kinderen te horen over het programma![]()
nou ...die hebben dan niet zulke slimme ouders mijn kids mogen als ik die zou hebben overigens niet alleen laten kijken....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:13 schreef Borga het volgende:
[..]
er zijn heel veel kinderen die kijken speciaal naar Bwian omdat die altijd zulke leuke grapjes maakt
Dan had het Huub meer CP's gekost. En ik denk dat 20 minuten precies genoeg is voor zulke kleine kinderen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:03 schreef itsme het volgende:
[..]
?
Soms hebben ze 1 persoon voor een uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |