Ik denk dat je dat Amanda of Nadia niet zou horen zeggen. Volgens mij weten die zich er weinig raad mee, en ik denk dat ze het liefst barbiepop-dochtertjes willen om mee te prutsen. En dan hebben die dochtertjes nog mazzel dat we hier geen pageants hebben waar ze in bikini'tjes of cowboypakjes mogen komen opdraven.quote:
kindjes van zijn zusjequote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Zo leuk hoe Huub met zijn neefjes is.
Zijn het 3 broertjes?
zeker mee eens ....wat is zij nou voor een moeder....kom op...motherfokking egotripser is ze...zo erg .maar we moeten eigenlijk niet meer over haar praten dat wil ze alleen maar...mediageil....dus...dag natasia...je was en bent eigenlijk nooit geweest...wees blij met je tieten ga nu maar sparen want over 5 tot 10 jaar moet je weer nieuwe hebben a minimaal 5000 euro dus go your gang...whaha..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet echt wel dat mannen heel goed met kinderen zijn. Het gaat mij erom om wat Natasia 10 maanden (niet) heeft laten zien.
met de stekker in stopcontact......tssffóafofabn'bfbwruofwoçbn stroomshock..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:54 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Misschien ligt die in de vijver dan?
Absoluut.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar zie jij Lieke niet met gemak en veel plezier en inzet een stuk of 4 knullen opvoeden? Ik wel![]()
Die verjaardag, dat ze Yairo opzij duwde omdat ze met haar vriendin wou dansen... toen pakte die vriendin Yairo maar weer bij het handje.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet echt wel dat mannen heel goed met kinderen zijn. Het gaat mij erom om wat Natasia 10 maanden (niet) heeft laten zien.
schijten op haar...dat moeten we ..gewoon schijten op zo iemand...vind ut zo zielig en denk zo vaak aan die kids...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Die verjaardag, dat ze Yairo opzij duwde omdat ze met haar vriendin wou dansen... toen pakte die vriendin Yairo maar weer bij het handje.
En Amanda was half naakt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:57 schreef itsme het volgende:
neefje: waar is brian
beneden, je bent toch geen fan van Brian he
neefje: niet van die slangekop???
Huub heeft duiveltjes hoofd
H: ik heb het uitgelegd hoe het zit he?
Kindje: ja het is maar een spelletje
ze vonden met die pistolen mooi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |