quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:09 schreef StephanL het volgende:
Ik vind Jaap en Nadia een leuker stel dan Nadia en Dennis.
Of zodat die er 'per ongeluk' wel een keer uitvallen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:09 schreef mootie het volgende:
Ze heeft dus een hemdje aan, met bandjes....... maar verkiest om de bandjes onder haar oksels te doen, zodat ze de hele dag bielig dat hemdje moet vasthouden zodat haar tetten er niet uitvallen?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:09 schreef mootie het volgende:
Ze heeft dus een hemdje aan, met bandjes....... maar verkiest om de bandjes onder haar oksels te doen, zodat ze de hele dag bielig dat hemdje moet vasthouden zodat haar tetten er niet uitvallen?
Een stel, Jaap en Nada?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:09 schreef StephanL het volgende:
Ik vind Jaap en Nadia een leuker stel dan Nadia en Dennis.
mooi, waar gaan jullie het over hebben? En wat stond er om 15:00 gepland in DGK?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:05 schreef DrsH het volgende:
[..]
Hij is onderweg naar de Witte Bergen voor een bespreking met mij Demins en JdM
Ze denkt dat dat verleidelijk is.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:09 schreef mootie het volgende:
Toch vond ik de opmerking over de gehorigheid van de MB wel 'veelbelovend' (voor Jaap dan).quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zegt bij Nadia nog nix natuurlijk... die kan het meest opwindende, ondeugende gesprek over sex hebben om vervolgens (als ze in actie moet komen) even te willen controleren of het water in het zwembad niet te koud is.
neefjes Huubquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
mooi, waar gaan jullie het over hebben? En wat stond er om 15:00 gepland in DGK?
aah, dat was hetquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:10 schreef StephanL het volgende:
Huub zijn neefjes komen later, staan in de file.
Jij zit er al begrijp ik??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:11 schreef DrsH het volgende:
J d M is ook echt Talpa ook niet op tijd, ook in de file
Omdat ze een hemdje met schouderbandjes aanheeft..... maar niet snapt dat die over haar schouders moeten........ ofzo....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:11 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat loopt ze nou met der lelijke afhangende shit tieten in der handen..??
Volgens mij is Amanda echt snel 'hitsig' en gebruikt Nadia seks alleen maar als manipulatie en ter meerdere eer en glorie van zichzelf.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:10 schreef PumaStreamer het volgende:
Nadia is ook wel echt een nieuwe Amanda..en volgens mij nog dommer...Amanda is veel met zichzelf bezig maar blijf erbij Nadia kijkt zo vaak in de cam tis gewoon eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |