zo ziet ik dat ookquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In mijn ogen vernederd ze alleen zichzelf![]()
Dat op zeker, maar ze vernedert Dennis ook door hem constant achter zn rug om te bashen, en dan weer een beetje sex aan te bieden en dan toch maar weer niet....... En dan maar blijven blaten dat hij haar smeekt om sex.quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:42 schreef mootie het volgende:
Jaap ligt haar naakte rug te strelen.
Wat een enorme aandachtshoer is het tochquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:42 schreef mootie het volgende:
Jaap ligt haar naakte rug te strelen.
Ik vind Nada veel erger. Ik kan zelfs meelij krijgen met Jaap al doet hij het natuurlijk zelf.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:50 schreef DrsH het volgende:
Wat erg he dat die Jaap zich daarvoor laat lenen![]()
![]()
![]()
Die ligt daar al met volledig gezwollen cloacaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:53 schreef DrsH het volgende:
Zou de doorbloeding bij Jaap al toenemen????
tja ....hoe zou t zijn met die garnaalquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:53 schreef DrsH het volgende:
Zou de doorbloeding bij Jaap al toenemen????
Misschien is dit de grote verrassing en heeft hij een bloedlul die 5x zo groot wordt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:54 schreef milk-shake het volgende:
[..]
tja ....hoe zou t zijn met die garnaal![]()
![]()
Ik kan me dat haast niet voorstellen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die ligt daar al met volledig gezwollen cloaca
Môgguhquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:55 schreef Disana het volgende:
Goeiemidag allemaal
Ik vraag me af hoe lang het duurt (in dagen) voordat Jaap voorstelt samen iets leuks onder de dekens te doen. Het kan niet anders dan dat hij bezig is zijn kansen af te wegen.
Ja, want ze heeft immers zo'n behoefte aan seks (al vond ze dat niet classy, zoals ze tegen Dennis zei). Dan is het wachten wie de eerst stap zet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Môgguh![]()
Het verbaast me niets als Jaap het niet eens hoeft voor te stellen en Nadia een dezer dagen geheel uit eigen beweging zijn "genotsstaaf" ter hand neemt.
dat geloof je toch zelf niet hequote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Misschien is dit de grote verrassing en heeft hij een bloedlul die 5x zo groot wordt.
Minimaal de helft van dat ding zit verstopt in zijn buikvet, en dat komt er ook stijf niet uitquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Misschien is dit de grote verrassing en heeft hij een bloedlul die 5x zo groot wordt.
Ik heb 't precies 1 minuut aan kunnen zien. Toen maar besloten om braaf te wachten tot de rest in beeld is.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
Nada wil niet dat de camera inzoomt op haar handen, haar nagels zien er niet uit.
Ik heb genoeg gehoord.![]()
oja ..zou vandaag me frituurpan schoon maken ..........quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Minimaal de helft van dat ding zit verstopt in zijn buikvet, en dat komt er ook stijf niet uit
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:59 schreef milk-shake het volgende:
[..]
oja ..zou vandaag me frituurpan schoon maken ..........![]()
FdWquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:01 schreef tipsch het volgende:
wie staat er in de file?
De Robin Hood...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:52 schreef tipsch het volgende:
Jaap "pakt" alleen maar grote bedrijven in z'n plannetjes om geld te "maken"![]()
De opmerkingen wijzen wel in die richting, ja. Wat hij het liefst heeft dat een vrouw bij hem doet, of hij het erg vindt als een vrouw lawaai maakt, dat het erg gehorig is in de master bedroom...quote:
Hij is onderweg naar de Witte Bergen voor een bespreking met mij Demins en JdMquote:
Dat zegt bij Nadia nog nix natuurlijk... die kan het meest opwindende, ondeugende gesprek over sex hebben om vervolgens (als ze in actie moet komen) even te willen controleren of het water in het zwembad niet te koud is.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
De opmerkingen wijzen wel in die richting, ja. Wat hij het liefst heeft dat een vrouw bij hem doet, of hij het erg vindt als een vrouw lawaai maakt, dat het erg gehorig is in de master bedroom...
Waarom is het goor?? Omdat Jaap een vieze ranzige vent is of omdat Nadia een aandachtshoer is??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:08 schreef PumaStreamer het volgende:
[afbeelding]
Wat zijn dit voor gore praktijken..?? hallo iedereen ........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |