20 min. het is net niks.quote:
Ik zit zelf wel op tangen en ook op make up maar heb 2 jongetjes en vind het fantastisch! Er is nog hoop voor de toekomstige zonen van Nadia en Amanda. Al word ik wel bang van het feit dat zij zich überhaupt gaan voortplanten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat Amanda of Nadia niet zou horen zeggen. Volgens mij weten die zich er weinig raad mee, en ik denk dat ze het liefst barbiepop-dochtertjes willen om mee te prutsen. En dan hebben die dochtertjes nog mazzel dat we hier geen pageants hebben waar ze in bikini'tjes of cowboypakjes mogen komen opdraven.
jaap 200 KG kleinste vente 25 kg....maar 8 KEER zo groot hahaha..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:
Ze proberen Jaap te schoppen maar zijn toch een beetje bang.
Ik denk dat Huub het alleen maar leuk vond.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:00 schreef Ashaa het volgende:
Leuk en aardig dat zgn gezinnetje maar Lieke had best Huub even alleen kunnen laten met die neefjes. In ieder geval wel zo leuk voor die knullen ff met ome alleen zijn..
Waarom nou?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:01 schreef Borga het volgende:
Ik krijg eenbeetje medelijden krijgen met sommige streamers hier
![]()
Ik schat jou toch iets hoger in qua intelligentie en sociale vaardigheden en warmte dan Nadia en Amanda hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zit zelf wel op tangen en ook op make up maar heb 2 jongetjes en vind het fantastisch! Er is nog hoop voor de toekomstige zonen van Nadia en Amanda. Al word ik wel bang van het feit dat zij zich überhaupt gaan voortplanten.
?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
20 , een uur gedeeld door 3 pers. is 20 minuten.
Allemaal dankzij Joséquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:02 schreef akveor het volgende:
Let eens op de perfecte afwerking van deze trap. Ook prima onderhouden en zo schoon.
[afbeelding]
Net niks...? Deze jochies hebben in 20 minuten al meer laten zien dan nix in 6 weken.quote:
Pfieuw..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schat jou toch iets hoger in qua intelligentie en sociale vaardigheden en warmte dan Nadia en Amanda hoor![]()
Ik bedoel het niet vervelend hoor. Sommige reageren nog al overdreven op een stel kinderen. Maar die zullen zelf wel geen kids hebben.quote:
kheb zelf ook zulke jongentjes thuis dus ikquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:01 schreef Borga het volgende:
Ik krijg een beetje medelijden met sommige streamers hier
![]()
Ja dus wat is je punt? Nu zijn het 3 personen dus 20 minuten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:03 schreef itsme het volgende:
[..]
?
Soms hebben ze 1 persoon voor een uur
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:05 schreef farceman het volgende:
Hhahah vet van de redactie ; Natasia is weg en de kleintjes worden met een vette volkswagen touraeg opgehaald!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |