Weet je zeker dat je geen hooligan bent? Je deelt wel hun taalkundige niveauquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:28 schreef heijnen het volgende:
ten eerste: care?
ten tweede: gief copyright?
ten derde: care?
pauper je moeder mss
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:30 schreef Maisnon het volgende:
ik heb niks tegen voetbal, maar iedereen die er niet van houdt anti sociaal en watjes noemenga maar eens ijshockeyen TS
Mwoa, zelfs bij tennis heb ik ouders erger horen reageren dan de kinderen zelf. Dat is die mentaliteit van de ouders. Ooit scheidsrechter gespeeld bij een tennistoenooitje voor 5~10 jarige, die er toch alleen maar de lol ervan in moeten zien. De ouders wilden soms ruzie maken met mequote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:22 schreef doohicky het volgende:
[..]
Dat voel ik me ook. Ik kom al m´n leve lang op rugbyvelden in zowel Nederland als het buitenland. Hier in Nederland hoor ik geen onvertogen woorden van rugbysupporters. Geen ouders die hun kinderen opjutten om de andere spelers maar eens even flink op de schenen te trappen (wat een mentaliteit zeg). Ik ben bij vele grote wedstrijden in Frankrijk en Engeland geweest met 50.000 tot 80.000 "vijandelijke" supporters die er altijd na afloop van de wedstrijd samen een gezellige boel van maken, ongeacht de uitslag.
Ik zie inderdaad liever een tennister op een snikheet rolland garros of australian open.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:27 schreef BB-boy het volgende:
Gaat het nu ineens over hooligans. Het ging toch over het spelletje zelf: 22 bezwete () mannen die achter een bal aan rennen.
nee want ik kijk geen voetbalquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen hooligan bent? Je deelt wel hun taalkundige niveau.
Zo, het argument VOOR voetbal is gegeven, BG is tegen. Dan moet het wel iets heel normaal en goeds zijn...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Voetbal is voor gevangenishomos.
Begrijpend lezen lukt je niet of wel, probeer het nog eens prutser.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:31 schreef heijnen het volgende:
[..]
wat heeft ijshockey met voetbal te maken?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zelfs de voetbalfans zelf vinden het een saaie kutsport. Dat blijkt wel uit de nevenaktiviteiten die ontplooit worden tijdens de wedstrijden.
Zelfs de voetbalfans zelf vinden het een saaie kutsport. Dat blijkt wel uit de nevenaktiviteiten die ontplooit worden tijdens de wedstrijden.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo, het argument VOOR voetbal is gegeven, BG is tegen. Dan moet het wel iets heel normaal en goeds zijn...
Als jij in die muur moest staan, scheet je zelf ook 7 kleuren in de broek. Enig idee hoe hard zo'n bal aankomt? Vast niet, omdat je geen voetbal kijkt.quote:
Ja, dat deed ik waarschijnlijk wel ja. En ik heb wel wat beters te doen dan voetbal kijken. Voetbal spelen is sowieso leukerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als jij in die muur moest staan, scheet je zelf ook 7 kleuren in de broek. Enig idee hoe hard zo'n bal aankomt? Vast niet, omdat je geen voetbal kijkt.
Wat fijn dat jij mij zo belangrijk acht.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo, het argument VOOR voetbal is gegeven, BG is tegen. Dan moet het wel iets heel normaal en goeds zijn...
hoezo ver gezochtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:02 schreef Phoenix78 het volgende:
Voetbal nu is wat de gladiatoren spelen waren 2000 jaar geleden.... vermaak voor de massa om die dom en tevreden te houden.... nou, geef mij dan maar de gladiatoren spelen... dat was tenminste nog echte actie... het volksvermaak is naar mijn mening alleen maar achteruit gegaan.
Voetbal is gewoon voor domme josties die graag naar zwetende mannen kijken..
Mensen die voetbal haten gaan sowieso niet in een muur staan. Hoogstens erop.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als jij in die muur moest staan, scheet je zelf ook 7 kleuren in de broek. Enig idee hoe hard zo'n bal aankomt? Vast niet, omdat je geen voetbal kijkt.
het is vrijdagmiddag in een vakantie en men verveelt zich. Wat denk je zelf?quote:
Weer lekker gelezen, ik haat het niet, maar dit topic is me de moeite niet waard, gaat toch nergens over. Boehoehoequote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mensen die voetbal haten gaan soiweso niet in een muur staan. Hoogstens erop.
Die Brazilliaanse vrouwen op de tribunes zijn travo's?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
wie voetbal niet leuk vind is of een vrouw, of heeft teveel vrouwelijk hormonen.
voetballers zijj homos die eigenlijk achter elkaar aanrennen omdat ze elkaar willen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:24 schreef BonJovi het volgende:
Anti sociale klote flikkers
ga toch golfen of dammen ofzo![]()
Ik heb eigenlijk wel zin om jouw hoofd lichtelijk te verbouwen ja. Nu je het zegt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:14 schreef MdMa98 het volgende:
[afbeelding]
krijg nou wat... dit lijken wel voetbalsupporters!
kortom: kuttopic, kutsport, kuthooligans, halve nazi`s..
Beetje de boel afbreken, en de medemens maar betalen voor die asocialen.
let me guess.. je bent bijna kaal, draagt goude oorbellen, je ben half geschoren, je draagt een bomberjack met spijkerbroek en zwarte kisten?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel zin om jouw hoofd lichtelijk te verbouwen ja. Nu je het zegt.![]()
of moeten de clubs alle schade gewoon maar vergoeden?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel zin om jouw hoofd lichtelijk te verbouwen ja. Nu je het zegt.![]()
IDDquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:14 schreef MdMa98 het volgende:
[afbeelding]
krijg nou wat... dit lijken wel voetbalsupporters!
kortom: kuttopic, kutsport, kuthooligans, halve nazi`s..
Beetje de boel afbreken, en de medemens maar betalen voor die asocialen.
Nee, helemaal fout.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:19 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
let me guess.. je bent bijna kaal, draagt goude oorbellen, je ben half geschoren, je draagt een bomberjack met spijkerbroek en zwarte kisten?
Dat is niet aan mij om dat te beslissen, dat zoeken ze maar uit. Ik hoor het tegen die tijd wel.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:19 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
of moeten de clubs alle schade gewoon maar vergoeden?
of moet de schade gewoon maar verhaald worden bij de supporters?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |