je eigen vosss, foxx in english noemen zegt al genoegquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:28 schreef vosss het volgende:
Ik hou er niet zo van om naar 22 mannen in korte strakke broekjes te kijken, maargoed, dat kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen
Geef mij maar autosport, da's veel sjieker om te zien
die korte broeken zijn helemaal niet strakquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:28 schreef vosss het volgende:
Ik hou er niet zo van om naar 22 mannen in korte strakke broekjes te kijken, maargoed, dat kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen
Geef mij maar autosport, da's veel sjieker om te zien
Idd...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:32 schreef doohicky het volgende:
Bon Jovi is toch ook voor flikkers en wijven?
"Boehoeee, ik heb een gekneusde vinger!! Ik kan nu een maand niet meer voetballen hoor. Au!!"quote:
hij was goedquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
Prima toch, laat ze lekker anti-voetbal zijn. Bedoel je eigenlijk feyenoord supporters hiermee
Voetbalhumor, dat is als Neanderthaler humor.quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:34 schreef BonJovi het volgende:
Ik ben niet eens fan van die gast hij heeft wel een chill nummer, maar ontopic:
quote:Mensen die anti voetbal zijn
werd juist altijd gekozenquote:jullie zijn de mensen die nooit werden gekozen bij sporten
dus als je niet van voetbal houdt ben je nerd?quote:nerdjes
nog geen klachten over gehadquote:lelijke klote koppen
skaten en niet tegen een stootje kunnenquote:mensen die niet tegen een stootje kunnen
hockey is ook kut maar daar zijn tenminste lekkere wijvenquote:mensen die liever hockeyen
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:45 schreef Jimmeh het volgende:
Ik dacht dat dit een topic was over PSV
Dat is een mooie beschrijving van... VOETBALLERS!!!!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:34 schreef BonJovi het volgende:
mensen die niet tegen een stootje kunnen
Weet je wat fucking zielig is? Met een 100% nagekauwde kut opmerking komen die al 1000 jaar niet meer kan en alleen nog maar gebruikt wordt door duffe huiswijven...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:37 schreef heijnen het volgende:
@ts
je bent gewoon een zwaar zielig figuur maar dat wist je al
voetbal
de sport van de debielen
22 man die achter een bal aanlopen en dan zodra ze hem hebben weer wegknallen.
LEKKER SLIM
doe mij maar motoGP superbike formule 1 of wtcc
tenminste echte sport
Eeehmmm, gewoon totaal nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:53 schreef Keerzijde het volgende:
Mensen die enthousiast worden van KIJKEN naar sport....
...hoe f*cking zielig is DAT?
Lompe boeren? Rugby is toevallig een sport voor de upper-class in heel veel landen (Engeland, de VS en Zuid-Afrika bijvoorbeeld). Ook in Nederland zijn er veel studenten die het spelen, terwijl het boeren klootjesvolk lekker aan het voetballen is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:52 schreef BonJovi het volgende:
Rugby is een sport vol met lompe boeren, domme vergelijking btw!
Je hebt altijd een sport dat gevaarlijker is dus het is een beetje appels met peren vergelijken.
met je gebruinde kop, je spiegelzonnebril in je geblondeerde haar een beetje in een skipakje op wat latjes naar beneden glijden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:52 schreef DoctorB het volgende:
zoals vosss al zei,
als je ervan houdt om te kijken naar 22 bezwete mannen die 90 minuten lang achter een bal aan lopen en af en toe elkaar omhelzen en boven op elkaar gaan liggen ben je als kerel zijnde toch een behoorlijke gaylord.
Ik hou persoonlijk meer van wintersport. Maar ik ben dan ook geen gaylord.
voetbal![]()
Prachtig! Huldequote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:56 schreef Frollo het volgende:
Ja hoi, ik hou ook niet van voetbal. Waarom niet?
Ik vind er niks aan. [afbeelding]
^ Bovenstaande reden is zelf verzonnen.
Dat je die gedachtes krijgt bij voetbal maakt jou volgens mij een gaylord.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:52 schreef DoctorB het volgende:
zoals vosss al zei,
als je ervan houdt om te kijken naar 22 bezwete mannen die 90 minuten lang achter een bal aan lopen en af en toe elkaar omhelzen en boven op elkaar gaan liggen ben je als kerel zijnde toch een behoorlijke gaylord.
Kijk jij snapt het. Je hoeft geen fan te zijn van het spelletje, maar om je af te zetten tegen een sport omdat het populair is bij veel mensen is wel een beetje zielig.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:55 schreef CJ_S het volgende:
Anti-voetbal is zwaar overdreven - meer geen-fan-van-voetbal...
Behalve als Nederland speelt natuurlijk :^
Het enige chill nummer van die gast is z'n rekeningnummer...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:34 schreef BonJovi het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |