hoezo ver gezochtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:02 schreef Phoenix78 het volgende:
Voetbal nu is wat de gladiatoren spelen waren 2000 jaar geleden.... vermaak voor de massa om die dom en tevreden te houden.... nou, geef mij dan maar de gladiatoren spelen... dat was tenminste nog echte actie... het volksvermaak is naar mijn mening alleen maar achteruit gegaan.
Voetbal is gewoon voor domme josties die graag naar zwetende mannen kijken..
Mensen die voetbal haten gaan sowieso niet in een muur staan. Hoogstens erop.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als jij in die muur moest staan, scheet je zelf ook 7 kleuren in de broek. Enig idee hoe hard zo'n bal aankomt? Vast niet, omdat je geen voetbal kijkt.
het is vrijdagmiddag in een vakantie en men verveelt zich. Wat denk je zelf?quote:
Weer lekker gelezen, ik haat het niet, maar dit topic is me de moeite niet waard, gaat toch nergens over. Boehoehoequote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mensen die voetbal haten gaan soiweso niet in een muur staan. Hoogstens erop.
Die Brazilliaanse vrouwen op de tribunes zijn travo's?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
wie voetbal niet leuk vind is of een vrouw, of heeft teveel vrouwelijk hormonen.
voetballers zijj homos die eigenlijk achter elkaar aanrennen omdat ze elkaar willen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:24 schreef BonJovi het volgende:
Anti sociale klote flikkers
ga toch golfen of dammen ofzo![]()
Ik heb eigenlijk wel zin om jouw hoofd lichtelijk te verbouwen ja. Nu je het zegt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:14 schreef MdMa98 het volgende:
[afbeelding]
krijg nou wat... dit lijken wel voetbalsupporters!
kortom: kuttopic, kutsport, kuthooligans, halve nazi`s..
Beetje de boel afbreken, en de medemens maar betalen voor die asocialen.
let me guess.. je bent bijna kaal, draagt goude oorbellen, je ben half geschoren, je draagt een bomberjack met spijkerbroek en zwarte kisten?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel zin om jouw hoofd lichtelijk te verbouwen ja. Nu je het zegt.![]()
of moeten de clubs alle schade gewoon maar vergoeden?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel zin om jouw hoofd lichtelijk te verbouwen ja. Nu je het zegt.![]()
IDDquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:14 schreef MdMa98 het volgende:
[afbeelding]
Nee, helemaal fout.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:19 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
let me guess.. je bent bijna kaal, draagt goude oorbellen, je ben half geschoren, je draagt een bomberjack met spijkerbroek en zwarte kisten?
Dat is niet aan mij om dat te beslissen, dat zoeken ze maar uit. Ik hoor het tegen die tijd wel.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:19 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
of moeten de clubs alle schade gewoon maar vergoeden?
of moet de schade gewoon maar verhaald worden bij de supporters?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:14 schreef MdMa98 het volgende:
nee toch nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:04 schreef andre347 het volgende:
[..]
Wat is er tegen voetbal, het is toch gewoon de mooiste sport die er ter wereld is![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:11 schreef ikJur het volgende:
[..]
nee toch nietmaar als t jou van de straat houd
![]()
En dat laatste vind ik altijd zo lachwekkend. Van die mensen die normaal voetbal verafschuwen en tijdens een WK of EK ineens in het Oranje uitgedost zijn (quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:43 schreef Maikuuul het volgende:
Maar voetbal is toch ook helemaal niet zo leuk ?
Alleen bij het WK en EK nederland volgen ... naja soms dan
90miljoen neertellen voor Kaká, wat Real Madrid over heeft voor hem, is pauper?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Voetbal is en blijft gewoon een sport voor paupers.
Pff gek over de spelers en coaches etc weet ik niks van, over de tactiek ook niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:16 schreef H4ze het volgende:
[..]
En dat laatste vind ik altijd zo lachwekkend. Van die mensen die normaal voetbal verafschuwen en tijdens een WK of EK ineens in het Oranje uitgedost zijn () en nog commentaar op de taktiek van de bondscoach hebben ook. Tyf toch op man
![]()
(niet zozeer aan jou gericht, tenzij dit ook voor jou geldt natuurlijk)![]()
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:55 schreef CJ_S het volgende:
Anti-voetbal is zwaar overdreven - meer geen-fan-van-voetbal...
Behalve als Nederland speelt natuurlijk :^
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Let the games begin. Zo, jullie hebben ook zin in de eerste divisie.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:22 schreef Cubewoods het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat iedereen die niet van voetbal houd, nerd of gay is.
Nah, zijn van die stumpers die vroeger niet op voetbal mochten van pappie en mammie, terwijl hun vriendjes dat wel mochten. Pappie zei nog... "VOETBAL? En wie zal die contributie betalen?"quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:22 schreef Cubewoods het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat iedereen die niet van voetbal houd, nerd of gay is.
Kut ajax!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:53 schreef afcajos het volgende:
Laten we er een ajax -feyenoord reltopic van maken
Ajax is de beste!
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:22 schreef Cubewoods het volgende:
Nou, ik vind 4-0 en 4-1 tegen Feyenoord mooie uitslagen, laten ze dus goed voetbal zien. Ook tegen Twente en PSV hebben ze mooi voetbal laten zien. En dat zeg ik, een PSV-fan in hart en nieren.. Wil niet zeggen dat ik Ajax accepteer ofzo, neehee, "het enige goeie uit a'dam is de trein naar eindhoven"quote:
Hoe waarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zelfs de voetbalfans zelf vinden het een saaie kutsport. Dat blijkt wel uit de nevenaktiviteiten die ontplooit worden tijdens de wedstrijden.
Eigenlijk niet, als je geen voetbalfan bent, kan je ook niet weten wat het met je doet als jou club goed al dan niet slecht speelt. Kampioen wordt of degradeerd. Wereldkampioen of de voorrondes niet eens halen.quote:
Hoor jij dat niet te zeggen over football of baseball?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:24 schreef BonJovi het volgende:
Jij bent ook zo'n anti-voetballer, want jij bent voor Ajax.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:24 schreef BonJovi het volgende:
Truequote:Op zondag 29 juli 2007 16:58 schreef valek het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n anti-voetballer, want jij bent voor Ajax.
whahahaha, ik lig gewoon dubbel om mijn eigen grap.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is toch echt psv dat bekend staat om z'n anti voetbal.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:58 schreef valek het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n anti-voetballer, want jij bent voor Ajax.
whahahaha, ik lig gewoon dubbel om mijn eigen grap.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:17 schreef -Jay-20- het volgende:
Voetbal is een balspel, geen echte sport!
Ga schaken NERDquote:Op zondag 29 juli 2007 20:21 schreef vbmot het volgende:
Voetbal
Sowieso sport op tv, wat een tijdverspilling! Wie daar met plezier naar kijkt is echt hersendood
Dat is in elk geval beter dan hersenloos staren naar sport op tvquote:
da's behoorlijk ondiep!quote:Op zondag 29 juli 2007 20:49 schreef vbmot het volgende:
[..]
Dat is in elk geval beter dan hersenloos staren naar sport op tvJij hebt duidelijk de diepgang van een kano op het droge.
quote:Op zondag 29 juli 2007 20:21 schreef vbmot het volgende:
Voetbal
Sowieso sport op tv, wat een tijdverspilling! Wie daar met plezier naar kijkt is echt hersendood
Opleiding: Software Engineeringquote:Op zondag 29 juli 2007 20:49 schreef vbmot het volgende:
[..]
Dat is in elk geval beter dan hersenloos staren naar sport op tvJij hebt duidelijk de diepgang van een kano op het droge.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |