quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:11 schreef ikJur het volgende:
[..]
nee toch nietmaar als t jou van de straat houd
![]()
En dat laatste vind ik altijd zo lachwekkend. Van die mensen die normaal voetbal verafschuwen en tijdens een WK of EK ineens in het Oranje uitgedost zijn (quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:43 schreef Maikuuul het volgende:
Maar voetbal is toch ook helemaal niet zo leuk ?
Alleen bij het WK en EK nederland volgen ... naja soms dan
90miljoen neertellen voor Kaká, wat Real Madrid over heeft voor hem, is pauper?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Voetbal is en blijft gewoon een sport voor paupers.
Pff gek over de spelers en coaches etc weet ik niks van, over de tactiek ook niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:16 schreef H4ze het volgende:
[..]
En dat laatste vind ik altijd zo lachwekkend. Van die mensen die normaal voetbal verafschuwen en tijdens een WK of EK ineens in het Oranje uitgedost zijn () en nog commentaar op de taktiek van de bondscoach hebben ook. Tyf toch op man
![]()
(niet zozeer aan jou gericht, tenzij dit ook voor jou geldt natuurlijk)![]()
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:55 schreef CJ_S het volgende:
Anti-voetbal is zwaar overdreven - meer geen-fan-van-voetbal...
Behalve als Nederland speelt natuurlijk :^
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Let the games begin. Zo, jullie hebben ook zin in de eerste divisie.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:22 schreef Cubewoods het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat iedereen die niet van voetbal houd, nerd of gay is.
Nah, zijn van die stumpers die vroeger niet op voetbal mochten van pappie en mammie, terwijl hun vriendjes dat wel mochten. Pappie zei nog... "VOETBAL? En wie zal die contributie betalen?"quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:22 schreef Cubewoods het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat iedereen die niet van voetbal houd, nerd of gay is.
Kut ajax!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:53 schreef afcajos het volgende:
Laten we er een ajax -feyenoord reltopic van maken
Ajax is de beste!
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:22 schreef Cubewoods het volgende:
Nou, ik vind 4-0 en 4-1 tegen Feyenoord mooie uitslagen, laten ze dus goed voetbal zien. Ook tegen Twente en PSV hebben ze mooi voetbal laten zien. En dat zeg ik, een PSV-fan in hart en nieren.. Wil niet zeggen dat ik Ajax accepteer ofzo, neehee, "het enige goeie uit a'dam is de trein naar eindhoven"quote:
Hoe waarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zelfs de voetbalfans zelf vinden het een saaie kutsport. Dat blijkt wel uit de nevenaktiviteiten die ontplooit worden tijdens de wedstrijden.
Eigenlijk niet, als je geen voetbalfan bent, kan je ook niet weten wat het met je doet als jou club goed al dan niet slecht speelt. Kampioen wordt of degradeerd. Wereldkampioen of de voorrondes niet eens halen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |