abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51873538
Wat een verschil trouwens in reactie tussen Boogerd en de Groot. Bram de Groot leek de inzinking nabij, Boogerd zag het leven weer zitten nadat hij een paar Fransen goed op hun plaats had gezet
  vrijdag 27 juli 2007 @ 00:19:57 #152
8783 gbm
Estd. 2001
pi_51873547
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ja, als je een geheime liefdesaffaire hebt ga je vertellen dat je bij je schoonouders in Mexico verbleef. Daar komt je vrouw nooit achter
hey, laat mij m'n plezier hebben
  vrijdag 27 juli 2007 @ 00:20:05 #153
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_51873549
Maar weer ontopic: stukken betere uitzending dan gisteren met die Boudoir.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 27 juli 2007 @ 00:20:57 #154
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_51873574
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:18 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Ik volg echt totaal niet wat je nou probeert te zeggen.

Sorry ik wil je totaal niet afkraken ofzo. Maar ik ben wel benieuwd wat jij nou denkt.

Persoonlijk vind ik mensen die serieus denken dat hij daar zat voor privacy/minnaressen (en geloof me er zijn mensen die dat serieus denken) totaal naief en wereldvreemd

Straks is Rasmussen z'n vrouw ook nog kwijt en die Italiaanse wil niks meer van 'm weten omdat hij zonder poen zit
Wat Diederik_Duck zei, tuurlijk hoeft dat niet waar te zijn. Maar je weet echt niet wat de echte reden is en daar zal je ook niet achter komen. En sinds we in de geciviliseerde landen nog steeds het "innocent until proven guilty" principe aanhangen kunnen we hem niet als dopingzondaar de geschiedensboeken in laten gaan.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  vrijdag 27 juli 2007 @ 00:21:29 #155
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_51873583
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 23:57 schreef PLAE@ het volgende:

Jerommeke blijft toch een jeugdheld. Heel wat uren tv-plezier aan beleefd.
Ik ga ook weer on-topic

Nu trouwens de herhalingen van NOVA. Met oa Gisbers.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 00:21:33 #156
8783 gbm
Estd. 2001
pi_51873587
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:20 schreef golfer het volgende:
Maar weer ontopic: stukken betere uitzending dan gisteren met die Boudoir.
alleen 't meezingen van Mart aan het einde deed pijn aan m'n oren... ze waren iets te laat met de microfoons dichtgooien
pi_51873594
Wat ik wel jammer vind is dat niet meer zulke mooie reportages hebben met de gasten bij de tour. Deze hele tour eigenlijk al niet eigenlijk zijn het elke keer stukjes van 30 seconden waar je ze ff met de renners ziet praten.

In het verleden ging Kees Jongkind echt een hele dag mee met een gast wat mooie reportages opleverde
  vrijdag 27 juli 2007 @ 00:21:57 #158
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_51873601
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:19 schreef Remzz het volgende:
Wat een verschil trouwens in reactie tussen Boogerd en de Groot. Bram de Groot leek de inzinking nabij, Boogerd zag het leven weer zitten nadat hij een paar Fransen goed op hun plaats had gezet
[foute opmerking] Zal wel wat flink wat testosteron hebben opgebouwd [/foute opmerking]
  vrijdag 27 juli 2007 @ 00:22:48 #159
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_51873628
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:19 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

wat betreft objectieve verslaggeving had ik t over buiten het wielrennen
Ik had het ook over andere onderwerpen
pi_51873664
quote:
Volgens mij reageert Bram altijd zo

Leuke aflevering
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_51873704
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:20 schreef ScudRaket het volgende:

Wat Diederik_Duck zei, tuurlijk hoeft dat niet waar te zijn. Maar je weet echt niet wat de echte reden is en daar zal je ook niet achter komen. En sinds we in de geciviliseerde landen nog steeds het "innocent until proven guilty" principe aanhangen kunnen we hem niet als dopingzondaar de geschiedensboeken in laten gaan.
juridisch geldt dat principe, en in de rechtbank zal dit zeker gebruikt worden, maar buiten de rechtbank, in het gewone leven, gaat het er gewoon anders aan toe . mensen hebben voorkeuren,meningen, vermoedens, twijfels, enz. daar kan je nu eenmaal niets aan doen .

velen verdachten armstrong, we weten nog niet wie de vorige tour heeft gewonnen, ook pereiro sio schijnt in opspraak te zijn... zo zit de mensheid nu eenmaal in elkaar... we speculeren, vermoeden, gokken, geloven, wantrouwen...enz
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  vrijdag 27 juli 2007 @ 00:26:10 #162
127004 maril
Smeetsfan
pi_51873718
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ja, als je een geheime liefdesaffaire hebt ga je vertellen dat je bij je schoonouders in Mexico verbleef. Daar komt je vrouw nooit achter
Om deze reden heb ik mijn zus uitgelachen , ze vertelde mij over die italiaanse , ik geloofde het niet.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  vrijdag 27 juli 2007 @ 00:27:06 #163
127004 maril
Smeetsfan
pi_51873741
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:24 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Leuke aflevering
Ja, Bram is een denker, Boogerd is inpulsiever.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_51873746
quote:
en gelijk had hij, ik mag dan frans bloed hebben, die mensen verdienden een goeie toek op hun bakkes
  vrijdag 27 juli 2007 @ 00:27:23 #165
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_51873747
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:25 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

juridisch geldt dat principe, en in de rechtbank zal dit zeker gebruikt worden, maar buiten de rechtbank, in het gewone leven, gaat het er gewoon anders aan toe . mensen hebben voorkeuren,meningen, vermoedens, twijfels, enz. daar kan je nu eenmaal niets aan doen .

velen verdachten armstrong, we weten nog niet wie de vorige tour heeft gewonnen, ook pereiro sio schijnt in opspraak te zijn... zo zit de mensheid nu eenmaal in elkaar... we speculeren, vermoeden, gokken, geloven, wantrouwen...enz
Maar als baas van de Tour de France/UCI/ASO hoor je daar niet aan mee te doen. Als je dan op basis van geruchten, gevoelens etc een mening uitspreekt ben je ongeschikt voor de functie en moet je opstappen. Punt.
pi_51873776
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:25 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Zo werkt het, maar het is natuurlijk niet zomaar dat in de rechtbank het waar rook is is vuur adagium taboe is+ het is een zeer kwalijk uitgangspunt.
pi_51873797
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:27 schreef ScudRaket het volgende:

Maar als baas van de Tour de France/UCI/ASO hoor je daar niet aan mee te doen. Als je dan toch over geruchten, gevoelens etc uitspreekt ben je ongeschikt voor de functie en moet je opstappen. Punt.
daar moet ik je in gelijk geven, al lustte prud'homme rasmussen rauw, in zijn functie had hij niet en plein public moeten zeggen dat hij blij is dat rasmussen weg is, I agree
pi_51873802
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:24 schreef BB-boy het volgende:
Haha, ja, man van weinig woorden
pi_51873822
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:21 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

[foute opmerking] Zal wel wat flink wat testosteron hebben opgebouwd [/foute opmerking]
Meer bier.
***** Kraak.....
  vrijdag 27 juli 2007 @ 00:30:13 #170
99433 Tup
Tupperwaar
pi_51873829
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:20 schreef ScudRaket het volgende:
Klopt, wat mij betreft is niet bewezen dat hij doping heeft gebruikt. Wel dat hij gelogen heeft over zijn whereabouts en dus vanwege de derde overtreding geschorst moet worden.
Wasserwunderland
pi_51873889
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:30 schreef Tup het volgende:

[..]

Klopt, wat mij betreft is niet bewezen dat hij doping heeft gebruikt. Wel dat hij gelogen heeft over zijn whereabouts en dus vanwege de derde overtreding geschorst moet worden.
Niet gestart vanwege ontslag en geen fiets.
***** Kraak.....
  vrijdag 27 juli 2007 @ 00:32:29 #172
10721 dolfg
RegiZeur
pi_51873892
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:07 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Rasmussen was altijd al een einzelgänger. Misschien kan hij anders wel niet goed trainen, voelt hij zich prettiger bij die anonimiteit; daar kan ik me iets bij voorstellen.
In groepsverband EPO slikken schijnt ook veel meer op te vallen dan als je dat in je eentje doet.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_51873908
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:28 schreef Diederik_Duck het volgende:

Zo werkt het, maar het is natuurlijk niet zomaar dat in de rechtbank het waar rook is is vuur adagium taboe is+ het is een zeer kwalijk uitgangspunt.
natuurlijk, maar in dit topic ga ik deze kant niet meer uit, please understand

als ik advocaat was tégen rasmussen zou ik uiteraard al de rook opkloppen tot een kolkende vuurmassa.

soit ... ik ben trouwens ook persoonlijk nog steeds van oordeel dat rasmussen geen cleane handjes heeft, ik vind ook dat ik het recht heb dat te denken , ik vertrouw trouwens werkelijk niemand meer ...al vertrouw ik de ene nog iets meer dan de andere, maar goed.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 00:34:28 #174
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_51873940
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:29 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

daar moet ik je in gelijk geven, al lustte prud'homme rasmussen rauw, in zijn functie had hij niet en plein public moeten zeggen dat hij blij is dat rasmussen weg is, I agree
Ook de topmensen van de ASO en UCI lustten hem rauw. Ik kan me voorstellen dat Rasmussen zich goed in zijn kontje genomen voelt.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 00:36:25 #175
10721 dolfg
RegiZeur
pi_51873984
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 00:14 schreef gbm het volgende:

[..]

mja, ik gok nogsteeds op een geheime liefdesaffaire van Rasmussen met een Italiaanse
Rasmussen is bijna een fiets, zo gek is ie op de tour.
Dus dat hij in de voorbereiding van de Tour bij het Gardameer z'n Italiaanse chica ligt vol te blaffen lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Maar het zou hem wel sieren!
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')