Brian: stemt Natas eruitquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
Dennis: Huub probeert weer alle credits te krijgen, ik hou in m'n achterhoofd dat je de poort uit kunt lopen en dat we dan een vervanger krijgen dus daarom stem ik je er uit.
Jaap, onder bedreiging:quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:04 schreef Leandra het volgende:
Brian: 10 maanden ken ik je... (Natasia: niet huilen) je bent voor mij een hartsvriendin geworden, van af het eerste uur, vanaf het eerste uur heb je ook gezegd dat je niet voor de eindstreep zou gaan.
Ik heb een hele emotionele band met je, zijn altijd elkaars back-up geweest, ben blij dat ik je kinderen heb kunnen ontmoeten, zijn hele speciale kinderen.
Je bent heel gemotiveerd bezig geweest met wat je wilde bereiken, en zelfs voor je koken voor mensen waar je een hekel aan hebt.
Ik wist dat je hier een jaar zou blijven, ik heb dat gekoppeld naar: Tas is voor mij niet vervangbaar, er is geen andere Tas.
Ik heb er heel veel tranen over uit kunnen laten om op zo'n moment aan te komen, kan ik je loslaten als m'n dushi, er is een hele mooie toekomst voor jou hierbuiten.
Ik weet dat ik met m'n hart heb kunnen beslissen, ik weet dat er geen vervanger is voor Tas, ik heb wel besloten je weg te stemmen.
Je bent een hele mooie zwarte vrouw, maar er is een tijd van komen en een tijd van gaan, ik stem je naar huis.
Amanda: stemt Natas eruit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:06 schreef Gert het volgende:
Jaap: "Helaas ben ik bedreigd door de groep, dat ik jou weg moet stemmen."
Natasia: "Pas op of ik loop weg, ik gun je je TV-momentje niet"
Jaap gaat gewoon door.
Natasia: "Bullshit Jaap, bullshit, lul maar slap."
Jaap: "Ik snap niet waarom mensen terror plegen in dit prachtige huis. Ik distantieer me ervan..... ik ben altijd heel blij geweest dat je mijn zooi hebt opgeruimd... mijn schaamhaar uit het doucheputje... mijn stront uit de put.. mijn kots van de vloer. "
Natasia: "Was je klaar? Of komt er nog meer stront uit je vreetschuur? "
Nadia: stemt Natas eruit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:11 schreef Leandra het volgende:
Amanda: ik ken je nu een half jaar, je hebt altijd goed voor me gezorgd...
Ik vind het sowieso best wel moeilijk (Natasia: niet huilen hè) ik weet niet of ik hier zonder jou zo lang had gezeten, je bent altijd heel goed voor me geweest.
Ik wou dat je wist waarom ik je naar huis sturen, ik wilde niet dat we er iemand voor terug zouden krijgen als je toch weg zou gaan. Ik was al voorbereid dat je weg zou gaan.
Ik hou ontzettend veel van je, en ik weet zeker dat ik je buiten de kooi heel vaak zal zien (als het aan mij ligt) en ik stem je naar huis.
Lieke: stemt Natas eruitquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:14 schreef Leandra het volgende:
Nadia: Tas, ik ben hier nog maar kort, heb in die korte tijd heel bijzondere gesprekken met je gehad, weet dat je verlangt naar thuis, je man en je kinderen.
Ik denk dat jij er belang bij hebt als je naar huis toe gaat, ik denk dat wij er ook belang bij hebben, anders krijgen we er iemand voor terug als je over een paar weken gaat.
Ik wil je absoluut niet in je rug steken, ik had liever dat Lieke zou weggen, ben blij dat ik je heb leren kennen, weet zeker dat ik ik je nog vaak ga zien en ik stem je naar huis, voor mij en voor ons.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:21 schreef Leandra het volgende:
Lieke: ik zit hier nu 3 maanden, heb veel met je meegemaakt, leuke dingen, minder leuke dingen, als ik me niet goed voelde was jij vaak de eerste die het zag, soms zelfs eerder dan Huub.
Aan de andere kant: blauwe plekken, tetteren in m'n oor, je liegt... (Natasia: maak het niet te lang ik wil graag nog koffie drinken)
Je roept vaak dat je naar huis wilt, je baalt ontzettend, een aantal weken geleden, toen Jaap voor Nadia en Dennis koos, heb ik je heel duidelijk gezegd dat ik je eigenhandig de poort uit wilde werken
Gegil... Natas: geef haar dit moment... Slieke... maak het af.
Lieke: ik weet dat je weggaat voor 23 september, ik weet dat als er een nieuwe weggaat dat dat in mijn voordeel kan zijn als er een nieuwe komt, het zou iemand kunnen zijn die aan mijn kant komt, het is nu 6 tegen 2 en als Huub wegvalt dan sta ik alleen.
Het kan alle kanten op gaan.
Ik heb je aangegeven: ik vind je een hele sterke vrouw, je doet dit al 10 maanden lang, vooral omdat je 2 prachtige kindjes thuis hebt zitten, ik had die keuze nooit kunnen maken.
Maar ik vind wel dat je naar ze toe moet.
Natasia: dus je stemt me eruit??
Lieke: ik vind dat je naar ze toe moet.
Ik ben ook al naar de andere pc gerend. Eerste heeft een hele vreemde lay-out.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
En bedankt! Laptop kapot!Gelukkig heb ik er twee.
Pijn in mn buik.... ik doe streams op mutequote:Op donderdag 26 juli 2007 22:14 schreef Nostalgist het volgende:
En Zooooooo Lieke !!!!!!!!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:15 schreef FSR het volgende:
Ik denk dat Lieke haar er (verplicht) in houd...
Als ze het niet doet is dat natuurlijk wel stom van haar en tekent ze haar eigen doodsvonnis..quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:14 schreef DiDijo het volgende:
even een schietgebedje doen dat lieke ook haar eruit stemt![]()
Japie Krekel, pas jij eens heel erg op voor mij!quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:15 schreef Nostalgist het volgende:
Japie krekel...... Alle hoogtepunten komen boven.....
Heb ik ook! Deze laptop is oké, maar op die andere is alles gecentreerd lijkt het wel? Ben blij dat jij het ook hebt. Dacht al dat ik gek was geworden door DGK.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:14 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ben ook al naar de andere pc gerend. Eerste heeft een hele vreemde lay-out.
Volgens mij stoppen ze pas als je ze uitzet...quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:16 schreef MissSomebody het volgende:
damnn lopen nu mijn streams af....![]()
![]()
Ik hoop dat Lieke het doet en dat Huub haart steunt!! Zij heeft ballen en dat trash nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:17 schreef tochmaarwel het volgende:
Eigenlijk zou ik het wel vet vinden als Lieke Natas er niet uit zou stemmen. Gaat er weer wat gebeuren in dat huis..
Natas gaat toch wel weg.
Gelukkig ben ik niet alleen. Was niet te lezen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb ik ook! Deze laptop is oké, maar op die andere is alles gecentreerd lijkt het wel? Ben blij dat jij het ook hebt. Dacht al dat ik gek was geworden door DGK.![]()
Ik laat ze dus ook nog ff aan.....en hopen dat de onweer hier gauw over waait...tis hier echt verschrikkelijk...omg. Zwollequote:Op donderdag 26 juli 2007 22:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij stoppen ze pas als je ze uitzet...
NEEEEEEEEEEEEE hequote:Op donderdag 26 juli 2007 22:19 schreef wolferl het volgende:
Lieke houd haar der in.
ja verdomme wat is het nou ? sorryquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:20 schreef Nostalgist het volgende:
ZEGAAAAAAAAAAAAAAT
Herstel: toch niet!! Maar MIJN GOD wat maakte Lieke het spannend.quote:
Het is toch niet waar??????quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:19 schreef F04 het volgende:
Natasia blijft!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:21 schreef itsme het volgende:
wat een domme soap is dit. Wat ligt het er duimen dik boven op
Thanks, Beeb !quote:
Idd, stom wijfquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Herstel: toch niet!! Maar MIJN GOD wat maakte Lieke het spannend.
Dit deed Lieke erg mooi.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Heel goed gespeeld van Lieke,iedereen nerveus of ze haar wel weg zou stemmen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:21 schreef riri het volgende:
zelfs huub was bang dat lieke haar erin hield
En ik !!!!!quote:
Ik meen ook zoiets te bespeuren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat Natasia echt blij is......nu het zover is
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:21 schreef Leandra het volgende:
Lieke: ik zit hier nu 3 maanden, heb veel met je meegemaakt, leuke dingen, minder leuke dingen, als ik me niet goed voelde was jij vaak de eerste die het zag, soms zelfs eerder dan Huub.
Aan de andere kant: blauwe plekken, tetteren in m'n oor, je liegt... (Natasia: maak het niet te lang ik wil graag nog koffie drinken)
Je roept vaak dat je naar huis wilt, je baalt ontzettend, een aantal weken geleden, toen Jaap voor Nadia en Dennis koos, heb ik je heel duidelijk gezegd dat ik je eigenhandig de poort uit wilde werken
Gegil... Natas: geef haar dit moment... Slieke... maak het af.
Lieke: ik weet dat je weggaat voor 23 september, ik weet dat als er een nieuwe weggaat dat dat in mijn voordeel kan zijn als er een nieuwe komt, het zou iemand kunnen zijn die aan mijn kant komt, het is nu 6 tegen 2 en als Huub wegvalt dan sta ik alleen.
Het kan alle kanten op gaan.
Ik heb je aangegeven: ik vind je een hele sterke vrouw, je doet dit al 10 maanden lang, vooral omdat je 2 prachtige kindjes thuis hebt zitten, ik had die keuze nooit kunnen maken.
Maar ik vind wel dat je naar ze toe moet.
Natasia: dus je stemt me eruit??
Lieke: ik vind dat je naar ze toe moet.
En al die fokkers hadden dit keer toch gelijk dat het doorgestoken kaart is. De redactie heeft dit volgens mij idd geregeld.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
http://www.sinners.nl/quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:22 schreef bakkiepleur het volgende:
Op naar Amsterdam met een pak eieren!!!![]()
LIJKT ????quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:23 schreef StephanL het volgende:
jJesus wat overdreven, lijkt wel of ze geestelijk gehandicapt is
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:24 schreef Gert het volgende:
Natasia overschreeuwt haar bittere nederlaag met extatisch gejubel.
maak niks uit hoor zebrapad of niet, ze heeft een soort aantrekkingskracht op auto's vooral suv's zijn in trek bij haarquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:23 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Die kan heel lang niet een zebrapad over lopen.
Zal heus wel in opdracht zijn geweest...had ze zelf niet kunnen bedenken zo'n spannende laatste stemquote:
Dennis modus - 100% zekers!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En al die fokkers hadden dit keer toch gelijk dat het doorgestoken kaart is. De redactie heeft dit volgens mij idd geregeld.
En misschien moet jij een paar daagjes rust nemen om bij te komen van 10 maanden Natasia.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:23 schreef Nostalgist het volgende:
OPROTTEN, KWIJF !!!!!!!!
Jij zat peentjes te zweten hè.quote:
Ojee??quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:25 schreef pasjesjen het volgende:
allemaal nog even op de bank...
Je was geweldig.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:26 schreef SiRojK het volgende:
Is dit een grapje? Gaat ze echt?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:25 schreef Tissik het volgende:
Leuk he, zo'n gescript programma waar de deelnemers zelf al blijk geven van eht script: "Mij kun je niet wegstemmen, ik ben onschendbaar!"
En inderdaad.
Er is geen enkele andere zinnige reden denkbaar dan een script, waarom Lieke Natasia er in zou houden.
Er is dus ook geen enkele zinnige reden denkbaar, om dit programma te blijven volgen, dan dezelfde reden waarom mensen al 20 jaar naar the bold and the beautiful kijken. Je kijkt naar een soap, niet naar een wedstrijd van degenen die het sterktste karakter heeft om een villa te winnen. Je kijkt naar een soap waar het sterkst gescripte karakter (rol), de villa wint, voortvloeiende uit de pen van de redactie. Er is niets werkelijks aan. Het is geen spel. Het is een geldmachine.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:25 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ZE IS ER UIT!!!
WE ZIJN VAN DAT GEKRIJS AF!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Nu Herma en Palma nog.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:26 schreef rooie3 het volgende:
Heerlijk dat dat kutwijf gaat.Zo dat lucht op.
Met de butler....die is belangrijker dan haar vriend.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:27 schreef scanman01 het volgende:
Dus Natas gaat stappen vanavond.... dat is denk ik belangrijker dan haar kindjes.
en datquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:27 schreef Houtspeer het volgende:
Nu kan ik eindelijk weer streams kopen
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:27 schreef Nostalgist het volgende:
Kut, hé wat ga ik haar missen......
Too long for her.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:27 schreef Leandra het volgende:
Kijk dat mens nou maf doen?? Die creeert nog ff haar eigen afscheidsfeestje in 2 minuten??
Ik sta op mute zolang ze nog rondloopt daar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:27 schreef F04 het volgende:
Natasia is echt hysterisch
Er is geen reden waarom Lieke Zdngmw er uit zou stemmen. Ze gaf het zelf al aan dat er dan een nieuwe bewoner komt die misschien wel voor haar en Huub zou kiezenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:25 schreef Tissik het volgende:
Leuk he, zo'n gescript programma
Er is geen enkele andere zinnige reden denkbaar dan een script, waarom Lieke Natasia er in zou houden.
Het is toch haar salontafel niet (meer)quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:27 schreef mootie het volgende:
Lekker met je pumps springen op de salontafel.
+1quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:28 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik sta op mute zolang ze nog rondloopt daar.
quote:
Neem je hem ook op als over een maand je held nix eruit wordt gestemdquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:29 schreef dgk_fan het volgende:
De audio van de hele stemming (25m45):
http://www.evilshare.com/fef79826-8d06-102a-847b-00a0c993e9d6
Onweer met veel bliksemquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:24 schreef bakkiepleur het volgende:
![]()
![]()
Dag HEKS hoop dat je smelt in de regen!!
![]()
Mn sigquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Als we er vanuit gaan dat DIT gescript is, dan is de blijheid van Natasia dus wel echt. Dat hebben ze wel met haar besproken dan natuurlijk.
Niet asociaal, ze heeft ervoor gewerkt en ze verdient het.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:29 schreef pronkjewail het volgende:
Misschien asociaal, maar: ik hoop echt dat ze een KUTleven gaat krijgen buiten de Kooi. Hoe ze zich vandaag heeft geprofileerd met haar verhalen over stappen ipv haar kinderen is echt te verschrikkelijk voor woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |