Talitha!quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:08 schreef Talitha het volgende:
Ik heb zin om Natasia een klap voor d'r kop te geven.
Je wacht maar evenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Schiet op met die kutstemming ik ga naar de kroeg zo..
quote:
Ook errugg leuk maar wel wat lang, pas op dat je niet struikelt zo..;-)quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Shit ik zou mn galajurk aantrekken! Brb!!
Nee joh, Lieke mag als laatste van de FEBO om haar gram te halen over de aanranding.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:08 schreef Yollie het volgende:
Lieke gaat het echt vergallen, ik weet het zeker.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Lieke haar erin houdt..
Ik zou het fantastisch vinden...........ik kijk uit naar het gevecht tussen Huub en Lieke. Maar joh, ze gaat haar vast weg stemmenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:09 schreef schatje het volgende:
Lieke is al bang voor Huub's uitbarsting als ze Natasia erin heeft gehouden.
Ze hebben wel veel oogcontact op het moment.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:09 schreef schatje het volgende:
Lieke is al bang voor Huub's uitbarsting als ze Natasia erin heeft gehouden.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:10 schreef noekje het volgende:
Oh God, Nadia gaat straks ook nog weer janken.
Gert, iedereen is in staat om haar in elkaar te rammen. Dat doet het programma met je.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
En bedankt! Laptop kapot!Gelukkig heb ik er twee.
Ga maar naar de kroeg jij. We houden je wel op de hoogtequote:Op donderdag 26 juli 2007 22:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Lieke haar erin houdt..
Maar wel een emo Natasiaquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:11 schreef milk-shake het volgende:
als Lieke haar echt erin gaat houden dat gaat ze een moeilijke avond krijgen ...zo he...
Alls ze dat doet, dan weet Huub dat denk ik ook al..quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:11 schreef milk-shake het volgende:
als Lieke haar echt erin gaat houden dat gaat ze een moeilijke avond krijgen ...zo he...
Ze heeft dan bij mij, haar langzaam opgebouwde credits, in een klap verloren. En mag ze de volgende zijn die vertrekt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:11 schreef milk-shake het volgende:
Ik ook. Oorlog in de tent en een straf voor dat kreng.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |