abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 juli 2007 @ 22:10:22 #1
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51868611
Update: Geniet nog maar even van Natas want ze gaat over 1 uur naar huis
Lees hieronder hoe de stemming is verlopen.

Cap Gert

Huub: stemt Natas eruit.

Dennis: stemt Natas eruit.
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
Dennis: Huub probeert weer alle credits te krijgen, ik hou in m'n achterhoofd dat je de poort uit kunt lopen en dat we dan een vervanger krijgen dus daarom stem ik je er uit.
Brian: stemt Natas eruit
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 22:04 schreef Leandra het volgende:
Brian: 10 maanden ken ik je... (Natasia: niet huilen) je bent voor mij een hartsvriendin geworden, van af het eerste uur, vanaf het eerste uur heb je ook gezegd dat je niet voor de eindstreep zou gaan.
Ik heb een hele emotionele band met je, zijn altijd elkaars back-up geweest, ben blij dat ik je kinderen heb kunnen ontmoeten, zijn hele speciale kinderen.
Je bent heel gemotiveerd bezig geweest met wat je wilde bereiken, en zelfs voor je koken voor mensen waar je een hekel aan hebt.
Ik wist dat je hier een jaar zou blijven, ik heb dat gekoppeld naar: Tas is voor mij niet vervangbaar, er is geen andere Tas.
Ik heb er heel veel tranen over uit kunnen laten om op zo'n moment aan te komen, kan ik je loslaten als m'n dushi, er is een hele mooie toekomst voor jou hierbuiten.
Ik weet dat ik met m'n hart heb kunnen beslissen, ik weet dat er geen vervanger is voor Tas, ik heb wel besloten je weg te stemmen.
Je bent een hele mooie zwarte vrouw, maar er is een tijd van komen en een tijd van gaan, ik stem je naar huis.
Jaap, onder bedreiging:
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 22:06 schreef Gert het volgende:
Jaap: "Helaas ben ik bedreigd door de groep, dat ik jou weg moet stemmen."
Natasia: "Pas op of ik loop weg, ik gun je je TV-momentje niet"

Jaap gaat gewoon door.
Natasia: "Bullshit Jaap, bullshit, lul maar slap."

Jaap: "Ik snap niet waarom mensen terror plegen in dit prachtige huis. Ik distantieer me ervan..... ik ben altijd heel blij geweest dat je mijn zooi hebt opgeruimd... mijn schaamhaar uit het doucheputje... mijn stront uit de put.. mijn kots van de vloer. "

Natasia: "Was je klaar? Of komt er nog meer stront uit je vreetschuur? "
Amanda: stemt Natas eruit.
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 22:11 schreef Leandra het volgende:
Amanda: ik ken je nu een half jaar, je hebt altijd goed voor me gezorgd...
Ik vind het sowieso best wel moeilijk (Natasia: niet huilen hè) ik weet niet of ik hier zonder jou zo lang had gezeten, je bent altijd heel goed voor me geweest.
Ik wou dat je wist waarom ik je naar huis sturen, ik wilde niet dat we er iemand voor terug zouden krijgen als je toch weg zou gaan. Ik was al voorbereid dat je weg zou gaan.
Ik hou ontzettend veel van je, en ik weet zeker dat ik je buiten de kooi heel vaak zal zien (als het aan mij ligt) en ik stem je naar huis.
Nadia: stemt Natas eruit.
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 22:14 schreef Leandra het volgende:
Nadia: Tas, ik ben hier nog maar kort, heb in die korte tijd heel bijzondere gesprekken met je gehad, weet dat je verlangt naar thuis, je man en je kinderen.
Ik denk dat jij er belang bij hebt als je naar huis toe gaat, ik denk dat wij er ook belang bij hebben, anders krijgen we er iemand voor terug als je over een paar weken gaat.

Ik wil je absoluut niet in je rug steken, ik had liever dat Lieke zou weggen, ben blij dat ik je heb leren kennen, weet zeker dat ik ik je nog vaak ga zien en ik stem je naar huis, voor mij en voor ons.
Lieke: stemt Natas eruit
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 22:21 schreef Leandra het volgende:
Lieke: ik zit hier nu 3 maanden, heb veel met je meegemaakt, leuke dingen, minder leuke dingen, als ik me niet goed voelde was jij vaak de eerste die het zag, soms zelfs eerder dan Huub.
Aan de andere kant: blauwe plekken, tetteren in m'n oor, je liegt... (Natasia: maak het niet te lang ik wil graag nog koffie drinken)
Je roept vaak dat je naar huis wilt, je baalt ontzettend, een aantal weken geleden, toen Jaap voor Nadia en Dennis koos, heb ik je heel duidelijk gezegd dat ik je eigenhandig de poort uit wilde werken
Gegil... Natas: geef haar dit moment... Slieke... maak het af.
Lieke: ik weet dat je weggaat voor 23 september, ik weet dat als er een nieuwe weggaat dat dat in mijn voordeel kan zijn als er een nieuwe komt, het zou iemand kunnen zijn die aan mijn kant komt, het is nu 6 tegen 2 en als Huub wegvalt dan sta ik alleen.
Het kan alle kanten op gaan.
Ik heb je aangegeven: ik vind je een hele sterke vrouw, je doet dit al 10 maanden lang, vooral omdat je 2 prachtige kindjes thuis hebt zitten, ik had die keuze nooit kunnen maken.
Maar ik vind wel dat je naar ze toe moet.
Natasia: dus je stemt me eruit??
Lieke: ik vind dat je naar ze toe moet.

[ Bericht 7% gewijzigd door Marrije op 26-07-2007 22:24:35 ]
pi_51868679
Word feest vanavond hoop ik
............................
pi_51868720
Ze gaat denk niet naar huis...
pi_51868758
Nadia gaat huilen......
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  donderdag 26 juli 2007 @ 22:13:58 #5
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_51868759
TOP OP!
I've got more game than Monopoly.
  donderdag 26 juli 2007 @ 22:14:07 #6
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51868764
en verder
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
pi_51868771
Emo Jaap kan 't straks niet aan.
pi_51868772
En Zooooooo Lieke !!!!!!!!
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_51868781
wat een spanning.....
pi_51868783
Dit gaat hem neit worden mensen lieke stemt haar er niet uit wrom zit ze anders op de laatste plaats ?? :S
pi_51868784
even een schietgebedje doen dat lieke ook haar eruit stemt
een dag niet gelachen,is een dag niet geleefd
  donderdag 26 juli 2007 @ 22:14:35 #12
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_51868786
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 22:11 schreef Talitha het volgende:

[..]

En bedankt! Laptop kapot! Gelukkig heb ik er twee.
Ik ben ook al naar de andere pc gerend. Eerste heeft een hele vreemde lay-out.
eurobilltracker.com
  donderdag 26 juli 2007 @ 22:14:39 #13
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51868789
Natasia legt het er te dik bovenop..... Ze geeft steken onderwater.... ze blijft.
Op donderdag 26 juli 2007 22:14 schreef Nostalgist het volgende:
En Zooooooo Lieke !!!!!!!!
Pijn in mn buik.... ik doe streams op mute
  donderdag 26 juli 2007 @ 22:14:49 #15
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51868802
Nadia en Amanda zouden beiden liever Lieke zien gaan.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_51868803
Lieke moet haar erin houden van achter, 3 weken terror krijgt ze van de febo.
  donderdag 26 juli 2007 @ 22:14:59 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51868807
Nadia: Tas, ik ben hier nog maar kort, heb in die korte tijd heel bijzondere gesprekken met je gehad, weet dat je verlangt naar thuis, je man en je kinderen.
Ik denk dat jij er belang bij hebt als je naar huis toe gaat, ik denk dat wij er ook belang bij hebben, anders krijgen we er iemand voor terug als je over een paar weken gaat.

Ik wil je absoluut niet in je rug steken, ik had liever dat Lieke zou weggen, ben blij dat ik je heb leren kennen, weet zeker dat ik ik je nog vaak ga zien en ik stem je naar huis, voor mij en voor ons.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_51868809
Je weet het plan niet van Huub, Lieke en mij.
  Moderator donderdag 26 juli 2007 @ 22:15:02 #19
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51868810
Marrije!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_51868812
Nu alleen Lieke nog.... en dan is het misschien TOCH nog D-Day.

Deze dag gaat in als een feestdag
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_51868814
Nadia stuurt Natasia ook naar huis.
pi_51868815
Hou me erin, en je hebt 3 weken terror geeft Natas aan....
pi_51868820
Zit Hupert nou met tranen in zijn ogen of lijkt het maar zo?
pi_51868824
Terrorjaap komt terug.
  Moderator donderdag 26 juli 2007 @ 22:15:26 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51868827
Sado-Jaap.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')