Tart me niet!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:54 schreef itsme het volgende:
[..]
O jeetje wat zal ze daar bang voor worden![]()
Juich niet te hard...quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze haalt het slechtste in me naar boven nu.....![]()
Nog een uur, dan is ze weg.....![]()
Zelfs met een flinke slok op is deze foto niet te verdragen.quote:
Oftewel.. ze blijftquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Wees maar bang tegen Huub.
Amanda zei vandaag al dat er een regeling was voor Natasja. Die zou dus nooit haar geld kwijtraken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat Lieke Natasia erin laat..
10.000 euro kwijt, mooie boete voor het aanrandincident.
Ze is slechtquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:59 schreef Dementor het volgende:
natasia ziet er slecht uit.
Huub heeft hem ook aangevraagd, dus hij mag alle credits hebben van mijquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
Dennis: Huub probeert weer alle credits te krijgen, ik hou in m'n achterhoofd dat je de poort uit kunt lopen en dat we dan een vervanger krijgen dus daarom stem ik je er uit.
van mij ookquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub heeft hem ook aangevraagd, dus hij mag alle credits hebben van mij![]()
Was ook huubs ideequote:Op donderdag 26 juli 2007 21:58 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub doet voor zich als de master brain achter dit!
Huub heeft hem aangevraagd op verzoek van achter, kan bijna niet missen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub heeft hem ook aangevraagd, dus hij mag alle credits hebben van mij![]()
Heeft ie die danquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:01 schreef Maria44 het volgende:
Dennis probeert te zeggen dat ie een eigen mening heeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |