Heb ik ook! Deze laptop is oké, maar op die andere is alles gecentreerd lijkt het wel? Ben blij dat jij het ook hebt. Dacht al dat ik gek was geworden door DGK.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:14 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ben ook al naar de andere pc gerend. Eerste heeft een hele vreemde lay-out.
Volgens mij stoppen ze pas als je ze uitzet...quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:16 schreef MissSomebody het volgende:
damnn lopen nu mijn streams af....![]()
![]()
Ik hoop dat Lieke het doet en dat Huub haart steunt!! Zij heeft ballen en dat trash nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:17 schreef tochmaarwel het volgende:
Eigenlijk zou ik het wel vet vinden als Lieke Natas er niet uit zou stemmen. Gaat er weer wat gebeuren in dat huis..
Natas gaat toch wel weg.
Gelukkig ben ik niet alleen. Was niet te lezen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb ik ook! Deze laptop is oké, maar op die andere is alles gecentreerd lijkt het wel? Ben blij dat jij het ook hebt. Dacht al dat ik gek was geworden door DGK.![]()
Ik laat ze dus ook nog ff aan.....en hopen dat de onweer hier gauw over waait...tis hier echt verschrikkelijk...omg. Zwollequote:Op donderdag 26 juli 2007 22:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij stoppen ze pas als je ze uitzet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |