quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:51 schreef dgk_fan het volgende:
(audio van) voorronde van de stemming:
http://evilshare.com/b206c3de-8d01-102a-847b-00a0c993e9d6
Voor Lieke was ook ontslag aangevraagd dus Natasia en Lieke mochten beide niet stemmen in deze meerderheidsstemming.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:47 schreef Maria44 het volgende:
Wat stemde Lieke dan?
Die hand voor z'n mond, omdat hij weet dat de konijnentandjes zo rottig uitsteken als hij zijn tanden bloot lacht.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Beeld bij het hyena-lachje van Brian
[afbeelding]
huh? wat staat erin?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:50 schreef Darklight het volgende:
Brief voor Huub
ja dus.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:50 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
ze krijgen toch een nieuwe brief met nieuwe volgorde van zitten?
Misschien wil ze dat wel?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:51 schreef Darklight het volgende:
Waarom zou Lieke haar erin houden?
Dan is zij de volgende die vertrekt
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:50 schreef itsme het volgende:
huub een brief wat heeft hij nu weer gedaan
Dank je !quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:51 schreef dgk_fan het volgende:
(audio van) voorronde van de stemming:
http://evilshare.com/b206c3de-8d01-102a-847b-00a0c993e9d6
Als ze zelf opstapt over een paar weken komt er een nieuwe bewoner, die dan wellicht iets aan de verhoudingen kan doen in het voordeel van H en L. Als Natasia eruit gestemd wordt blijft het sowieso 5-2.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:50 schreef elcastel het volgende:
Ik zie nogsteeds niet in waarom Lieke Natasia erin zou houden, maar goed, nog enkele minuten.
dream on.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:52 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Het wordt door de redactie niet meer getolereerd dat Huub geen alcohol drinkt....
De rat.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:51 schreef Dark het volgende:
[..]
Die hand voor z'n mond, omdat hij weet dat de konijnentandjes zo rottig uitsteken als hij zijn tanden bloot lacht.
ty was het idd even vergetenquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor Lieke was ook ontslag aangevraagd dus Natasia en Lieke mochten beide niet stemmen in deze meerderheidsstemming.
Zometeen met de ontslagstemming (waarvan de uitslag unaniem moet zijn) voor Natasia zal ze uiteraard wel mogen stemmen.
Ze gaat naar het Rembrandsplein of het Leidsepleinquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:51 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Sfeerbeelden van eerder op de avond om de stemming erin te houden![]()
ah jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
De zitvolgorde, en weer Lieke als laatste.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:51 schreef koppiesoep het volgende:
Ik krijg de neiging om mijn planten water te geven want ik durf de Cos amper meer te volgen.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:52 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Het wordt door de redactie niet meer getolereerd dat Huub geen alcohol drinkt....
Als zei tegen stemt, heeft ze ruzie met huub, en kan ze vertrekkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:52 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als ze zelf opstapt over een paar weken komt er een nieuwe bewoner, die dan wellicht iets aan de verhoudingen kan doen in het voordeel van H en L. Als Natasia eruit gestemd wordt blijft het sowieso 5-2.
En Natasia wil graag weg, dus kan Lieke haar tegenwerken.
Inderdaadquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:51 schreef Tissik het volgende:
brief voor Huub onder de stemimingsronde?![]()
Ze blijft... ze heeft nauwelijks over d'r kindjes gesproken...quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:52 schreef Nostalgist het volgende:
Natasia wil écht stappen.......Doen, meid, doen ! Laat de hel maar op je afkomen......
Ik al 10 maanden.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:52 schreef Talitha het volgende:
Natasia kan beter ophouden met dat hysterische gelach, want ik ben al behoorlijk geirriteerd.![]()
O jeetje wat zal ze daar bang voor wordenquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:52 schreef Talitha het volgende:
Natasia kan beter ophouden met dat hysterische gelach, want ik ben al behoorlijk geirriteerd.![]()
Maar als Natasia er nu uitgaat is er een speler minder, en Jaap komt ertoch wel achter dat Dennix echt niks is, er kan nog zat verschuiven in die groep .... lijkt mij.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:52 schreef Meganog het volgende:
Als ze zelf opstapt over een paar weken komt er een nieuwe bewoner, die dan wellicht iets aan de verhoudingen kan doen in het voordeel van H en L. Als Natasia eruit gestemd wordt blijft het sowieso 5-2.
En Natasia wil graag weg, dus kan Lieke haar tegenwerken.
Joh die hebben eigenlijk geen normale relatie als ze al een relatie hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:53 schreef milk-shake het volgende:
leuk voor Wilgo ...dat geflirt met mitch![]()
![]()
heeft ze in al die 10 maanden nauwelijks gedaan. Maar volgens mij gaat inze wel. Lieke of Huub houdt haar er niet .quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze blijft... ze heeft nauwelijks over d'r kindjes gesproken...
Ik hoop dat ze iedereen die buiten ook maar één vinger naar haar uitsteekt voor minimaal zestig weken opsluiten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:52 schreef Nostalgist het volgende:
Natasia wil écht stappen.......Doen, meid, doen ! Laat de hel maar op je afkomen......
Focking niet......quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:54 schreef noekje het volgende:
God, wat is dat mens opdringerig. Dat is toch niet normaal?
Ze weet nu nog niet, dat ze dat helemaal niet leuk gaat vindenquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze gaat naar het Rembrandsplein of het Leidseplein![]()
![]()
![]()
"ze gaat nergens".quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:55 schreef itsme het volgende:
Natasja wil duidelijk naar huis. Ilona mocht dat niet.
Dit zaakje stinkt![]()
Die krijgt ze sowieso terug, heeft Amanda al verklaptquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat Lieke Natasia erin laat..
10.000 euro kwijt, mooie boete voor het aanrandincident.
Joh niemand die dat zou durven .quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze iedereen die buiten ook maar één vinger naar haar uitsteekt voor minimaal zestig weken opsluiten.
Als natasja vanavond vertrek, dan is iedereen haar volgende week vergeten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze iedereen die buiten ook maar één vinger naar haar uitsteekt voor minimaal zestig weken opsluiten.
En wij nog langer tegen die tering kop aan kijkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:56 schreef neehe het volgende:
Het zal wel een rotstreek zijn als Lieke haar erin moet houden, dan heeft ze weer 2 wekem terror.
Dat doet DGK met je. Ik ken mezelf af en toe ook niet.quote:
WTF Ik zal er zijn...ga je mee? sorry kan ik niet makenquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze gaat naar het Rembrandsplein of het Leidseplein![]()
![]()
![]()
Ze haalt het slechtste in me naar boven nu.....quote:
Lieke is de enige echte vrouw daar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:56 schreef getl0st het volgende:
[..]
En wij nog langer tegen die tering kop aan kijken
Tart me niet!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:54 schreef itsme het volgende:
[..]
O jeetje wat zal ze daar bang voor worden![]()
Juich niet te hard...quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze haalt het slechtste in me naar boven nu.....![]()
Nog een uur, dan is ze weg.....![]()
Zelfs met een flinke slok op is deze foto niet te verdragen.quote:
Oftewel.. ze blijftquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Wees maar bang tegen Huub.
Amanda zei vandaag al dat er een regeling was voor Natasja. Die zou dus nooit haar geld kwijtraken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat Lieke Natasia erin laat..
10.000 euro kwijt, mooie boete voor het aanrandincident.
Ze is slechtquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:59 schreef Dementor het volgende:
natasia ziet er slecht uit.
Huub heeft hem ook aangevraagd, dus hij mag alle credits hebben van mijquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
Dennis: Huub probeert weer alle credits te krijgen, ik hou in m'n achterhoofd dat je de poort uit kunt lopen en dat we dan een vervanger krijgen dus daarom stem ik je er uit.
van mij ookquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub heeft hem ook aangevraagd, dus hij mag alle credits hebben van mij![]()
Was ook huubs ideequote:Op donderdag 26 juli 2007 21:58 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub doet voor zich als de master brain achter dit!
Huub heeft hem aangevraagd op verzoek van achter, kan bijna niet missen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub heeft hem ook aangevraagd, dus hij mag alle credits hebben van mij![]()
Heeft ie die danquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:01 schreef Maria44 het volgende:
Dennis probeert te zeggen dat ie een eigen mening heeft![]()
was dat alles wat die sukkel te melden had?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
Dennis: Huub probeert weer alle credits te krijgen, ik hou in m'n achterhoofd dat je de poort uit kunt lopen en dat we dan een vervanger krijgen dus daarom stem ik je er uit.
Jouw eerste ontslagronde neem ik aanquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:00 schreef wolferl het volgende:
Ze hebben Natasia er toch al uit gestemd.
Gaan ze nu weerstemmen?
Dat denk ik dus eigenlijk ook. Ze moest er uit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub heeft hem aangevraagd op verzoek van achter, kan bijna niet missen.
Ja dat weten we nou wel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:01 schreef Sporti het volgende:
[..]
was dat alles wat die sukkel te melden had?
MG miss wat laat je me schrikkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:00 schreef MissSomebody het volgende:
Nix mag ook even wat blaten.......
[afbeelding]
Ja, het lag er te dik bovenop. Hij kwam van achter, rende gelijk naar de telefoon, trok die stemming voor Brian in en nomineerde Natasia.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat denk ik dus eigenlijk ook. Ze moest er uit.
zeggen de fans dat brian een wereldwijf is?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:02 schreef Gert het volgende:
Brian: "Ik heb een hele emotionele gevoelsband met jou.... ik ben heel erg blij dat ik jouw kinderen heb kunnen ontmoeten want het zijn hele speciale kinderen en ik ben er zelf ook van gaan houden.... ik vind je één van de topvrouwen, wereldwijven zoals onze fans ons schrijven. "
tussendoor in dit tekstje een stuk of dertig "eeeehmmm" 's , maar die heb ik maar niet opgeschreven.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:03 schreef Visual het volgende:
[..]
zeggen de fans dat brian een wereldwijf is?
och dan had ie classy sexy nogquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:03 schreef itsme het volgende:
rot op brian. Als je je dellie nu niet had had je natasja er niet uitgestemd![]()
Vreemde fanmail krijgen die gasten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:02 schreef Gert het volgende:
Brian: "Ik heb een hele emotionele gevoelsband met jou.... ik ben heel erg blij dat ik jouw kinderen heb kunnen ontmoeten want het zijn hele speciale kinderen en ik ben er zelf ook van gaan houden.... ik vind je één van de topvrouwen, wereldwijven zoals onze fans ons schrijven. "
tussendoor in dit tekstje een stuk of dertig "eeeehmmm" 's , maar die heb ik maar niet opgeschreven.
Dank je, Ik heb de hele tijd de neiging om het door te spoelen maar dat kan nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:02 schreef Gert het volgende:
Deze foto gaat me helpen als ik soms moeilijk kan schijten. Bedanktquote:
Ja, er zijn er meer die haar willen laten lijden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:03 schreef Gigageil het volgende:
Wat is het toch een vies goor irritant kutwijf met die piercing in haar smoelwerk. Die donkere rotte visseogen zullen wel gauw echt blauw worden binnenkort. Ik hoop dat Huub of Lieke haar er in houden......![]()
LOL Mootie, wat zie je er super uit in je nieuwe outfit.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:02 schreef mootie het volgende:
Lol........ Brian vindt dat ze discipline heeft dat ze continu voor ging lezen voor haar kinderen! Wanneer? 1 keer per week?
En diep respect voor het halen van haar doelen, tieten en rijbewijs, rest van de doelen is mislukt.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:05 schreef Meganog het volgende:
Natasia heeft geen zin in de onzin van Jaap.
Shit ik zou mn galajurk aantrekken! Brb!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:05 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
LOL Mootie, wat zie je er super uit in je nieuwe outfit.....![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:04 schreef noltje het volgende:
[..]
Deze foto gaat me helpen als ik soms moeilijk kan schijten. Bedankt![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:03 schreef Visual het volgende:
[..]
zeggen de fans dat brian een wereldwijf is?
Oooooh, ik dacht wat heeft ze een rare roze tepel, toen zag ik pas dat dat haar vinger was.quote:
Ik hoop hetquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:08 schreef Yollie het volgende:
Lieke gaat het echt vergallen, ik weet het zeker.
O Ik zou dat ook wel lachen vinden maar ik denk het niet. Natasja houd haar borg en moet er van de febo uitquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:08 schreef Yollie het volgende:
hahah dat dacht ik ook..quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:08 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Oooooh, ik dacht wat heeft ze een rare roze tepel, toen zag ik pas dat dat haar vinger was.![]()
![]()
Doen !quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:08 schreef Talitha het volgende:
Ik heb zin om Natasia een klap voor d'r kop te geven.
Ik weet took zeker, sukkel is ze dan.........quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:08 schreef Yollie het volgende:
Je weet het niet zekerquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:08 schreef Yollie het volgende:
Talitha!quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:08 schreef Talitha het volgende:
Ik heb zin om Natasia een klap voor d'r kop te geven.
Je wacht maar evenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Schiet op met die kutstemming ik ga naar de kroeg zo..
quote:
Ook errugg leuk maar wel wat lang, pas op dat je niet struikelt zo..;-)quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Shit ik zou mn galajurk aantrekken! Brb!!
Nee joh, Lieke mag als laatste van de FEBO om haar gram te halen over de aanranding.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:08 schreef Yollie het volgende:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Lieke haar erin houdt..
Ik zou het fantastisch vinden...........ik kijk uit naar het gevecht tussen Huub en Lieke. Maar joh, ze gaat haar vast weg stemmenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:09 schreef schatje het volgende:
Lieke is al bang voor Huub's uitbarsting als ze Natasia erin heeft gehouden.
Ze hebben wel veel oogcontact op het moment.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:09 schreef schatje het volgende:
Lieke is al bang voor Huub's uitbarsting als ze Natasia erin heeft gehouden.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:10 schreef noekje het volgende:
Oh God, Nadia gaat straks ook nog weer janken.
Gert, iedereen is in staat om haar in elkaar te rammen. Dat doet het programma met je.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
En bedankt! Laptop kapot!Gelukkig heb ik er twee.
Ga maar naar de kroeg jij. We houden je wel op de hoogtequote:Op donderdag 26 juli 2007 22:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Lieke haar erin houdt..
Maar wel een emo Natasiaquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:11 schreef milk-shake het volgende:
als Lieke haar echt erin gaat houden dat gaat ze een moeilijke avond krijgen ...zo he...
Alls ze dat doet, dan weet Huub dat denk ik ook al..quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:11 schreef milk-shake het volgende:
als Lieke haar echt erin gaat houden dat gaat ze een moeilijke avond krijgen ...zo he...
Ze heeft dan bij mij, haar langzaam opgebouwde credits, in een klap verloren. En mag ze de volgende zijn die vertrekt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:11 schreef milk-shake het volgende:
Ik ook. Oorlog in de tent en een straf voor dat kreng.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |