was dat alles wat die sukkel te melden had?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
Dennis: Huub probeert weer alle credits te krijgen, ik hou in m'n achterhoofd dat je de poort uit kunt lopen en dat we dan een vervanger krijgen dus daarom stem ik je er uit.
Jouw eerste ontslagronde neem ik aanquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:00 schreef wolferl het volgende:
Ze hebben Natasia er toch al uit gestemd.
Gaan ze nu weerstemmen?
Dat denk ik dus eigenlijk ook. Ze moest er uit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub heeft hem aangevraagd op verzoek van achter, kan bijna niet missen.
Ja dat weten we nou wel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze iedereen die buiten ook maar één vinger naar haar uitsteekt voor minimaal zestig weken opsluiten.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:01 schreef Sporti het volgende:
[..]
was dat alles wat die sukkel te melden had?
MG miss wat laat je me schrikkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:00 schreef MissSomebody het volgende:
Nix mag ook even wat blaten.......
[afbeelding]
Ja, het lag er te dik bovenop. Hij kwam van achter, rende gelijk naar de telefoon, trok die stemming voor Brian in en nomineerde Natasia.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat denk ik dus eigenlijk ook. Ze moest er uit.
zeggen de fans dat brian een wereldwijf is?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:02 schreef Gert het volgende:
Brian: "Ik heb een hele emotionele gevoelsband met jou.... ik ben heel erg blij dat ik jouw kinderen heb kunnen ontmoeten want het zijn hele speciale kinderen en ik ben er zelf ook van gaan houden.... ik vind je één van de topvrouwen, wereldwijven zoals onze fans ons schrijven. "
tussendoor in dit tekstje een stuk of dertig "eeeehmmm" 's , maar die heb ik maar niet opgeschreven.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:03 schreef Visual het volgende:
[..]
zeggen de fans dat brian een wereldwijf is?
och dan had ie classy sexy nogquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:03 schreef itsme het volgende:
rot op brian. Als je je dellie nu niet had had je natasja er niet uitgestemd![]()
Vreemde fanmail krijgen die gasten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:02 schreef Gert het volgende:
Brian: "Ik heb een hele emotionele gevoelsband met jou.... ik ben heel erg blij dat ik jouw kinderen heb kunnen ontmoeten want het zijn hele speciale kinderen en ik ben er zelf ook van gaan houden.... ik vind je één van de topvrouwen, wereldwijven zoals onze fans ons schrijven. "
tussendoor in dit tekstje een stuk of dertig "eeeehmmm" 's , maar die heb ik maar niet opgeschreven.
Dank je, Ik heb de hele tijd de neiging om het door te spoelen maar dat kan nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:02 schreef Gert het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |