Ik ook nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:07 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda weet niet waar Argentië ligt.....
quote:
Die Brian toch, hij spreekt 4 talen vloeiend, wat is er mis gegaan met Nederlands?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:11 schreef ericahysterica het volgende:
brian tegen mitch: niet zeggen waar je huis woont
Wie wil er nou wat te maken hebben met zo'n wijf, en al helemaal als je haar zo ziet in de gdk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:11 schreef itsme het volgende:
Godsamme zeg. Wat zijn ze allemaal enthousiast om met amandellie te praten![]()
Jep, tot nu toe stemt iedereen Natasia dr uitquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Stemming begonnen?
Staat die stream dan al weken vast ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:06 schreef Vandaag... het volgende:
stream 3 bleef hangen op dit beeld![]()
[afbeelding]
Me vader, zusje,en me broer..alleen ik en me moeder moeten nogquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
wie zijn er al geweest dan?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:13 schreef mootie het volgende:
Aap komt uit de mouw.
Amaaaaaan je moet echt normaal gaan doen! Sommige dingen kunnen echt niet! Veel te veel negatieve reacties! Denk aan als je eruit komt!
Over de streams?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Waar hebben jullie het over?
Als je aan haar vraagt of Frankrijk ten noorden of en zuiden van Nederland ligt weet ze het waarschijnlijk ook niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:13 schreef Myriam1978 het volgende:
Waarom verbaast het me niks dat Amanda niet eens weet wat Argentinië ligt!!!
dan had ik hem wel uitgezet...quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:12 schreef elcastel het volgende:
[..]
Staat die stream dan al weken vast ?
Ooooooooh....quote:
Ja, ouwe zeur!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:12 schreef Talitha het volgende:
Leuke telefoongesprekken heeft Amanda.![]()
![]()
Mijn FOK!-pagina ziet er vreemd uit. Ben ik de enige die daar last van heeft?
streams van de Gouden Kooiquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
manisch depressiefquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:14 schreef RSie het volgende:
ow god,... Nasty is weer nerveus, dronken kinderachtig en irritant!
Tuurlijk had ze het daar over!! Maar Amanda ziet dat niet als iets slechts!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:15 schreef Zora01 het volgende:
amanda denkt dat sementha het over zoenen met Nadia had. dacht eerder dat ze refereerde aan het lieke incident
De Gouden Kooi is meer dan zomaar een programma. Het is een experiment met een historisch hoge prijs als inzet. En één waarvoor de deelnemers ook zelf een onvoorstelbaar hoge prijs betalen: hun vrijheid. De duur van het experiment is onvoorspelbaar en volledig afhankelijk van de vastberadenheid en het doorzettingsvermogen van de kandidaten. Tien deelnemers nemen hun intrek in een kapitale villa met een waarde van maar liefst 2 miljoen euro.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ja gedoe met natasja en nadia tegen lieke denk ik ook.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:15 schreef Zora01 het volgende:
amanda denkt dat sementha het over zoenen met Nadia had. dacht eerder dat ze refereerde aan het lieke incident
Nee Nadia wilde met haar zoenen, en toen zei Natasja ik ga je helemaal uit elkaar trekken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:15 schreef pussydeluxe het volgende:
Natasia gaat Mitch helemaal uit elkaar trekken? Hoorde ik dat goed?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
Misschien is die Samantha wel enorm afgeknapt op Amanda.
Zij sprak Deborah ook niet meer. Zij belde wel maar Deborah belt nooit terug.
Wat een toestanden daar zeg! Wat een Tokkies.
Mitch is niet de persoon die uit elkaar getrokken moet worden natasjaaa!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:15 schreef pussydeluxe het volgende:
Natasia gaat Mitch helemaal uit elkaar trekken? Hoorde ik dat goed?
En dat vertel je nou pas...quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:16 schreef OudFruit het volgende:
[..]
De Gouden Kooi is meer dan zomaar een programma. Het is een experiment met een historisch hoge prijs als inzet. En één waarvoor de deelnemers ook zelf een onvoorstelbaar hoge prijs betalen: hun vrijheid. De duur van het experiment is onvoorspelbaar en volledig afhankelijk van de vastberadenheid en het doorzettingsvermogen van de kandidaten. Tien deelnemers nemen hun intrek in een kapitale villa met een waarde van maar liefst 2 miljoen euro.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:16 schreef OudFruit het volgende:
[..]
De Gouden Kooi is meer dan zomaar een programma. Het is een experiment met een historisch hoge prijs als inzet. En één waarvoor de deelnemers ook zelf een onvoorstelbaar hoge prijs betalen: hun vrijheid. De duur van het experiment is onvoorspelbaar en volledig afhankelijk van de vastberadenheid en het doorzettingsvermogen van de kandidaten. Tien deelnemers nemen hun intrek in een kapitale villa met een waarde van maar liefst 2 miljoen euro.
Volgens mij had ze het gewoon over Amanda haar ge(d)rag in het algemeenquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuurlijk had ze het daar over!! Maar Amanda ziet dat niet als iets slechts!![]()
Zet je streams ff aan.....of lees ff terug.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Voor de duidelijkheid,
Ik had het over het telefoongesprek van Amanda
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Voor de duidelijkheid,
Ik had het over het telefoongesprek van Amanda
Ik denk niet dat ze erg positief benaderd zal worden. Dus hij heeft groot gelijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:18 schreef itsme het volgende:
Mitch wil niet met natasja een drankje drinken. zeker niet in de stad.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:17 schreef Nostalgist het volgende:
Ja, het eerste dat Sementa zei was: "Het belt..."
mis je d r al??quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:19 schreef Nostalgist het volgende:
Natas in hypermode...... Get Lost !
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze erg positief benaderd zal worden. Dus hij heeft groot gelijk.
ja.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:20 schreef akveor het volgende:
Gelukkig, ik ben net thuis, Natasia zit er nog in. Ze reageert wel een beetje overspannen.... zal ze dan toch gaan. Ik heb nog geen cossen teruggelezen is er een reeele kans?
Eigenlijk is het diep triest!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
Misschien is die Samantha wel enorm afgeknapt op Amanda.
Zij sprak Deborah ook niet meer. Zij belde wel maar Deborah belt nooit terug.
Wat een toestanden daar zeg! Wat een Tokkies.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:20 schreef akveor het volgende:
Gelukkig, ik ben net thuis, Natasia zit er nog in. Ze reageert wel een beetje overspannen.... zal ze dan toch gaan. Ik heb nog geen cossen teruggelezen is er een reeele kans?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:20 schreef akveor het volgende:
100 % (tenminste..)quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:20 schreef akveor het volgende:
Dus dat, en Amanda vatte dat op als "niet meer zoenen met Nadia"quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:22 schreef tipsch het volgende:
toch hoor ik cemen in het telefoongesprek met snollie zeggen "laat die wijf met rust"
Heel verstandig van mitch. Hij zit natuurlijk ook niet te wachten op een paar verrotte eieren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:18 schreef itsme het volgende:
Mitch wil niet met natasja een drankje drinken. zeker niet in de stad.
+een bommetje in de autoquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volgens mij gaat "het dak eraf" bij Fok als dat smerige wijf eindelijk opzout. Nieuwe cos binnen 15 minuten vol, heel veel......
En dan staat ze buiten en kan ze gaan genieten van alle lovende reacties en beelden van haar verblijf van 10 maanden in de kooi.![]()
lol, vreselijk dom mokkel is hetquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus dat, en Amanda vatte dat op als "niet meer zoenen met Nadia"![]()
Ik heb in de OP al een oproep gedaan voor snelle COSsen. De OP's moeten er maar even bij inschieten wat mij betreftquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volgens mij gaat "het dak eraf" bij Fok als dat smerige wijf eindelijk opzout. Nieuwe cos binnen 15 minuten vol, heel veel......
En dan staat ze buiten en kan ze gaan genieten van alle lovende reacties en beelden van haar verblijf van 10 maanden in de kooi.![]()
Kijk dan zelf eens: http://www.2and2.net/files/46a8f4ae2e826.jpgquote:
Gaat ze heul niet doen, ze gaat stappen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:23 schreef Zora01 het volgende:
Je gaat je toch niet volgooien met drank als je je gaat herenigen met je zoontje van 7
Die heeft idd niets om naar terug te keren... Rogier heeft het "we were on a break" op deze manier wel heel permanent gemaakt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:23 schreef Maria44 het volgende:
Amanda zal wel denken: shit, nu kan ik niet terug naar Rog als ik hier uit loop. Ik ga denk ik maar het spel spelen want Dusty is ook al verloofd![]()
Mee eens, in dit soort omstandigheden is een goede OP ondergeschikt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb in de OP al een oproep gedaan voor snelle COSsen. De OP's moeten er maar even bij inschieten wat mij betreft![]()
Ze heeft nu even tijd voor zichzelf nodig, na de Kooi.......quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Gaat ze heul niet doen, ze gaat stappen!![]()
Mooie dag ook.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:24 schreef Nostalgist het volgende:
Mooie lucht, trouwens.....
De buitenwereld ook.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:20 schreef Nostalgist het volgende:
Natas is hardstikke zenuwachtig voor de buitenwereld.....
Welk wijf bedoelde cement dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:22 schreef tipsch het volgende:
toch hoor ik cemen in het telefoongesprek met snollie zeggen "laat die wijf met rust"
Dat verbaast mij niets, haar ook niet neem ik aan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
Allereerst: Wie wil tijdens de stemming snelle COSsen aanmaken. Ik vind een goede OP in die spannende omstandigheden niet nodig... maar da's mijn mening![]()
Amanda belt met haar eerverleden ex Dusty, die niet blij is haar te horen en zelfs liever niet met haar praat. Wel krijgt ze nog te horen dat haar ex Rogier vast zit in Argentinië. De resterende minuten maakt ze op aan haar vriendin Samantha.
Natasia zit aan de drank en lijkt haar vertrek licht op te vatten. Toch vertrouwt ze het niet helemaal: zal Lieke haar er niet in houden. Haar koffers mocht ze nog niet pakken van de buren.
Hear ! Hear !quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens, in dit soort omstandigheden is een goede OP ondergeschikt.
Onderduiken bedoel je zeker? Dat mens heeft opzeker pleinvrees opgelopen in DGK.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Gaat ze heul niet doen, ze gaat stappen!![]()
Bellen we haar toch....quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:26 schreef Disana het volgende:
Natasia heeft geen telefoon en kent geen nummer uit haar hoofd.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb in de OP al een oproep gedaan voor snelle COSsen. De OP's moeten er maar even bij inschieten wat mij betreft![]()
Maandje of 3 schat ik zo...quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze heeft nu even tijd voor zichzelf nodig, na de Kooi.......![]()
Idd, maar wel : 'avondrood, water in de sloot'.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:24 schreef Nostalgist het volgende:
Mooie lucht, trouwens.....
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee, mooi avondlucht-shotje voor in de uitzending![]()
klopt maar nasty heeft een heel andere intentie die wil feesten met Mitchiepitchiequote:Op donderdag 26 juli 2007 21:23 schreef Zora01 het volgende:
Je gaat je toch niet volgooien met drank als je je gaat herenigen met je zoontje van 7
is er al een gegadigde?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, nauwelijks. Meer iets als 'goh....'. Het is toch wel zielig, als je eraan denkt dat ze als kind waarschijnlijk ook al in zo'n slecht en ongeinteresseerd milieu zat.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat verbaast mij niets, haar ook niet neem ik aan?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:25 schreef farscapevr6 het volgende:
de stemming is verlaat, d r ventjuh komt iets later,
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Laten we dansen, m`n liefste
Dansen aan zee
Dansen aan zee
Een afscheidswals aan de waterlijn
Dansen aan zee
Eén voor je tranen
Twee voor de mijne
Drie voor de horizon
Schrik me rot! Wat mooi!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dansen aan zee
Dansen aan zee
Een afscheidswals aan de waterlijn
Dansen aan zee
Eén voor je tranen
Twee voor de mijne
Drie voor de horizon
Nee. Je hebt wel kans dat er verwarring ontstaat als iedereen het gaat doenquote:
DGK [COS # 5566] NATASJA VERLAAT DE KOOI!!!!!!!!quote:
Ja maar ze weet wel dat de gevangenissen in Argentinië geen pret zijn!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je aan haar vraagt of Frankrijk ten noorden of en zuiden van Nederland ligt weet ze het waarschijnlijk ook niet.![]()
Mochten er meerdere topics geopend worden dan zorg ik iig wel voor het posten van de eerste in het COSmeldhoekje en de rest in FBquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee. Je hebt wel kans dat er verwarring ontstaat als iedereen het gaat doenIk denk dat ik zelf wat opschrijf en cap voor een update.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat verbaast mij niets, haar ook niet neem ik aan?
Ik wil best rap wat topics openen tijdens de ontslagronde, maar als iemand anders het graag wil doen, ook prima!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee. Je hebt wel kans dat er verwarring ontstaat als iedereen het gaat doenIk denk dat ik zelf wat opschrijf en cap voor een update.
we kunnen ook de telling weer opnieuw beginnen, ideetje?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
DGK [COS # 5566] NATASJA VERLAAT DE KOOI!!!!!!!!![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
DGK [COS # 5566] NATASJA VERLAAT DE KOOI!!!!!!!!![]()
ze heeft het echt nodig nu. Ik ben benieuwd of ze zich dit ook zal gaan realiseren, tegelijk met het commentaar van haar vriendin..quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heeft idd niets om naar terug te keren... Rogier heeft het "we were on a break" op deze manier wel heel permanent gemaakt.
Wel mooi dat dit op een moment komt dat Amanda echt het spel moet spelen... nu heeft ze het ook nodig.
Amanda weet natuurlijk of Rogier wel wat dat witte poeder houdt of zich er op zijn minst mee bézig houdt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:30 schreef pronkjewail het volgende:
Nadia vroeg aan Amanda of ze wist waarvoor Rogier opgepakt was. Nasty begon meteen dat ze het daar op die plek niet over kunnen hebben. Had wel het idee dat Amanda heel goed wist waarvoor hij is opgepakt.
Het zegt ook wel veel dat amanda er meteen vanuit gaat dat hij 10 jaar weggaat. Voor hetzelfde geld is hij opgepakt in argentinie vanwege een vechtpartijtje?
[..]
Daar gaat ons stapavondje.....quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Amanda weet natuurlijk of Rogier wel wat dat witte poeder houdt of zich er op zijn minst mee bézig houdt.
Amanda dacht zelf dat hij nooit meer terug zou komen, het was Nadia die er meteen 10 jaar van maakte. Ze zijn ermee bekend en gaan er vanuit dat ze weten waarvoor hij gepakt is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:30 schreef pronkjewail het volgende:
Nadia vroeg aan Amanda of ze wist waarvoor Rogier opgepakt was. Nasty begon meteen dat ze het daar op die plek niet over kunnen hebben. Had wel het idee dat Amanda heel goed wist waarvoor hij is opgepakt.
Het zegt ook wel veel dat amanda er meteen vanuit gaat dat hij 10 jaar weggaat. Voor hetzelfde geld is hij opgepakt in argentinie vanwege een vechtpartijtje?
[..]
Dat komt wel, ik maak me meer zorgen om die 1500 CP's die we dan ieder aan BQ schuldig zijn...quote:
Mooooooi. We zijn er klaar voor, bring it on!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mochten er meerdere topics geopend worden dan zorg ik iig wel voor het posten van de eerste in het COSmeldhoekje en de rest in FB
Ik met oordopjes en een ibuquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:33 schreef DiDijo het volgende:
nou ik zit er klaar voor met een goed glas wijn![]()
Mag ik jou bedanken voor je onderschrift?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nou daar gaan we.
Dat magquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mag ik jou bedanken voor je onderschrift?
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:35 schreef wolferl het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat 1 van de bewoners Natasia er in houd.
Als het aan mij ligtquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:
Ontslag voor Lieke en Natasia aangevraagd, u zult moeten beslissen voor welke bewoner er ontslag wordt aangevraagd.
No negative vibes, please.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:35 schreef wolferl het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat 1 van de bewoners Natasia er in houd.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:
Ontslag voor Lieke en Natasia aangevraagd, u zult moeten beslissen voor welke bewoner er ontslag wordt aangevraagd.
quote:
Hij is er weer net als toen met Jaap ingeluisd?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:36 schreef kleinzusje het volgende:
Huub is extreem nerveus, denk dat het niet gaat gebeuren![]()
Huub geeft wel om Nasty,.. denk dat ie haar wel gaat missen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:36 schreef kleinzusje het volgende:
amandaquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:36 schreef Sporti het volgende:
[..]
wie heeft de aanvraag voor Lieke gedaan?
zo stom zal ze toch niet zijn...quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:36 schreef HellFreez het volgende:
Lieke als laatst.. Natasia blijft dus.
het gaat nu alleen nog maar om voor wie de stemrondde gaat worden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:37 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap heeft de laatste plaats dus...... Spannend !
Hij fluit anders vrolijk, maar ja dat hoor jij niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:36 schreef kleinzusje het volgende:
Amandaquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:36 schreef Sporti het volgende:
[..]
wie heeft de aanvraag voor Lieke gedaan?
Dus datquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:39 schreef grazygirl het volgende:
volgens mij gaat tas nergens, het ligt er zo dik bovenop![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:37 schreef RSie het volgende:
[..]
Huub geeft wel om Nasty,.. denk dat ie haar wel gaat missen.
serieus!!!
ik nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:39 schreef noekje het volgende:
Ik hoop toch zo dat ze oprot!!
Beetje bekomen van de schrik?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:39 schreef noekje het volgende:
Ik hoop toch zo dat ze oprot!!
Die is de eerste tijd incommunicado!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:39 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasia hoeft niet gelijk naar haar kindjes maar ze moet eerst stappen met Mitch!
Het gaat een emotioneel afscheid worden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:37 schreef RSie het volgende:
[..]
Huub geeft wel om Nasty,.. denk dat ie haar wel gaat missen.
serieus!!!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, ga jij maar even in de hoek staan.
Denk ik ook!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:41 schreef schatje het volgende:
Lieke houdt Natasia erin waarna ze de grootste ruzie met Huub krijgt.
ik ookquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:41 schreef booo het volgende:
Waarom moet je in hemels naam betalen voor die kutstreams.. Ik zit hier maar de F5-en
Als dat zo is..... dan kunnen ze het script net zo goed gewoon op internet plaatsen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:41 schreef schatje het volgende:
Lieke houdt Natasia erin waarna ze de grootste ruzie met Huub krijgt.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij fluit anders vrolijk, maar ja dat hoor jij niet.![]()
Ja al een hele tijd. Ze is dan ook straalbezopen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:43 schreef tipsch het volgende:
zit natasia al te grijnzen?
26/8quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:43 schreef Myriam1978 het volgende:
Waarom is het jaar van Natasia opeens op 26/8?!!!![]()
Mooi!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:44 schreef Marrije het volgende:
Omdat het zo supersnel kan gaan staat de nieuwe alvast klaar
DGK [COS # 2153] Waar de stemronde is begonnen
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:44 schreef Marrije het volgende:
Maar ze gaat niét huilen straks.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:44 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ja al een hele tijd. Ze is dan ook straalbezopen.
ze gaat toch niet naar huisquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:44 schreef Leandra het volgende:
Huub nomineert Natasia, meerderheid voor het ontslag van Natasia dus.
mwa, dan zit het wel goed, ze gaat - kan ik later vanavond weer een licentie aanschaffenquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:44 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ja al een hele tijd. Ze is dan ook straalbezopen.
You are a darling.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:44 schreef Marrije het volgende:
Geweldigquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:44 schreef Marrije het volgende:
Gelukkig, het werd me even teveelquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:45 schreef Nostalgist het volgende:
pauze....
gokje: twee emmers....quote:
Zie op de website en wat iemand zei: over 3 weken ga je sowieso weg!quote:
quote:
Mocht niet, werd Natasia.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:47 schreef Maria44 het volgende:
Wat stemde Lieke dan?
Nee ik denk niet dat ze dat doetquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:47 schreef Dark het volgende:
Lieke zit als laatste op de bank, dus toch Natas erin houden!??????![]()
Daar zijn Natasia en Nadia ook bang voor.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:47 schreef Dark het volgende:
Lieke zit als laatste op de bank, dus toch Natas erin houden!??????![]()
Er was al een meerderheid.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:47 schreef Maria44 het volgende:
Wat stemde Lieke dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |