quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Laten we dansen, m`n liefste
Dansen aan zee
Dansen aan zee
Een afscheidswals aan de waterlijn
Dansen aan zee
Eén voor je tranen
Twee voor de mijne
Drie voor de horizon
Schrik me rot! Wat mooi!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dansen aan zee
Dansen aan zee
Een afscheidswals aan de waterlijn
Dansen aan zee
Eén voor je tranen
Twee voor de mijne
Drie voor de horizon
Nee. Je hebt wel kans dat er verwarring ontstaat als iedereen het gaat doenquote:
DGK [COS # 5566] NATASJA VERLAAT DE KOOI!!!!!!!!quote:
Ja maar ze weet wel dat de gevangenissen in Argentinië geen pret zijn!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je aan haar vraagt of Frankrijk ten noorden of en zuiden van Nederland ligt weet ze het waarschijnlijk ook niet.![]()
Mochten er meerdere topics geopend worden dan zorg ik iig wel voor het posten van de eerste in het COSmeldhoekje en de rest in FBquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee. Je hebt wel kans dat er verwarring ontstaat als iedereen het gaat doenIk denk dat ik zelf wat opschrijf en cap voor een update.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat verbaast mij niets, haar ook niet neem ik aan?
Ik wil best rap wat topics openen tijdens de ontslagronde, maar als iemand anders het graag wil doen, ook prima!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee. Je hebt wel kans dat er verwarring ontstaat als iedereen het gaat doenIk denk dat ik zelf wat opschrijf en cap voor een update.
we kunnen ook de telling weer opnieuw beginnen, ideetje?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
DGK [COS # 5566] NATASJA VERLAAT DE KOOI!!!!!!!!![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
DGK [COS # 5566] NATASJA VERLAAT DE KOOI!!!!!!!!![]()
ze heeft het echt nodig nu. Ik ben benieuwd of ze zich dit ook zal gaan realiseren, tegelijk met het commentaar van haar vriendin..quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heeft idd niets om naar terug te keren... Rogier heeft het "we were on a break" op deze manier wel heel permanent gemaakt.
Wel mooi dat dit op een moment komt dat Amanda echt het spel moet spelen... nu heeft ze het ook nodig.
Amanda weet natuurlijk of Rogier wel wat dat witte poeder houdt of zich er op zijn minst mee bézig houdt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:30 schreef pronkjewail het volgende:
Nadia vroeg aan Amanda of ze wist waarvoor Rogier opgepakt was. Nasty begon meteen dat ze het daar op die plek niet over kunnen hebben. Had wel het idee dat Amanda heel goed wist waarvoor hij is opgepakt.
Het zegt ook wel veel dat amanda er meteen vanuit gaat dat hij 10 jaar weggaat. Voor hetzelfde geld is hij opgepakt in argentinie vanwege een vechtpartijtje?
[..]
Daar gaat ons stapavondje.....quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Amanda weet natuurlijk of Rogier wel wat dat witte poeder houdt of zich er op zijn minst mee bézig houdt.
Amanda dacht zelf dat hij nooit meer terug zou komen, het was Nadia die er meteen 10 jaar van maakte. Ze zijn ermee bekend en gaan er vanuit dat ze weten waarvoor hij gepakt is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:30 schreef pronkjewail het volgende:
Nadia vroeg aan Amanda of ze wist waarvoor Rogier opgepakt was. Nasty begon meteen dat ze het daar op die plek niet over kunnen hebben. Had wel het idee dat Amanda heel goed wist waarvoor hij is opgepakt.
Het zegt ook wel veel dat amanda er meteen vanuit gaat dat hij 10 jaar weggaat. Voor hetzelfde geld is hij opgepakt in argentinie vanwege een vechtpartijtje?
[..]
Dat komt wel, ik maak me meer zorgen om die 1500 CP's die we dan ieder aan BQ schuldig zijn...quote:
Mooooooi. We zijn er klaar voor, bring it on!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mochten er meerdere topics geopend worden dan zorg ik iig wel voor het posten van de eerste in het COSmeldhoekje en de rest in FB
Ik met oordopjes en een ibuquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:33 schreef DiDijo het volgende:
nou ik zit er klaar voor met een goed glas wijn![]()
Mag ik jou bedanken voor je onderschrift?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nou daar gaan we.
Dat magquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mag ik jou bedanken voor je onderschrift?
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:35 schreef wolferl het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat 1 van de bewoners Natasia er in houd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |