Over de streams?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Waar hebben jullie het over?
Als je aan haar vraagt of Frankrijk ten noorden of en zuiden van Nederland ligt weet ze het waarschijnlijk ook niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:13 schreef Myriam1978 het volgende:
Waarom verbaast het me niks dat Amanda niet eens weet wat Argentinië ligt!!!
dan had ik hem wel uitgezet...quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:12 schreef elcastel het volgende:
[..]
Staat die stream dan al weken vast ?
Ooooooooh....quote:
Ja, ouwe zeur!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:12 schreef Talitha het volgende:
Leuke telefoongesprekken heeft Amanda.![]()
![]()
Mijn FOK!-pagina ziet er vreemd uit. Ben ik de enige die daar last van heeft?
streams van de Gouden Kooiquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
manisch depressiefquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:14 schreef RSie het volgende:
ow god,... Nasty is weer nerveus, dronken kinderachtig en irritant!
Tuurlijk had ze het daar over!! Maar Amanda ziet dat niet als iets slechts!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:15 schreef Zora01 het volgende:
amanda denkt dat sementha het over zoenen met Nadia had. dacht eerder dat ze refereerde aan het lieke incident
De Gouden Kooi is meer dan zomaar een programma. Het is een experiment met een historisch hoge prijs als inzet. En één waarvoor de deelnemers ook zelf een onvoorstelbaar hoge prijs betalen: hun vrijheid. De duur van het experiment is onvoorspelbaar en volledig afhankelijk van de vastberadenheid en het doorzettingsvermogen van de kandidaten. Tien deelnemers nemen hun intrek in een kapitale villa met een waarde van maar liefst 2 miljoen euro.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ja gedoe met natasja en nadia tegen lieke denk ik ook.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:15 schreef Zora01 het volgende:
amanda denkt dat sementha het over zoenen met Nadia had. dacht eerder dat ze refereerde aan het lieke incident
Nee Nadia wilde met haar zoenen, en toen zei Natasja ik ga je helemaal uit elkaar trekken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:15 schreef pussydeluxe het volgende:
Natasia gaat Mitch helemaal uit elkaar trekken? Hoorde ik dat goed?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
Misschien is die Samantha wel enorm afgeknapt op Amanda.
Zij sprak Deborah ook niet meer. Zij belde wel maar Deborah belt nooit terug.
Wat een toestanden daar zeg! Wat een Tokkies.
Mitch is niet de persoon die uit elkaar getrokken moet worden natasjaaa!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:15 schreef pussydeluxe het volgende:
Natasia gaat Mitch helemaal uit elkaar trekken? Hoorde ik dat goed?
En dat vertel je nou pas...quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:16 schreef OudFruit het volgende:
[..]
De Gouden Kooi is meer dan zomaar een programma. Het is een experiment met een historisch hoge prijs als inzet. En één waarvoor de deelnemers ook zelf een onvoorstelbaar hoge prijs betalen: hun vrijheid. De duur van het experiment is onvoorspelbaar en volledig afhankelijk van de vastberadenheid en het doorzettingsvermogen van de kandidaten. Tien deelnemers nemen hun intrek in een kapitale villa met een waarde van maar liefst 2 miljoen euro.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:16 schreef OudFruit het volgende:
[..]
De Gouden Kooi is meer dan zomaar een programma. Het is een experiment met een historisch hoge prijs als inzet. En één waarvoor de deelnemers ook zelf een onvoorstelbaar hoge prijs betalen: hun vrijheid. De duur van het experiment is onvoorspelbaar en volledig afhankelijk van de vastberadenheid en het doorzettingsvermogen van de kandidaten. Tien deelnemers nemen hun intrek in een kapitale villa met een waarde van maar liefst 2 miljoen euro.
Volgens mij had ze het gewoon over Amanda haar ge(d)rag in het algemeenquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuurlijk had ze het daar over!! Maar Amanda ziet dat niet als iets slechts!![]()
Zet je streams ff aan.....of lees ff terug.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Voor de duidelijkheid,
Ik had het over het telefoongesprek van Amanda
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Voor de duidelijkheid,
Ik had het over het telefoongesprek van Amanda
Ik denk niet dat ze erg positief benaderd zal worden. Dus hij heeft groot gelijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:18 schreef itsme het volgende:
Mitch wil niet met natasja een drankje drinken. zeker niet in de stad.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:17 schreef Nostalgist het volgende:
Ja, het eerste dat Sementa zei was: "Het belt..."
mis je d r al??quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:19 schreef Nostalgist het volgende:
Natas in hypermode...... Get Lost !
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze erg positief benaderd zal worden. Dus hij heeft groot gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |