ja.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:20 schreef akveor het volgende:
Gelukkig, ik ben net thuis, Natasia zit er nog in. Ze reageert wel een beetje overspannen.... zal ze dan toch gaan. Ik heb nog geen cossen teruggelezen is er een reeele kans?
Eigenlijk is het diep triest!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
Misschien is die Samantha wel enorm afgeknapt op Amanda.
Zij sprak Deborah ook niet meer. Zij belde wel maar Deborah belt nooit terug.
Wat een toestanden daar zeg! Wat een Tokkies.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:20 schreef akveor het volgende:
Gelukkig, ik ben net thuis, Natasia zit er nog in. Ze reageert wel een beetje overspannen.... zal ze dan toch gaan. Ik heb nog geen cossen teruggelezen is er een reeele kans?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:20 schreef akveor het volgende:
100 % (tenminste..)quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:20 schreef akveor het volgende:
Dus dat, en Amanda vatte dat op als "niet meer zoenen met Nadia"quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:22 schreef tipsch het volgende:
toch hoor ik cemen in het telefoongesprek met snollie zeggen "laat die wijf met rust"
Heel verstandig van mitch. Hij zit natuurlijk ook niet te wachten op een paar verrotte eieren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:18 schreef itsme het volgende:
Mitch wil niet met natasja een drankje drinken. zeker niet in de stad.
+een bommetje in de autoquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volgens mij gaat "het dak eraf" bij Fok als dat smerige wijf eindelijk opzout. Nieuwe cos binnen 15 minuten vol, heel veel......
En dan staat ze buiten en kan ze gaan genieten van alle lovende reacties en beelden van haar verblijf van 10 maanden in de kooi.![]()
lol, vreselijk dom mokkel is hetquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus dat, en Amanda vatte dat op als "niet meer zoenen met Nadia"![]()
Ik heb in de OP al een oproep gedaan voor snelle COSsen. De OP's moeten er maar even bij inschieten wat mij betreftquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volgens mij gaat "het dak eraf" bij Fok als dat smerige wijf eindelijk opzout. Nieuwe cos binnen 15 minuten vol, heel veel......
En dan staat ze buiten en kan ze gaan genieten van alle lovende reacties en beelden van haar verblijf van 10 maanden in de kooi.![]()
Kijk dan zelf eens: http://www.2and2.net/files/46a8f4ae2e826.jpgquote:
Gaat ze heul niet doen, ze gaat stappen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:23 schreef Zora01 het volgende:
Je gaat je toch niet volgooien met drank als je je gaat herenigen met je zoontje van 7
Die heeft idd niets om naar terug te keren... Rogier heeft het "we were on a break" op deze manier wel heel permanent gemaakt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:23 schreef Maria44 het volgende:
Amanda zal wel denken: shit, nu kan ik niet terug naar Rog als ik hier uit loop. Ik ga denk ik maar het spel spelen want Dusty is ook al verloofd![]()
Mee eens, in dit soort omstandigheden is een goede OP ondergeschikt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb in de OP al een oproep gedaan voor snelle COSsen. De OP's moeten er maar even bij inschieten wat mij betreft![]()
Ze heeft nu even tijd voor zichzelf nodig, na de Kooi.......quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Gaat ze heul niet doen, ze gaat stappen!![]()
Mooie dag ook.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:24 schreef Nostalgist het volgende:
Mooie lucht, trouwens.....
De buitenwereld ook.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:20 schreef Nostalgist het volgende:
Natas is hardstikke zenuwachtig voor de buitenwereld.....
Welk wijf bedoelde cement dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:22 schreef tipsch het volgende:
toch hoor ik cemen in het telefoongesprek met snollie zeggen "laat die wijf met rust"
Dat verbaast mij niets, haar ook niet neem ik aan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
Allereerst: Wie wil tijdens de stemming snelle COSsen aanmaken. Ik vind een goede OP in die spannende omstandigheden niet nodig... maar da's mijn mening![]()
Amanda belt met haar eerverleden ex Dusty, die niet blij is haar te horen en zelfs liever niet met haar praat. Wel krijgt ze nog te horen dat haar ex Rogier vast zit in Argentinië. De resterende minuten maakt ze op aan haar vriendin Samantha.
Natasia zit aan de drank en lijkt haar vertrek licht op te vatten. Toch vertrouwt ze het niet helemaal: zal Lieke haar er niet in houden. Haar koffers mocht ze nog niet pakken van de buren.
Hear ! Hear !quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens, in dit soort omstandigheden is een goede OP ondergeschikt.
Onderduiken bedoel je zeker? Dat mens heeft opzeker pleinvrees opgelopen in DGK.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Gaat ze heul niet doen, ze gaat stappen!![]()
Bellen we haar toch....quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:26 schreef Disana het volgende:
Natasia heeft geen telefoon en kent geen nummer uit haar hoofd.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb in de OP al een oproep gedaan voor snelle COSsen. De OP's moeten er maar even bij inschieten wat mij betreft![]()
Maandje of 3 schat ik zo...quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze heeft nu even tijd voor zichzelf nodig, na de Kooi.......![]()
Idd, maar wel : 'avondrood, water in de sloot'.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:24 schreef Nostalgist het volgende:
Mooie lucht, trouwens.....
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee, mooi avondlucht-shotje voor in de uitzending![]()
klopt maar nasty heeft een heel andere intentie die wil feesten met Mitchiepitchiequote:Op donderdag 26 juli 2007 21:23 schreef Zora01 het volgende:
Je gaat je toch niet volgooien met drank als je je gaat herenigen met je zoontje van 7
is er al een gegadigde?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, nauwelijks. Meer iets als 'goh....'. Het is toch wel zielig, als je eraan denkt dat ze als kind waarschijnlijk ook al in zo'n slecht en ongeinteresseerd milieu zat.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat verbaast mij niets, haar ook niet neem ik aan?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:25 schreef farscapevr6 het volgende:
de stemming is verlaat, d r ventjuh komt iets later,
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |