Oke het is jammer als er wat ergs met ze gebeurt omdat we dan een vertraagde release krijgen maar verder.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:22 schreef outcast_within het volgende:
[..]
das weer een ander uiterste.
zucht.
Kijk subbers zijn groepen mensen die voor hun en ons plezier tv vertalen. Mocht er iets met hun gebeuren dan is dat natuurlijk jammer en leven wij mee, en kan het zelfs voor vertragingen zorgen in de releases.
Dus het is wel nieuws wanneer er iets met een subgroep gebeurt.
Maar niet met Dattebayo Waarin elk bericht gewoon zelf al duidelijk te zien is dat het een troll is.
Behalve dan als je het concentratie vermogen hebt van een adhd patient op suiker en niet verder kunt lezen als de eerste drie woorden van zo'n bericht om vervolges hier te posten dat er iemand dood is. Of dat er een pokemon aflevering 100000 maal gedownload moet worden.
De wintercampagne is 3 episodes. De preview in eps 17 was erg mooiquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:28 schreef Sora het volgende:
claymore 18 vanmorgen ook nog even gekeken, beetje inleidende episode maar beloofd een erg mooie arc te worden![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 11:32 schreef Frag_adder het volgende:
Gister zijn ook nog de twee laatse epps van code geass uit gekomen in japan. Deze is vanwege Darker than black uitgesteld.
Voor iemand die beide volgt:Is Darker than black wat? Zo ja, dan wordt dat mijn volgende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk wacht Eclipse deze week op een fatsoenlijke raw, want die van vorige week was nou niet bepaald van hoge kwaliteit.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:49 schreef wdn het volgende:
Verdomme mijn dosis Claymore is laat vandaag![]()
![]()
Over Bishoujo /Bishonnenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:08 schreef Crashcat het volgende:
ZOMG!!!!!!!!! ECCHI BISHOUJO!!!!!!!T
omfgquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Over Bishoujo /Bishonnen
etc vroeger was er een site waar je ze kon ''vangen'' en zelfs bishoujo of Bishonen trainer kon worden aan de hand van quiz vragen . bestaat dat nog![]()
Het bestaat nogquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:44 schreef koffiegast het volgende:
[..]
omfg
WAAR
me eigen bishoujo trainen (voor de minder japans kennende: bishoujo: mooie jonge vrouw)
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:33 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het bestaat nog
http://www.pocketbishoujo.com/![]()
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Harvestmoon![]()
Ik moet ook nog veel inhalen en met een beetje hulp hier heb ik een goeie torrent weten te vinden.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]
is die nog ergens te vinden op torrent dan?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:33 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het bestaat nog
http://www.pocketbishoujo.com/![]()
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Harvestmoon![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 04:24 schreef Crashcat het volgende:
* Crashcat niet ecchi is..
[[url=http://xs318.xs.to/xs318/07314/1152802042544.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs318.xs.to/xs318/07314/1152705046501.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs318.xs.to/xs318/07314/1152703869038.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs318.xs.to/xs318/07314/1152703289156.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs318.xs.to/xs318/07314/1152634439611.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Kuro hana natuurlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:37 schreef mschol het volgende:
[..]
van welke groep heb jij Death Note?
(ik kan torrents vinden met het volgende:
1 t/m 31 van Animanda
32 t/m 35 van Kuro-Hana
36 + 37 van Ruberia
Textless OP + ED van R80MVG
)
uhuquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Die van wdn werkte bij mij toen niet.![]()
Boxtorrents wel gelukkig.
Jeetje.. downloaden van Love Hina gaat tráág.
hoeveel is veel geld?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Kuro hana natuurlijkDacht ik.
En aardbeitje: dat ligt echt aan jou
Love Hina is goedLigt bij Fame in A'dam voor verschrikkelijk veel geld trouwens
![]()
dat is belachelijk veel voor 26 episodes <_< en die paar specials/ova's.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:52 schreef mschol het volgende:
[..]
hoeveel is veel geld?
ik heb voor mijn box 160 euro betaald dus....
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:14 schreef Sora het volgende:
[..]
dat is belachelijk veel voor 26 episodes <_< en die paar specials/ova's.
compleet Gundam Seed stond voor onder de 100 euro te koop. da's 50 fucking eps!
1690 dollarquote:Bandai and fashion fans, Mastermind, have created two new extremely expensive Gundam t-shirts. Each shirt has Swarovski crystal hand-stitched into the Gundam or Zaku design, and will cost an estimated 200,000 yen (£830/$1,690). Less expensive shirts that use glass beads instead of crystal will be available in the U.S., France, Italy, Singapore, China and Japan for around 38,000 yen (£160/$320).
volgens http://www.travelex.com/nl/personal/converter.asp?content=cnv&lang=NLDquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:25 schreef koffiegast het volgende:
£830/$1,690
lol pond is 2x zo goedkoop als dollar? normaal iets van 1,5 x maar lol
Coole RX-78-2 Gundam.quote:
kinkyquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:24 schreef RX-78-2 het volgende:
[..]
Coole RX-78-2 Gundam.
GAANDAAAM IKIMAAAASSS!!!
Ik heb vorig week dit binnengekregen:
[afbeelding]
Mama was daar niet zo tevreden mee met mijn aankoop.
Zolang je zelf werkt voor je geld moeten ze niet zeuren.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:57 schreef RX-78-2 het volgende:
@mschol
Ze was gebruikt voor een kaft van een magazine, maar uiteindelijk is daarvan ook een beeld gemaakt. Ontworpen door de maker van Keroro Gunsou.
¤16 bij Archonia.
Zwarte kleding versie
http://www.archonia.com/index.php?page=article&aid=36173
Wiite kleding versie (Ietsjes duurder)
http://www.archonia.com/index.php?page=article&aid=37656
Mijn ma en pa zeuren ook over mijn Transformers collectie, waarvan ik nu 70 heb. Nou dat is pas een otaku bridge too far.
roflquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:20 schreef -Strawberry- het volgende:
LC downloaden is
Edit: Vergissing.LC is er nog niet. Perongelijk ep 16 weer gedownload.
Love Hina downloaden is
Nog niet gezien. Zo erg?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:13 schreef mschol het volgende:
LC: LA = *shiver*
1) LA vind ik zowiezo minder als de animequote:
LC =Lovely Complexquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:35 schreef Sora het volgende:
lc = ? la = ?
ik (en andere waaronder strawberry) vinden em errug leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:48 schreef Sora het volgende:
ah k. is lovely complex trouwens wat? ik zag dat kiss sub die serie doet, wacht nog steeds op hun versie van saiun (of tot de dvd's uit zijn)
Lovely complex kan sinds episode 5 en 6 niet meer stuk. Echt niet meer stuk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:48 schreef Sora het volgende:
ah k. is lovely complex trouwens wat? ik zag dat kiss sub die serie doet, wacht nog steeds op hun versie van saiun (of tot de dvd's uit zijn)
school rumble?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:48 schreef Sora het volgende:
mwah sukuran vond ik ook prima te pruimen (season 1 dan) suzuka was ook best aardighet is een genre wat ik wel weet te waarderen zolang ze maar niet over de top gaan
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:27 schreef Canisfire het volgende:
Wat een claymores in de nieuwe Claymore zeg.
Hele dorp vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
sukuran = school rumble ja. eerste seizoen was goed, 2e seizoen teveel filler en totaal geen vooruitgang. derde seizoen zal nog wel even op zich laten wachten.quote:
ik kende em niet/nauwelijks maar 19 is me toch te jong om te sterven.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:06 schreef koffiegast het volgende:
Uzumaki_Naruto overleden: het condoleance topic
desbetreffende kwam hier af en toe ook langs
R.I.P.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:06 schreef koffiegast het volgende:
R.I.P.
Wow... ik ben er even stil van. 19 jaar. En ja, ik herinner me dat hij hier ook wel eens postte.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:06 schreef koffiegast het volgende:
R.I.P.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:38 schreef wdn het volgende:Nou...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[spoiler] volgensmij zijn er van die 24 toch een hoop kanonnevlees, het zal wel neer komen op de teamleiders en de gene die al awakend zijn maar idd ze kunnen moeilijk clare dood laten gaan [/spoiler/Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Wow, ik kende hem niet maar dit is wel heel heftig. R.I.P. en veel sterkte voor zijn familie en vrienden!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:06 schreef koffiegast het volgende:
R.I.P.
SPOILER: claymoreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
ik moet zo boodschappen doen, mocht ik niks meer van me laten horen, dan weten jullie wat er gebeurd kan zijn...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:54 schreef wdn het volgende:
Ik ga het eerste weekend van oktober naar Barcelona dan weten jullie dat alvast mocht er iets gebeuren
Ook als reis en verblijf gratis is?quote:
uhuquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Ook als reis en verblijf gratis is?
mschol hey je weet maar nooit![]()
dat gedoe ook over de eerste zoenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Love Hina: Aflevering over iedereens eerste zoen.Even kwijt welke het was, heb er net een heleboel gekeken. Volgensmij heeft alleen Mitsuki een echt "normale" eerste zoen gehad.
47 omdat ze gewoon is gepiepelt door de organisatie .quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:22 schreef outcast_within het volgende:
47 omdat ze geen andere claymores vermoord....
quote:Op zondag 29 juli 2007 13:27 schreef outcast_within het volgende:
Je bin ich
Jordy wer bist do
es iest all lang heeer
Idd...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:06 schreef koffiegast het volgende:
R.I.P.
werk... Van half negen tot kwart over zes... En dan 's avonds voornamelijk lekker buiten zitten, dus dan kom ik ook niet aan internetten en Animé toe...quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:23 schreef outcast_within het volgende:
druk waarmee?
in welk opzicht?quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:34 schreef Crashcat het volgende:
Hmmm... Zero no Tsukaima lijkt een beetje op Inukami..
Idd.quote:
jah iddquote:Op zondag 5 augustus 2007 08:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Idd.En die kus machine sloeg echt alles.
Op vakantie gaan in eigen land is helemaal geen vakantie, dat weet je toch?quote:Op zondag 5 augustus 2007 08:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Idd.En die kus machine sloeg echt alles.
En ik ga morgen op vakantie.Niet echt zin in.. als het nou nog buitenland was.
Dus de anime moet maar even wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |