season 1 is nu compleet, season 2 pas in oktober. alle tijd lijkt me? dat het een hit is is overigens niet overdreven, absolute topserie:)quote:Op zondag 29 juli 2007 02:52 schreef Canisfire het volgende:
Toch vreemde in het begin volgede ik code geass, Helaas moest ik toen voor stage naar italie en toen ik terug kwam heb ik alleen Lucky star en Claymore weer opgepakt.
Blijkt code geass ook gewoon een hit te zijn.
Maar om die er nou ook nog eens bij te gaan volgen lees ''inhalen'' is me toch te veel van het goede.
Hetzelfde trouwens voor Love Complex.
Jeetje, in die aflevering was ie toch niet zo erg.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:23 schreef koffiegast het volgende:
kijk zojuist begin LC 16.... maity SHINE! gaaaaaaayyyy![]()
![]()
(shine op zijn japans dus)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juli 2007 09:47 schreef -Strawberry- het volgende:
En wie was nog meer niet verrast dat die twee (maity en die andere waarvan ik de naam kwijt ben) familie zijn?![]()
SNS 2 ?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:02 schreef Sora het volgende:
in Augustus begint geloof ik ook SNS 2.
Shakugan no Shana 2. 1 was zeer goed te pruimen en 2 zal waarschijnlijk op dezelfde manier doorgaanquote:
ahhquote:Op maandag 30 juli 2007 18:04 schreef Sora het volgende:
[..]
Shakugan no Shana 2. 1 was zeer goed te pruimen en 2 zal waarschijnlijk op dezelfde manier doorgaan![]()
ja zie het nu ook, foutjequote:Op maandag 30 juli 2007 18:49 schreef torn_Machina het volgende:
2e season van Shana begint ergens in Oktober.
En Canis, Zombie Loan is nu bij ep 4 van Shinsen en Mishicorp.
Ik zag het bedankt.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:49 schreef torn_Machina het volgende:
2e season van Shana begint ergens in Oktober.
En Canis, Zombie Loan is nu bij ep 4 van Shinsen en Mishicorp.
ik word nu wel een beetje moe van al die dattebayo nieuws post overnemersquote:Op maandag 30 juli 2007 20:53 schreef Crashcat het volgende:
Een staflid van DB is na een stungun aanvaring enige tijd later dood gegaan.
Zit DB weer te pranken of is dit echt..
sorry. jij kijkt dubbed animequote:Op maandag 30 juli 2007 23:11 schreef Canisfire het volgende:
Waarom is het nieuws wat er met de gasten gebeurd die de animes dubben ?
Boeit mij nou wat die gasten doen als ik mijn anime maar kan verstaan
Haha inderdaad maar mijn punt blijft gelijk.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:22 schreef Sora het volgende:
[..]
sorry. jij kijkt dubbed animeik neem stiekem toch even aan dat je subbed bedoelde
Als je volgende keer die 2 reacties nou even in 1 post zet.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:49 schreef Canisfire het volgende:
Btw : Zombie loan een topper in spe of twaalf in een dozijn anime ?
das weer een ander uiterste.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:24 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha inderdaad maar mijn punt blijft gelijk.
zombie loan =quote:Op maandag 30 juli 2007 23:49 schreef Canisfire het volgende:
Btw : Zombie loan een topper in spe of twaalf in een dozijn anime ?
dude, je doet eng!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:22 schreef outcast_within het volgende:
[..]
das weer een ander uiterste.
zucht.
Kijk subbers zijn groepen mensen die voor hun en ons plezier tv vertalen. Mocht er iets met hun gebeuren dan is dat natuurlijk jammer en leven wij mee, en kan het zelfs voor vertragingen zorgen in de releases.
Dus het is wel nieuws wanneer er iets met een subgroep gebeurt.
Maar niet met Dattebayo Waarin elk bericht gewoon zelf al duidelijk te zien is dat het een troll is.
Behalve dan als je het concentratie vermogen hebt van een adhd patient op suiker en niet verder kunt lezen als de eerste drie woorden van zo'n bericht om vervolges hier te posten dat er iemand dood is. Of dat er een pokemon aflevering 100000 maal gedownload moet worden.
sinds 31 juli 4:22quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Sinds wanneer zijn wij in een wereld beland waar outcast gelijk heeft?![]()
4:22quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:45 schreef mschol het volgende:
[..]
sinds 31 juli 4:22
maar ik denk eerder dat het een momentum was
Toen was ik net wakker om Hayate te downloadenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
4:22
Een normaal mens slaapt dan.
Althans, ik.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:49 schreef wdn het volgende:
Oh en de obligate cosplay picture:
Angel Kitty met Keyboard-bra![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:49 schreef wdn het volgende:
Oh en de obligate cosplay picture:
Angel Kitty met Keyboard-bra![]()
Mijn pc was eindelijk weer gefixedquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
4:22
Een normaal mens slaapt dan.
Althans, ik.
Goed excuus.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:27 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Mijn pc was eindelijk weer gefixed![]()
Dus ik kon weer even bij rts'en
Volgensmij hebben wij hier in de buurt niet eens een internetcafequote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:21 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
nya
internet problemen zuigen
pas vanavond weer internet
ik zit nu in een internetcafe dit berichtje te tikken
on a side note die keyboard bra is gaaf XD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |