ik (en andere waaronder strawberry) vinden em errug leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:48 schreef Sora het volgende:
ah k. is lovely complex trouwens wat? ik zag dat kiss sub die serie doet, wacht nog steeds op hun versie van saiun (of tot de dvd's uit zijn)
Lovely complex kan sinds episode 5 en 6 niet meer stuk. Echt niet meer stuk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:48 schreef Sora het volgende:
ah k. is lovely complex trouwens wat? ik zag dat kiss sub die serie doet, wacht nog steeds op hun versie van saiun (of tot de dvd's uit zijn)
school rumble?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:48 schreef Sora het volgende:
mwah sukuran vond ik ook prima te pruimen (season 1 dan) suzuka was ook best aardighet is een genre wat ik wel weet te waarderen zolang ze maar niet over de top gaan
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:27 schreef Canisfire het volgende:
Wat een claymores in de nieuwe Claymore zeg.
Hele dorp vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
sukuran = school rumble ja. eerste seizoen was goed, 2e seizoen teveel filler en totaal geen vooruitgang. derde seizoen zal nog wel even op zich laten wachten.quote:
ik kende em niet/nauwelijks maar 19 is me toch te jong om te sterven.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:06 schreef koffiegast het volgende:
Uzumaki_Naruto overleden: het condoleance topic
desbetreffende kwam hier af en toe ook langs
R.I.P.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:06 schreef koffiegast het volgende:
R.I.P.
Wow... ik ben er even stil van. 19 jaar. En ja, ik herinner me dat hij hier ook wel eens postte.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:06 schreef koffiegast het volgende:
R.I.P.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:38 schreef wdn het volgende:Nou...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[spoiler] volgensmij zijn er van die 24 toch een hoop kanonnevlees, het zal wel neer komen op de teamleiders en de gene die al awakend zijn maar idd ze kunnen moeilijk clare dood laten gaan [/spoiler/Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Wow, ik kende hem niet maar dit is wel heel heftig. R.I.P. en veel sterkte voor zijn familie en vrienden!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:06 schreef koffiegast het volgende:
R.I.P.
SPOILER: claymoreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
ik moet zo boodschappen doen, mocht ik niks meer van me laten horen, dan weten jullie wat er gebeurd kan zijn...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:54 schreef wdn het volgende:
Ik ga het eerste weekend van oktober naar Barcelona dan weten jullie dat alvast mocht er iets gebeuren
Ook als reis en verblijf gratis is?quote:
uhuquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Ook als reis en verblijf gratis is?
mschol hey je weet maar nooit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |