De grote club actiequote:
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:54 schreef Ynske het volgende:
echt geniaal
krijg net een meeltje van een oudcollega dat een andere oudcollega in de panorama staat als oplichter![]()
nee, wij hadden wel al langer door dat zijn verhalen niet kloptequote:
Dan is het goed hem daar nu te zien staanquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, wij hadden wel al langer door dat zijn verhalen niet klopte
zijn vrouw zou aangereden zijn met de auto door een vrachtwagen en daardoor verlamd zijn in de periode dat wij op dezelfde afdeling werkten. maar nergens op t nieuws (zelfs niet regionaal) was hier iets van terug te vinden.
dus ergens verbaast me dit niet
aah jahquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ynske wat spreken we nou af voor morgen?
quote:
Hap hapquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:41 schreef Ynske het volgende:
[..]daarom staat t toch openbaar
iedereen weet wel utrecht centraal en de tijd te vinden
Net alsof jij durft te komen als je uitgenodigd wordt trouwensquote:
Jammer, weer geen smoes om niet te gaan lerenquote:
Nee, de 10e blijft (voorlopig) staanquote:
neuhquote:
hoiquote:
ben nog niet wegquote:
Nog maar een uurtje dusquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben nog niet weg
moet nog tot 2 werken
je moet niets, ze vragen het alleen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:22 schreef Ynske het volgende:
heb ik weer
collega is ziek
moet nu langer werken
k*tquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, de 10e blijft (voorlopig) staan
wat houd je mrogen dan tegen?quote:
weet ik nog nietquote:
quote:
Ik zie je straks lopen bij het station?quote:
*steun*quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:04 schreef leonieke het volgende:
*zucht*
Dat zal ze lerenquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
Brand in het oceaneum
Hoe durven ze. Zouden ze nou van de week haaienvinnen- en schildpaddensoep in overvloed hebben?
Blocked bij websensequote:Op donderdag 26 juli 2007 15:24 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/21667/6766e668/index.html > Vis bijt terug
Dat is het ook, big brother is watching youquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sjandalig.![]()
Lijkt me vreselijk eng zoiets.![]()
Alloha allemaal.
Ze verlangen wel veel van je he, abnormaal werken, geen blogs bekijken en dan allesquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het ook, big brother is watching you
En dan nog een tekst van het bedrijf krijgen hoe erg het wel niet is wat ik doe. Probleem is dat ze blogs ook uitgezet hebben, maar proggers zetten soms ook tips & truuks op blogs. Ik kan niet eens normaal werken
He bah. Maar ik neem deze maand wraak. Geen reet doen ftw!quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze verlangen wel veel van je he, abnormaal werken, geen blogs bekijken en dan alles
op tijd klaar.Het moet niet gekker worden.
Sjaloomquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:47 schreef Kuukske het volgende:
Helleuwhh.
Sinds fok nog trager aan het worden is en Danny nog meer geld nodig heeft om fok nog langzamer te krijgenquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
Sinds wanneer staat er die shit reclame onderin?
Kuukske.![]()
![]()
Sinds vandaag vermoed ik?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
Sinds wanneer staat er die shit reclame onderin?
Kuukske.![]()
![]()
Wat zei de doktert?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:47 schreef Kuukske het volgende:
Helleuwhh.
ik ben langs t mediapark gereden jaquote:
10 dagen rust. Niet werken.quote:
nope, wel er langs geredenquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie je straks lopen bij het station?
dat niet werken deed je al, nu die rust nogquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:10 schreef qu63 het volgende:
dat niet werken deed je al, nu die rust nog
[..]
[..]
ik zei al sorryquote:
Ik zag hetquote:
Nah, d'r is niets meer voor 'm. Ik heb alles al gedaan uit verveling.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:49 schreef qu63 het volgende:
zeg Ku, je kan nu wel JD al het werk laten doen he
ja.. ohnee, dan nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:46 schreef Kuukske het volgende:
Kennen jullie dat? Dat je helemaal warm bent (nee niet geil), en alleen maar wilt slapen?
Nouja, het is best heftig volgens m'n dokter. Híj heeft er verstand van dus mja. Het zal wel? Ik weet alleen dat áls ik iets heftigs wil ondernemen, ik daarna sta te tollen en stik van de hoofdpijn. Dus het zal niet goed zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
Zware hersenschudding dus?
Pff lastigquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, het is best heftig volgens m'n dokter. Híj heeft er verstand van dus mja. Het zal wel? Ik weet alleen dat áls ik iets heftigs wil ondernemen, ik daarna sta te tollen en stik van de hoofdpijn. Dus het zal niet goed zijn.
Ik ben niet misselijk, dat scheelt wel een hoop.
Echt rust houden dan ook hequote:Op donderdag 26 juli 2007 16:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, het is best heftig volgens m'n dokter. Híj heeft er verstand van dus mja. Het zal wel? Ik weet alleen dat áls ik iets heftigs wil ondernemen, ik daarna sta te tollen en stik van de hoofdpijn. Dus het zal niet goed zijn.
Ik ben niet misselijk, dat scheelt wel een hoop.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:08 schreef Kuukske het volgende:
10 dagen rust. Niet werken.
Dat ging niet alleen over "werken in loondienst"quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:50 schreef Kuukske het volgende:
Nah, d'r is niets meer voor 'm. Ik heb alles al gedaan uit verveling.
nopequote:Op donderdag 26 juli 2007 16:46 schreef Kuukske het volgende:
Kennen jullie dat? Dat je helemaal warm bent (nee niet geil), en alleen maar wilt slapen?
ik slaap te weinig geloof ik, dat is het andere uiterstequote:
Ik kan vanavond weer eens op tijd de kribbe in nou die hoereTour helemaal naar ze grootje isquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik slaap te weinig geloof ik, dat is het andere uiterste
al lig ik op mijn bed, ik slaap gewoonweg niet. Echt heel irri. En dan om 5.45 precies wakker zijn....quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan vanavond weer eens op tijd de kribbe in nou die hoereTour helemaal naar ze grootje is
dan gaat die bui hier lekker langsquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
het plenst hier trouwens als een malle
Mannen hebben na een goeie pot seks altijd meteen zin om te slapen, dat is (ooit, ergens) bewezen. Dat er bij het orgasme een slaapverwekkend hormoon vrijkomt in de hersenen (behalve het gelukzaligmakende serotonine en oxytocine).quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:21 schreef Pheno het volgende:
al lig ik op mijn bed, ik slaap gewoonweg niet. Echt heel irri. En dan om 5.45 precies wakker zijn....
Ik zal het melden aan de vrouw dat de sex niet goed genoeg isquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mannen hebben na een goeie pot seks altijd meteen zin om te slapen, dat is (ooit, ergens) bewezen. Dat er bij het orgasme een slaapverwekkend hormoon vrijkomt in de hersenen (behalve het gelukzaligmakende serotonine en oxytocine).
Wat ook helpt is kalkoen op het menu zetten. Weer een hormoon, tryptofaan deze keer. Ik zou dat eigenlijk eens wat verder moeten uitwerken. Beetje klokje-klepeltje nog
Niet vaak genoeg misschienquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal het melden aan de vrouw dat de sex niet goed genoeg is
Nee, wel de benenwagenquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet vaak genoeg misschienMaar heb je weleens van de Handkar gehoord?
Daar komt het wel op neerquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal het melden aan de vrouw dat de sex niet goed genoeg is
No shitquote:
Ik kan slapen op het werk in de pauze, powernap ftw!quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer. Maar ben je wel uitgerust na de korte nachtrust? Of dat weer niet?
Ik wil ook zoeen "Hibernate"knopquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:43 schreef Pheno het volgende:
Ik kan slapen op het werk in de pauze, powernap ftw!
Nou, dan nog maar evenquote:
vorige keer duurde het een stuk langer voor je em had!quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dan nog maar even
Wil je lekker ouwehoeren
of in een vochtig schelpje roeren
maar het is zaterdag en je zit weer alleen thuis
zonder gezelschap op de bank
je penis hard zoals een plank
bekijk je de gewoontes van de kleine-teenluis
en toch bevredigt je dat niet
je hebt zin in een natte griet
je loopt vertwijfeld naar je ingebouwde wandbar
je rukt je lekker even af
en dopt een heerlijk flesje Bav
waar zou je zijn zonder je hoogst bloedeigen Handkar?
ja, ik heb m even opgeslagen toen jij m teruggevonden hadquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
vorige keer duurde het een stuk langer voor je em had!
goedzoquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, ik heb m even opgeslagen toen jij m teruggevonden had![]()
Dat neem ik terug trouwensquote:
quote:
Whehehe ja inderdaad.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
er gaat wat mis met die zoenende chicks banner trouwens
Die hele balk is nu weg bovenin. Gaat lekker wel.quote:
nu die reclame onderin nog wegquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die hele balk is nu weg bovenin. Gaat lekker wel.
ja, ik heb gauw ff een cappie gemaaktquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die hele balk is nu weg bovenin. Gaat lekker wel.
was maar een kort buitje trouwens..quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er gaat wat mis met die zoenende chicks banner trouwens
oeps, 2 korte dusquote:
Ik ben op zich niet voor het bannen van kutten. Kutten moeten er ook zijnquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:27 schreef Kuukske het volgende:
Kutbanners.
Mja dan zou ik niet meer bestaan. Dat is ook zowat.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben op zich niet voor het bannen van kutten. Kutten moeten er ook zijn
Kuukskes zijn een beschermde diersoortquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja dan zou ik niet meer bestaan. Dat is ook zowat.
Whehehequote:Op donderdag 26 juli 2007 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Kuukskes zijn een beschermde diersoort
Ik ben nie zo heul groot hoor. Ik ben maar 1m68quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik lust graag weespermop
en koek met nootjes d'r op
met chocola of stroop op met rozijnen!
Ik hoef geen ouwe kaas
ik hou van speculaas
ik hou van grote koeken, niet van kleine!
Je weet niet hoe het verder gaat?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben nie zo heul groot hoor. Ik ben maar 1m68.
vandaag al gedaanquote:
vertel vertel!quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je weet niet hoe het verder gaat?
Whaahah, ukkie,quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben nie zo heul groot hoor. Ik ben maar 1m68.
Ik wil je happen happen happen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:57 schreef Kuukske het volgende:
Nee geen idee Fles.
Daarom post ik nu ookquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
niet posten en nuecken tegelijk Pheno
Oké.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil je happen happen happen!
ik hoor je knappen knappen knappen!
Dussssssss
vissenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:31 schreef Kuukske het volgende:
Hehe. Kuukske kuske. Mja.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:31 schreef Kuukske het volgende:
Hehe. Kuukske kuske. Mja.
Nah, een zalmpje of een harinkje. Lekker hoor.quote:
Qu!quote:
Ja, dat dacht ik van een forelletje ookquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah, een zalmpje of een harinkje. Lekker hoor.
die van mij is af en toe verneuktquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn layout is hier nog steeds verneukt
Elke visquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah, een zalmpje of een harinkje. Lekker hoor.
Ik heb nergens last van?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
Post zo klote dit. Zit echt te kijken waar nou wat staat
OMG, dat is zo lekker!quote:
doe anders een ctrl+f5 enzo?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
Post zo klote dit. Zit echt te kijken waar nou wat staat
raarquote:
ik draai nog gewoon XP hoorquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
Zal wel komen door Vista
Het werkt allemaal al niet meer zoals het zou moeten
uhuh ronduitrukquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:42 schreef marcb1974 het volgende:
Smorgens, nog steeds een verneukte layout hier
Welke browserT gebruik je danquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:42 schreef marcb1974 het volgende:
Smorgens, nog steeds een verneukte layout hier
Same here.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:38 schreef Pheno het volgende:
Wat zit iedereen te klagen over de layout? Bij mij (FF) doet alles het gewoon hoor.
niet iedereen kan FF op t werk gebruiken. en helaas kan ik ook niets installerenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:38 schreef Pheno het volgende:
Wat zit iedereen te klagen over de layout? Bij mij (FF) doet alles het gewoon hoor.
Thuis doet ie het in zowel FF als IE niet.quote:
op de vorige pagina geen last, nu op pagina 5 is alles weer over de hele breedte van mijn scherm. Geen javascript errors ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thuis doet ie het in zowel FF als IE niet.
HIer op het werk gaat het prima met IE
En ik vermoed dat het aan die teringads ligt die onderaan de pagina staan. die zie ik thuis weer niet
en nu wel weer normaalquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
op de vorige pagina geen last, nu op pagina 5 is alles weer over de hele breedte van mijn scherm. Geen javascript errors ofzo
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:56 schreef Ynske het volgende:
lol:
Hoe Fok ads toestaan in Adblock (Plus)?
Niets aan de hand.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
godver nou is het WEER verneukt
ze zijn een beetje aan het probeerselen denk ik.
huhquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie komen er nou allemaal vanavond?
Ynske
qu
Fles
en..?
een hapje eten en een glaasje pils kopen in De Tijd op utrecht CS. Jij ookquote:
ik denk er nog even over naquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een hapje eten en een glaasje pils kopen in De Tijd op utrecht CS. Jij ook
Ik niet dus, moet echt mijn boeken inquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie komen er nou allemaal vanavond?
Ynske
qu
Fles
en..?
quote:
Oh, okee, geen probleem hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:49 schreef Ynske het volgende:
Fles, het spijt me, maar ik zit er compleet door heen.
Ik denk dat het beter is dat ik zometeen naar mijn bed ga en er voorlopig niet meer uit kom
sorry
Ga jij eens rust nemen en zoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:20 schreef Kuukske het volgende:
Zo he he. Er is weer normaal internet hier.
Ik heb al de hele ochtend en begin van de middag in bed gelegenquote:
Braaf zoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb al de hele ochtend en begin van de middag in bed gelegen.
Goed hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:40 schreef Kuukske het volgende:
Hoe is het met je Fles?
Prima, gezien de omstandigheden. Lekker veel rusten dit weekend.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed hoorVrijdagmiddag, zonnetje schijnt
straks borrel op hoofdkantoordan morgen naar oma in Den Helder, en zondag zien we wel
En met jou?
Ben je ziek? Ik lees dat je moet rusten?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Prima, gezien de omstandigheden. Lekker veel rusten dit weekend.
Ik heb een hersenschuddingquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:54 schreef Bengeltje het volgende:
Ben je ziek? Ik lees dat je moet rusten?
quote:
Ik werd misselijk van bedorven kipsaté (althans, ik denk dat het dat was) van de afhaalchinees. 's Nachts stond ik in de keuken beetje misselijkte wezen, JD geroepen en mee dat hij binnen komt viel ik flauw. Hoofd bonkte op de vloer en na enkele minuten begon ik over te geven enzo.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
Flauw gevallen en hard terecht gekomen?
nee, ik kan alleen niet met mezelf door één deur op t moment en dat breekt mequote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik werd misselijk van bedorven kipsaté (althans, ik denk dat het dat was) van de afhaalchinees. 's Nachts stond ik in de keuken beetje misselijkte wezen, JD geroepen en mee dat hij binnen komt viel ik flauw. Hoofd bonkte op de vloer en na enkele minuten begon ik over te geven enzo..
Hai, Ynske.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, ik kan alleen niet met mezelf door één deur op t moment en dat breekt me
dat leek mij ook jaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja qu, vanavond gaat niet door dus, dat had je inmiddels begrepen?
magquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
Bier?
Eigenlijk mag ik niet pc hangen nee. Maar ik mag niks. Geen tv, geen muziek niente. Niet lezen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
Zo hey dat is niet mis. Behoor je nu wel dan achter je pc te kruipen?
Heb je nog contact gehad met die chinees of laat je het daarbij?
Gewoon zoals standaard niet denken, dan komt het goedquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eigenlijk mag ik niet pc hangen nee. Maar ik mag niks. Geen tv, geen muziek niente. Niet lezen..
Heheheh. Nouja, achja. Ik doe verder bijna niets dus ik vind dat het wel even mag.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
Gewoon zoals standaard niet denken, dan komt het goed
Anders word je ook gek. Dus iets mag vast welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heheheh. Nouja, achja. Ik doe verder bijna niets dus ik vind dat het wel even mag.
grmbl sliep liever verderquote:
Die is mooiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
grmbl sliep liever verder
yns wil ff pronken
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
grmbl sliep liever verder
yns wil ff pronken
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
blegh
Naar buiten, kan dat echtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
ik ben buiten geweest
ergens voelde het wel bevrijdend
van de andere kant mistte ik de bescherming van thuis ondanks dat de muren op me af komen
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:29 schreef Kuukske het volgende:
Alcoholvrij de komende weken.
Heel lekker, maar hij is al op helaasquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:29 schreef Sjowhan het volgende:
Bier.
Neuh valt reuze mee hoor.quote:
Ik had nog 3 die ik had gekregen in een pakket van een verjaardagquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel lekker, maar hij is al op helaas
gelukkig maar dan, ben je iig geen alcoholistequote:
Gaat goed danquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik had nog 3 die ik had gekregen in een pakket van een verjaardag
Zijn vandaag op gegaan
Nee hoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
gelukkig maar dan, ben je iig geen alcoholiste
Hallo.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:38 schreef JDude het volgende:
Hallo.
Vanwege gezondheidsredenen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat goed dan
ik mag nooit meer dan 2 glazen, dus 1 fles is het wel dan
oiquote:
Ramonesquote:
Jij wel?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:38 schreef JDude het volgende:
Hallo.
Mag je de 10e al wel weer drinken ?quote:
Ik hoop het welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
Mag je de 10e al wel weer drinken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |