ik slaap te weinig geloof ik, dat is het andere uiterstequote:
Ik kan vanavond weer eens op tijd de kribbe in nou die hoereTour helemaal naar ze grootje isquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik slaap te weinig geloof ik, dat is het andere uiterste
al lig ik op mijn bed, ik slaap gewoonweg niet. Echt heel irri. En dan om 5.45 precies wakker zijn....quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan vanavond weer eens op tijd de kribbe in nou die hoereTour helemaal naar ze grootje is
dan gaat die bui hier lekker langsquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
het plenst hier trouwens als een malle
Mannen hebben na een goeie pot seks altijd meteen zin om te slapen, dat is (ooit, ergens) bewezen. Dat er bij het orgasme een slaapverwekkend hormoon vrijkomt in de hersenen (behalve het gelukzaligmakende serotonine en oxytocine).quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:21 schreef Pheno het volgende:
al lig ik op mijn bed, ik slaap gewoonweg niet. Echt heel irri. En dan om 5.45 precies wakker zijn....
Ik zal het melden aan de vrouw dat de sex niet goed genoeg isquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mannen hebben na een goeie pot seks altijd meteen zin om te slapen, dat is (ooit, ergens) bewezen. Dat er bij het orgasme een slaapverwekkend hormoon vrijkomt in de hersenen (behalve het gelukzaligmakende serotonine en oxytocine).
Wat ook helpt is kalkoen op het menu zetten. Weer een hormoon, tryptofaan deze keer. Ik zou dat eigenlijk eens wat verder moeten uitwerken. Beetje klokje-klepeltje nog
Niet vaak genoeg misschienquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal het melden aan de vrouw dat de sex niet goed genoeg is
Nee, wel de benenwagenquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet vaak genoeg misschienMaar heb je weleens van de Handkar gehoord?
Daar komt het wel op neerquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal het melden aan de vrouw dat de sex niet goed genoeg is
No shitquote:
Ik kan slapen op het werk in de pauze, powernap ftw!quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer. Maar ben je wel uitgerust na de korte nachtrust? Of dat weer niet?
Ik wil ook zoeen "Hibernate"knopquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:43 schreef Pheno het volgende:
Ik kan slapen op het werk in de pauze, powernap ftw!
Nou, dan nog maar evenquote:
vorige keer duurde het een stuk langer voor je em had!quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dan nog maar even
Wil je lekker ouwehoeren
of in een vochtig schelpje roeren
maar het is zaterdag en je zit weer alleen thuis
zonder gezelschap op de bank
je penis hard zoals een plank
bekijk je de gewoontes van de kleine-teenluis
en toch bevredigt je dat niet
je hebt zin in een natte griet
je loopt vertwijfeld naar je ingebouwde wandbar
je rukt je lekker even af
en dopt een heerlijk flesje Bav
waar zou je zijn zonder je hoogst bloedeigen Handkar?
ja, ik heb m even opgeslagen toen jij m teruggevonden hadquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
vorige keer duurde het een stuk langer voor je em had!
goedzoquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, ik heb m even opgeslagen toen jij m teruggevonden had![]()
Dat neem ik terug trouwensquote:
quote:
Whehehe ja inderdaad.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
er gaat wat mis met die zoenende chicks banner trouwens
Die hele balk is nu weg bovenin. Gaat lekker wel.quote:
nu die reclame onderin nog wegquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die hele balk is nu weg bovenin. Gaat lekker wel.
ja, ik heb gauw ff een cappie gemaaktquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die hele balk is nu weg bovenin. Gaat lekker wel.
was maar een kort buitje trouwens..quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er gaat wat mis met die zoenende chicks banner trouwens
oeps, 2 korte dusquote:
Ik ben op zich niet voor het bannen van kutten. Kutten moeten er ook zijnquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:27 schreef Kuukske het volgende:
Kutbanners.
Mja dan zou ik niet meer bestaan. Dat is ook zowat.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben op zich niet voor het bannen van kutten. Kutten moeten er ook zijn
Kuukskes zijn een beschermde diersoortquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja dan zou ik niet meer bestaan. Dat is ook zowat.
Whehehequote:Op donderdag 26 juli 2007 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Kuukskes zijn een beschermde diersoort
Ik ben nie zo heul groot hoor. Ik ben maar 1m68quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik lust graag weespermop
en koek met nootjes d'r op
met chocola of stroop op met rozijnen!
Ik hoef geen ouwe kaas
ik hou van speculaas
ik hou van grote koeken, niet van kleine!
Je weet niet hoe het verder gaat?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben nie zo heul groot hoor. Ik ben maar 1m68.
vandaag al gedaanquote:
vertel vertel!quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je weet niet hoe het verder gaat?
Whaahah, ukkie,quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben nie zo heul groot hoor. Ik ben maar 1m68.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |