Welke browserT gebruik je danquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:42 schreef marcb1974 het volgende:
Smorgens, nog steeds een verneukte layout hier
Same here.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:38 schreef Pheno het volgende:
Wat zit iedereen te klagen over de layout? Bij mij (FF) doet alles het gewoon hoor.
niet iedereen kan FF op t werk gebruiken. en helaas kan ik ook niets installerenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:38 schreef Pheno het volgende:
Wat zit iedereen te klagen over de layout? Bij mij (FF) doet alles het gewoon hoor.
Thuis doet ie het in zowel FF als IE niet.quote:
op de vorige pagina geen last, nu op pagina 5 is alles weer over de hele breedte van mijn scherm. Geen javascript errors ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thuis doet ie het in zowel FF als IE niet.
HIer op het werk gaat het prima met IE
En ik vermoed dat het aan die teringads ligt die onderaan de pagina staan. die zie ik thuis weer niet
en nu wel weer normaalquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
op de vorige pagina geen last, nu op pagina 5 is alles weer over de hele breedte van mijn scherm. Geen javascript errors ofzo
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:56 schreef Ynske het volgende:
lol:
Hoe Fok ads toestaan in Adblock (Plus)?
Niets aan de hand.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
godver nou is het WEER verneukt
ze zijn een beetje aan het probeerselen denk ik.
huhquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie komen er nou allemaal vanavond?
Ynske
qu
Fles
en..?
een hapje eten en een glaasje pils kopen in De Tijd op utrecht CS. Jij ookquote:
ik denk er nog even over naquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een hapje eten en een glaasje pils kopen in De Tijd op utrecht CS. Jij ook
Ik niet dus, moet echt mijn boeken inquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie komen er nou allemaal vanavond?
Ynske
qu
Fles
en..?
quote:
Oh, okee, geen probleem hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:49 schreef Ynske het volgende:
Fles, het spijt me, maar ik zit er compleet door heen.
Ik denk dat het beter is dat ik zometeen naar mijn bed ga en er voorlopig niet meer uit kom
sorry
Ga jij eens rust nemen en zoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:20 schreef Kuukske het volgende:
Zo he he. Er is weer normaal internet hier.
Ik heb al de hele ochtend en begin van de middag in bed gelegenquote:
Braaf zoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb al de hele ochtend en begin van de middag in bed gelegen.
Goed hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:40 schreef Kuukske het volgende:
Hoe is het met je Fles?
Prima, gezien de omstandigheden. Lekker veel rusten dit weekend.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed hoorVrijdagmiddag, zonnetje schijnt
straks borrel op hoofdkantoordan morgen naar oma in Den Helder, en zondag zien we wel
En met jou?
Ben je ziek? Ik lees dat je moet rusten?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Prima, gezien de omstandigheden. Lekker veel rusten dit weekend.
Ik heb een hersenschuddingquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:54 schreef Bengeltje het volgende:
Ben je ziek? Ik lees dat je moet rusten?
quote:
Ik werd misselijk van bedorven kipsaté (althans, ik denk dat het dat was) van de afhaalchinees. 's Nachts stond ik in de keuken beetje misselijkte wezen, JD geroepen en mee dat hij binnen komt viel ik flauw. Hoofd bonkte op de vloer en na enkele minuten begon ik over te geven enzo.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
Flauw gevallen en hard terecht gekomen?
nee, ik kan alleen niet met mezelf door één deur op t moment en dat breekt mequote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik werd misselijk van bedorven kipsaté (althans, ik denk dat het dat was) van de afhaalchinees. 's Nachts stond ik in de keuken beetje misselijkte wezen, JD geroepen en mee dat hij binnen komt viel ik flauw. Hoofd bonkte op de vloer en na enkele minuten begon ik over te geven enzo..
Hai, Ynske.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, ik kan alleen niet met mezelf door één deur op t moment en dat breekt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |