hoi!quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:38 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar daarom baal ik dus zo dat het nieuws in NL voor dood ligt nu, want morgen zal dat allemaal vast wel bekend worden.
Ik vind het erg goed. Het was misschien wel een 'schone' overwinning geworden (hij is vaak getest de afgelopen weken), maar het blijft een overwinning met een bijsmaak. En dan liever het zekere voor het onzekere en niet winnen, maar wel gaan voor een schone wielersport.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:39 schreef Strychnine het volgende:
ja ik weet ook niet of ik het nu super vind van Rabo dat ze zoiets hebben van,regels zijn regels, dus je ligt eruit, of dat ik het zonde vind, want verdomme, hij had zo'n goede kans om te winnen.
De Raboploeg had dit gegeven ook pas in oktober kunnen toegeven, bedoel je?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:39 schreef Strychnine het volgende:
ja ik weet ook niet of ik het nu super vind van Rabo dat ze zoiets hebben van,regels zijn regels, dus je ligt eruit, of dat ik het zonde vind, want verdomme, hij had zo'n goede kans om te winnen.
Ach het zou mij ook niets verbazen als Rasmussen meer heeft vertelt en ook onder 'begeleiding' daar in Italië zit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:39 schreef Strychnine het volgende:
Daar ben ik het ook mee eensquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind het erg goed. Het was misschien wel een 'schone' overwinning geworden (hij is vaak getest de afgelopen weken), maar het blijft een overwinning met een bijsmaak. En dan liever het zekere voor het onzekere en niet winnen, maar wel gaan voor een schone wielersport.
Volgens mij wisten ze toen nog niet dat ie in Italie zatquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:42 schreef bof het volgende:
[..]
De Raboploeg had dit gegeven ook pas in oktober kunnen toegeven, bedoel je?
Doet er inderdaad niet toe, want hij heeft hiermee bewust dopingcontroles ontlopen en dat is al misdrijf genoeg. Maar was hij echt met doping bezig? Vast wel, maar heeft hij dat ook toegegeven?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die reden doet er toch niet meer toe? maar benieuwd ben ik wel.
2 x niet aangegeven waar je bent. Dan zeggen dat je in Mexico zit ipv in Italie. Waren zeker allemaal foutjes?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:40 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Hij is nooit betrapft hoor.
Alle ratten komen ook weer tevoorschijn hoor.![]()
nee, natuurlijk niet. Ik bedoel meer van -> het is goed dat dit gebeurd is, en de enige juiste beslissing van de Rabo ploeg, respect daarvoor.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:42 schreef bof het volgende:
[..]
De Raboploeg had dit gegeven ook pas in oktober kunnen toegeven, bedoel je?
quote:
Ja, dat is volgens mij het geval.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:43 schreef pekel het volgende:
Even een vraagje: Cassani sprak met Sorensen over Rasmussen, waarin 'ie zei dat hij Rasmussen zag trainen in Italie. Sorensen sprak met de Rooij daarover, de Rooij heeft direct na de etappe vandaag met Rasmussen gesproken hierover?
er is niks van doping bewezen dat blijft een speculatie. denk niet dat hij dat gaat toegeven anders kost het hem ook nog een jaarsalaris endergelijke. Weet niet of dit ook daar onder valt?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:42 schreef Cootz het volgende:
[..]
Doet er inderdaad niet toe, want hij heeft hiermee bewust dopingcontroles ontlopen en dat is al misdrijf genoeg. Maar was hij echt met doping bezig? Vast wel, maar heeft hij dat ook toegegeven?
Oktober over 3 maanden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:42 schreef Kallstrom het volgende:
[..]
Volgens mij wisten ze toen nog niet dat ie in Italie zat
Waarom komt Cassani dan in godsnaam nu pas met dit nieuws?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:43 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, dat is volgens mij het geval.
jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:43 schreef pekel het volgende:
Even een vraagje: Cassani sprak met Sorensen over Rasmussen, waarin 'ie zei dat hij Rasmussen zag trainen in Italie. Sorensen sprak met de Rooij daarover, de Rooij heeft direct na de etappe vandaag met Rasmussen gesproken hierover?
Teleurgesteld ben ik ook. Ik was vanavond nog zo blij dat hij van Contador weg reed en meer tijd won, en dus een geweldige positie kreeg. Ik vind Rabo al jaren een leuke ploeg om in de Tour te volgen (ook toen ze alleen nog voor dagzeges konden gaan), dus ik gunde het ze, en zeker Boogerd. En dan zo'n einde, terwijl ik eigenlijk altijd wel het idee had dat Rasmussen clean was, erg jammer.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:42 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens
Maar dat haalt mijn teleurstelling niet weg
omdat rasmussen leider in de Tour was misschien?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:44 schreef pekel het volgende:
[..]
Waarom komt Cassani dan in godsnaam nu pas met dit nieuws?
De reden lijkt me overduidelijk. Er is maar 1 reden te bedenken waarom een renner bewust zou liegen over zijn verblijfplaats in de voorbereiding op de Tour: om de dopingcontrole te vermijden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die reden doet er toch niet meer toe? maar benieuwd ben ik wel.
Omdat hij voor de tour niet wist dat hij eigenlijk in Mexico zou meoten wezen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:44 schreef pekel het volgende:
[..]
Pas 1,5 week..quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
omdat rasmussen leider in de Tour was misschien?
nog ff wachten mirriquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:45 schreef Mirri het volgende:
Ik heb zin in het schaatsseizoen
Omdat die hele zaak met die gemiste controles en administratieve foutjes nog maar een week in het nieuws is. Hij kon voor de Tour natuurlijk niet weten hoe relevant het was dat hij Rasmussen in Italie had gezien.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:44 schreef pekel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |