Heb alleen gehoord dat Boogerd geen commentaar wilde geven en er helemaal kapot van was. Logisch ook.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:33 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ik ben zó benieuwd naar reacties van de andere renners.
Na ik weet het allemaal niet ik wacht het af afgelopen jaren was ie toch ook al zo goed in de bergen. Dat hier iets mis is lijkt me duidelijk maar wat precies gaan we nog horen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja en dat 'ie daar niet aan het strand lag lijkt me.
vaste kaza luna luisteraarsquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:33 schreef Falco het volgende:
Waarom komen er alleen maar freaks op radio 1?
Tering, wat een verhaal. De renners waren op weg om hem te feliciteren... en dan dit..quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:33 schreef Bartoli het volgende:
Rasmussen zat in Italië (2)
PROTOUR - RONDE VAN FRANKRIJK
PAU (ANP) - Michael Rasmussen heeft gelogen over zijn verblijf in Mexico. De Deen had bij de ploeg en de UCI in de aanloop naar de Tour de France aangegeven dat hij daar op training was. Hij verbleef echter op dat moment in Italië. Daar is hij herkend door oud-renner Davide Cassani, die dat woensdag op de Deense televisie verklaarde.
,,Geconfronteerd met die informatie heeft Michael Rasmussen aan directeur Theo de Rooij bevestigd dat hij op het door hem aangegeven tijdstip inderdaad in Italië verbleef. Dat was voor De Rooij de druppel en de reden hem uit koers te nemen'', aldus woordvoerder Bergsma in een verklaring.
Rasmussen verblijft inmiddels niet meer in het Rabo-hotel. ,,Hij zit in een ander hotel'', aldus de woordvoerder.
De Rooij confronteerde Rasmussen direct na de finish met het nieuws over de plaats van de training. ,,Rasmussen heeft direct bekend'', aldus woordvoerder Bergsma. ,,Vervolgens zijn Rasmussen en De Rooy naar het hotel gegaan. De renners wilden Rasmussen allemaal feliciteren. Rasmussen heeft toen alles eerlijk verteld. De renners werden vervolgens heel emotioneel.''
Ploegleider De Rooy ontbrak tijdens de persconferentie. ,,Theo was veel te emotioneel. Die kon hier niet bij zijn'', aldus woordvoerder Bergsma. ,,De renners maken waarschijnlijk donderdag bekend of ze nog van start gaan.''
Pak de telefoon en doorbreek deze ban.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:33 schreef Falco het volgende:
Waarom komen er alleen maar freaks op radio 1?
Nou, dat zullen de fransen leuk vinden. WEER een Americaan, en weer een US-Postal/Discovery man. Dan denk ik dat ze toch liever voor Contador gaan, hoewel die ook verdacht is. Het meest ideale zou zijn dat Evans of Sastre een super tijdrit rijden, dan kan de tour toch nog met een leuke winnaar afgesloten worden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
dalijk wint Leipheimer nog zonder ook maar 1 meter te hebben aangevallen
Denk dat de Rooy ook nog wel even gevraagd heeft waarom hij zo ingewikkeld gedaan heeft met te laat verstuurde brieven die dus ook nog eens niet klopten. En misschien zei hij toen dat ze in Italie een betere arts hebben of gaf hij op die laatste vraag geen antwoord en mocht de Rooy zelf raden...quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:29 schreef Mirri het volgende:
In dat krantenartikel van De Stentor staat dus dat de Rooij direct na de etappe Rasmussen confronteerde en in het hotel heeft hij alles eerlijk verteld aan zijn teamgenoten doe toen emotioneel werden...
Zoals het er staat lijkt wel alsof hij al toegaf dat hij doping heeft gebruikt.
verrassendquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:36 schreef Silver_Shark het volgende:
Officiale site van rasmussen ligt eruit
Dat is altijd, over heel erg veel zaken....quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:36 schreef wimderon het volgende:
Wat een noobs die daar nu bij Radio-1 opbellen, hebben de klok wel horen luiden enz.
Hebben ergens een berichtje over gelezen in de Telegraaf oid en doen dan net of ze er iets vanaf weten![]()
![]()
Ik durf nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:35 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Pak de telefoon en doorbreek deze ban.
En roep dan even dat je belt namens alle andere fokkers!
Rasmussen? Dream onquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:36 schreef Nyrem het volgende:
de eerste cleane winnaar sinds tijden uit de tour gezet
de wereld op zn kop
hypocriet zooitje allemaal.
Voor mij is de tour over.
Niet leuk meer.
Ja, ik ook. Maar daarom baal ik dus zo dat het nieuws in NL voor dood ligt nu, want morgen zal dat allemaal vast wel bekend worden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:38 schreef Cootz het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Rasmussen ook opgebiecht heeft wáárom hij erom gelogen heeft.
Die mannen zijn ook moe zeker ^_^quote:Pat McQuaid (UCI-baas): "Mijn eerste reactie is: waarom hebben ze deze beslissing niet in juni genomen toen het nieuws al bekend was? Dat Rabobank hem nu uit de Tour haalt, kan ik alleen maar toejuichen. Dit is wel een wijze les voor de toekomst."
PJ Rabice (woordvoerder Discovery): "Dat Contador nu het geel gaat dragen, is geen reden om te feesten. Dit zoveelste dopinggeval is alweer een erg slechte zaak voor onze sport."
Joh, het hele peleton gebruikt herstelmiddelen.quote:
Dit is goed, als het naderhand uitkomt, kun je opdoeken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:39 schreef Strychnine het volgende:
ja ik weet ook niet of ik het nu super vind van Rabo dat ze zoiets hebben van,regels zijn regels, dus je ligt eruit, of dat ik het zonde vind, want verdomme, hij had zo'n goede kans om te winnen.
Hij is nooit betrapft hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:31 schreef Elwood1802 het volgende:
Rasmussen, ik hoop dat hij nooit meer mag fietsen
die reden doet er toch niet meer toe? maar benieuwd ben ik wel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:38 schreef Cootz het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Rasmussen ook opgebiecht heeft wáárom hij erom gelogen heeft.
Ja sterke actie van Rabobank. Best knap ook.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit is goed, als het naderhand uitkomt, kun je opdoeken.
Dat ben ik ook met je eens, maar ergens had ik hem zo graag willen zien winnen.... Maar, dit is een goed iets, hij is over de schreef gegaan, dus eruit. Zo hoort het.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit is goed, als het naderhand uitkomt, kun je opdoeken.
hij had toch al regels overtreden?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:39 schreef Strychnine het volgende:
ja ik weet ook niet of ik het nu super vind van Rabo dat ze zoiets hebben van,regels zijn regels, dus je ligt eruit, of dat ik het zonde vind, want verdomme, hij had zo'n goede kans om te winnen.
Ja, kennelijk worden er her en der artikelen gepubliceerd met reacties van Rasmussen... maar de NOS is nergens live bij.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:38 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar daarom baal ik dus zo dat het nieuws in NL voor dood ligt nu, want morgen zal dat allemaal vast wel bekend worden.
hoi!quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:38 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar daarom baal ik dus zo dat het nieuws in NL voor dood ligt nu, want morgen zal dat allemaal vast wel bekend worden.
Ik vind het erg goed. Het was misschien wel een 'schone' overwinning geworden (hij is vaak getest de afgelopen weken), maar het blijft een overwinning met een bijsmaak. En dan liever het zekere voor het onzekere en niet winnen, maar wel gaan voor een schone wielersport.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:39 schreef Strychnine het volgende:
De Raboploeg had dit gegeven ook pas in oktober kunnen toegeven, bedoel je?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:39 schreef Strychnine het volgende:
Ach het zou mij ook niets verbazen als Rasmussen meer heeft vertelt en ook onder 'begeleiding' daar in Italië zit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:39 schreef Strychnine het volgende:
Daar ben ik het ook mee eensquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind het erg goed. Het was misschien wel een 'schone' overwinning geworden (hij is vaak getest de afgelopen weken), maar het blijft een overwinning met een bijsmaak. En dan liever het zekere voor het onzekere en niet winnen, maar wel gaan voor een schone wielersport.
Volgens mij wisten ze toen nog niet dat ie in Italie zatquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:42 schreef bof het volgende:
[..]
De Raboploeg had dit gegeven ook pas in oktober kunnen toegeven, bedoel je?
Doet er inderdaad niet toe, want hij heeft hiermee bewust dopingcontroles ontlopen en dat is al misdrijf genoeg. Maar was hij echt met doping bezig? Vast wel, maar heeft hij dat ook toegegeven?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die reden doet er toch niet meer toe? maar benieuwd ben ik wel.
2 x niet aangegeven waar je bent. Dan zeggen dat je in Mexico zit ipv in Italie. Waren zeker allemaal foutjes?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:40 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Hij is nooit betrapft hoor.
Alle ratten komen ook weer tevoorschijn hoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |