En dit dan? Weer zo een die eigenlijk ontkent wat er aan de hand is. Of zal hier gewoon ook echt clean zijn?quote:,,Wat is de reden dat ik nu weg moet?'' zei Rasmussen.
,,Theo de Rooij heeft het me niet duidelijk kunnen maken wat hem er toe heeft gebracht me uit de wedstrijd te halen.
Inderdaadquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:29 schreef Kallstrom het volgende:
hoop dat ie wel inziet dat ie zijn ploegmaten wel veel pijn heeft gedaan
Dat ie eerlijk verteld heeft dat ie in Italie was en niet in mexicoquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:29 schreef Mirri het volgende:
In dat krantenartikel van De Stentor staat dus dat de Rooij direct na de etappe Rasmussen confronteerde en in het hotel heeft hij alles eerlijk verteld aan zijn teamgenoten doe toen emotioneel werden...
Zoals het er staat lijkt wel alsof hij al toegaf dat hij doping heeft gebruikt.
Of hij clean is of niet maakt niet uit. Hij heeft gelogen over zijn verblijfplaats, dat is een schendig van de UCI regels. Exit...quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:30 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
En dit dan? Weer zo een die eigenlijk ontkent wat er aan de hand is. Of zal hier gewoon ook echt clean zijn?
Okee, maar daar word je toch niet emotioneel van?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:30 schreef Kallstrom het volgende:
[..]
Dat ie eerlijk verteld heeft dat ie in Italie was en niet in mexico
Neuh, over z'n verblijfplaats, neem ik aan. Italië ipv Mexico dus.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:29 schreef Mirri het volgende:
In dat krantenartikel van De Stentor staat dus dat de Rooij direct na de etappe Rasmussen confronteerde en in het hotel heeft hij alles eerlijk verteld aan zijn teamgenoten doe toen emotioneel werden...
Zoals het er staat lijkt wel alsof hij al toegaf dat hij doping heeft gebruikt.
Dat kan niet! Ik denk dat in veel artikelen morgen zal staan dat er nog een hoop niet duidelijk was voordat de krant werd gedrukt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:30 schreef rubbereend het volgende:
alle kranten moeten hals over kop aan de slag
Baal er inderdaad ook zo van dat wij geen 24/7 uitzending hebben. De NOS heeft denk ik geen zin meer om ons midden in de nacht op de hoogte te houden van alle ontwikkelingenquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:30 schreef VincentAdam het volgende:
Ik vind het zo kut dat er niks meer op tv is nu. Dan merk je wel dat wij nederland zijn, en geen cnn hebben ofzo, die iets uitzenden van die verklaring.
Ja en dat 'ie daar niet aan het strand lag lijkt me.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:30 schreef Kallstrom het volgende:
[..]
Hoort bij de cultuur. Zolang je je bek houdt mag je na 2 jaar weer bij een ander team overnieuw beginnen. Praat je, dan wordt je voor het leven aan de schandpaal gezet en kom je nergens meer aan de bak. En dan kan je na je carriere ook geen fietsenwinkeltje meer beginnen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:30 schreef kassenbouwer het volgende:
En dit dan? Weer zo een die eigenlijk ontkent wat er aan de hand is. Of zal hier gewoon ook echt clean zijn?
Alsof z'n teamgenoten van zo'n bericht waterige oogjes zouden krijgen...quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:30 schreef Kallstrom het volgende:
[..]
Ik ben zó benieuwd naar reacties van de andere renners.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:29 schreef Mirri het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |