abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51841719
quote:
,,Wat is de reden dat ik nu weg moet?'' zei Rasmussen.

,,Theo de Rooij heeft het me niet duidelijk kunnen maken wat hem er toe heeft gebracht me uit de wedstrijd te halen.
En dit dan? Weer zo een die eigenlijk ontkent wat er aan de hand is. Of zal hier gewoon ook echt clean zijn?
Maak nie regtig saak nie
pi_51841721
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 01:29 schreef Kallstrom het volgende:
hoop dat ie wel inziet dat ie zijn ploegmaten wel veel pijn heeft gedaan
Inderdaad
Vivre
pi_51841722
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 01:29 schreef Mirri het volgende:
In dat krantenartikel van De Stentor staat dus dat de Rooij direct na de etappe Rasmussen confronteerde en in het hotel heeft hij alles eerlijk verteld aan zijn teamgenoten doe toen emotioneel werden...

Zoals het er staat lijkt wel alsof hij al toegaf dat hij doping heeft gebruikt.
Dat ie eerlijk verteld heeft dat ie in Italie was en niet in mexico
Ana Ivanovic , Kim Kallstrom , Novak Djokovic
pi_51841726
Deze meneer is slecht geinformeerd die nu belt naar Radio 1. Wel slecht dat de DJ hem niet corrigeert, die weet er kennelijk niks van...
pi_51841732
Ik vind het zo kut dat er niks meer op tv is nu. Dan merk je wel dat wij nederland zijn, en geen cnn hebben ofzo, die iets uitzenden van die verklaring.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 juli 2007 @ 01:30:57 #31
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51841740
alle kranten moeten hals over kop aan de slag
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_51841744
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 01:30 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

En dit dan? Weer zo een die eigenlijk ontkent wat er aan de hand is. Of zal hier gewoon ook echt clean zijn?
Of hij clean is of niet maakt niet uit. Hij heeft gelogen over zijn verblijfplaats, dat is een schendig van de UCI regels. Exit...
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 juli 2007 @ 01:31:16 #33
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_51841745
we horen het wel weer.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_51841751
Rasmussen, ik hoop dat hij nooit meer mag fietsen
pi_51841754
Ik lees het morgen allemaal wel. Mooi stemmetje op radio 1 btw nu .
pi_51841767
Ik ga maar slapen, hoor morgen wel of ik nog een dag lui voor de tv kan zitten.
............................
pi_51841769
dalijk wint Leipheimer nog zonder ook maar 1 meter te hebben aangevallen
Het beste adres voor al uw primeurs!
  donderdag 26 juli 2007 @ 01:32:22 #38
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_51841773
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 01:30 schreef Kallstrom het volgende:

[..]

Okee, maar daar word je toch niet emotioneel van?
Hoe wisten de Raborenners toen al dat dit het einde is van Rasmussen en misschien wel de ploeg?
Dat werd pas uren later duidelijk tijdens de vergadering.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 juli 2007 @ 01:32:23 #39
862 Arcee
Look closer
pi_51841776
quote:
In dat krantenartikel van De Stentor staat dus dat de Rooij direct na de etappe Rasmussen confronteerde en in het hotel heeft hij alles eerlijk verteld aan zijn teamgenoten doe toen emotioneel werden...

Zoals het er staat lijkt wel alsof hij al toegaf dat hij doping heeft gebruikt.
Neuh, over z'n verblijfplaats, neem ik aan. Italië ipv Mexico dus.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_51841780
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 01:30 schreef rubbereend het volgende:
alle kranten moeten hals over kop aan de slag
Dat kan niet! Ik denk dat in veel artikelen morgen zal staan dat er nog een hoop niet duidelijk was voordat de krant werd gedrukt.
pi_51841782
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 01:30 schreef VincentAdam het volgende:
Ik vind het zo kut dat er niks meer op tv is nu. Dan merk je wel dat wij nederland zijn, en geen cnn hebben ofzo, die iets uitzenden van die verklaring.
Baal er inderdaad ook zo van dat wij geen 24/7 uitzending hebben. De NOS heeft denk ik geen zin meer om ons midden in de nacht op de hoogte te houden van alle ontwikkelingen
pi_51841789
quote:

[..]

Ja en dat 'ie daar niet aan het strand lag lijkt me.
sig verwijderd door FA
pi_51841790
Die man heeft wel gelijk. Gewoon de tour en de rest van het wielerseizoen afgelasten. Laat er maar een gigantische rel uitbreken in de wielerwereld. Er moet gewoon een mentaliteitsverandering van binnenuit gaan komen...
Maak nie regtig saak nie
  donderdag 26 juli 2007 @ 01:32:57 #44
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_51841791
Wat een idiote ontknoping van een toch al idiote tour de france. En ik keek nog wel zo vooruit naar de spannende tijdrit.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_51841793
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 01:30 schreef kassenbouwer het volgende:
Hoort bij de cultuur. Zolang je je bek houdt mag je na 2 jaar weer bij een ander team overnieuw beginnen. Praat je, dan wordt je voor het leven aan de schandpaal gezet en kom je nergens meer aan de bak. En dan kan je na je carriere ook geen fietsenwinkeltje meer beginnen.
pi_51841797
Rasmussen zat in Italië (2)
PROTOUR - RONDE VAN FRANKRIJK
PAU (ANP) - Michael Rasmussen heeft gelogen over zijn verblijf in Mexico. De Deen had bij de ploeg en de UCI in de aanloop naar de Tour de France aangegeven dat hij daar op training was. Hij verbleef echter op dat moment in Italië. Daar is hij herkend door oud-renner Davide Cassani, die dat woensdag op de Deense televisie verklaarde.
,,Geconfronteerd met die informatie heeft Michael Rasmussen aan directeur Theo de Rooij bevestigd dat hij op het door hem aangegeven tijdstip inderdaad in Italië verbleef. Dat was voor De Rooij de druppel en de reden hem uit koers te nemen'', aldus woordvoerder Bergsma in een verklaring.
Rasmussen verblijft inmiddels niet meer in het Rabo-hotel. ,,Hij zit in een ander hotel'', aldus de woordvoerder.
De Rooij confronteerde Rasmussen direct na de finish met het nieuws over de plaats van de training. ,,Rasmussen heeft direct bekend'', aldus woordvoerder Bergsma. ,,Vervolgens zijn Rasmussen en De Rooy naar het hotel gegaan. De renners wilden Rasmussen allemaal feliciteren. Rasmussen heeft toen alles eerlijk verteld. De renners werden vervolgens heel emotioneel.''
Ploegleider De Rooy ontbrak tijdens de persconferentie. ,,Theo was veel te emotioneel. Die kon hier niet bij zijn'', aldus woordvoerder Bergsma. ,,De renners maken waarschijnlijk donderdag bekend of ze nog van start gaan.''
  donderdag 26 juli 2007 @ 01:33:14 #47
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_51841800
quote:

[..]

Alsof z'n teamgenoten van zo'n bericht waterige oogjes zouden krijgen...
2000 light years from home
  donderdag 26 juli 2007 @ 01:33:15 #48
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51841801
Waarom komen er alleen maar freaks op radio 1 ?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_51841802
quote:
Ik ben zó benieuwd naar reacties van de andere renners.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51841817
Ik vraag me af of de Rooij dit wist voordat de Tour begon.
Hoi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')