Die mannen zijn ook moe zeker ^_^quote:Pat McQuaid (UCI-baas): "Mijn eerste reactie is: waarom hebben ze deze beslissing niet in juni genomen toen het nieuws al bekend was? Dat Rabobank hem nu uit de Tour haalt, kan ik alleen maar toejuichen. Dit is wel een wijze les voor de toekomst."
PJ Rabice (woordvoerder Discovery): "Dat Contador nu het geel gaat dragen, is geen reden om te feesten. Dit zoveelste dopinggeval is alweer een erg slechte zaak voor onze sport."
Joh, het hele peleton gebruikt herstelmiddelen.quote:
Dit is goed, als het naderhand uitkomt, kun je opdoeken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:39 schreef Strychnine het volgende:
ja ik weet ook niet of ik het nu super vind van Rabo dat ze zoiets hebben van,regels zijn regels, dus je ligt eruit, of dat ik het zonde vind, want verdomme, hij had zo'n goede kans om te winnen.
Hij is nooit betrapft hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:31 schreef Elwood1802 het volgende:
Rasmussen, ik hoop dat hij nooit meer mag fietsen
die reden doet er toch niet meer toe? maar benieuwd ben ik wel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:38 schreef Cootz het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Rasmussen ook opgebiecht heeft wáárom hij erom gelogen heeft.
Ja sterke actie van Rabobank. Best knap ook.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit is goed, als het naderhand uitkomt, kun je opdoeken.
Dat ben ik ook met je eens, maar ergens had ik hem zo graag willen zien winnen.... Maar, dit is een goed iets, hij is over de schreef gegaan, dus eruit. Zo hoort het.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit is goed, als het naderhand uitkomt, kun je opdoeken.
hij had toch al regels overtreden?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:39 schreef Strychnine het volgende:
ja ik weet ook niet of ik het nu super vind van Rabo dat ze zoiets hebben van,regels zijn regels, dus je ligt eruit, of dat ik het zonde vind, want verdomme, hij had zo'n goede kans om te winnen.
Ja, kennelijk worden er her en der artikelen gepubliceerd met reacties van Rasmussen... maar de NOS is nergens live bij.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:38 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar daarom baal ik dus zo dat het nieuws in NL voor dood ligt nu, want morgen zal dat allemaal vast wel bekend worden.
hoi!quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:38 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar daarom baal ik dus zo dat het nieuws in NL voor dood ligt nu, want morgen zal dat allemaal vast wel bekend worden.
Ik vind het erg goed. Het was misschien wel een 'schone' overwinning geworden (hij is vaak getest de afgelopen weken), maar het blijft een overwinning met een bijsmaak. En dan liever het zekere voor het onzekere en niet winnen, maar wel gaan voor een schone wielersport.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:39 schreef Strychnine het volgende:
De Raboploeg had dit gegeven ook pas in oktober kunnen toegeven, bedoel je?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:39 schreef Strychnine het volgende:
Ach het zou mij ook niets verbazen als Rasmussen meer heeft vertelt en ook onder 'begeleiding' daar in Italië zit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:39 schreef Strychnine het volgende:
Daar ben ik het ook mee eensquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind het erg goed. Het was misschien wel een 'schone' overwinning geworden (hij is vaak getest de afgelopen weken), maar het blijft een overwinning met een bijsmaak. En dan liever het zekere voor het onzekere en niet winnen, maar wel gaan voor een schone wielersport.
Volgens mij wisten ze toen nog niet dat ie in Italie zatquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:42 schreef bof het volgende:
[..]
De Raboploeg had dit gegeven ook pas in oktober kunnen toegeven, bedoel je?
Doet er inderdaad niet toe, want hij heeft hiermee bewust dopingcontroles ontlopen en dat is al misdrijf genoeg. Maar was hij echt met doping bezig? Vast wel, maar heeft hij dat ook toegegeven?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die reden doet er toch niet meer toe? maar benieuwd ben ik wel.
2 x niet aangegeven waar je bent. Dan zeggen dat je in Mexico zit ipv in Italie. Waren zeker allemaal foutjes?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:40 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Hij is nooit betrapft hoor.
Alle ratten komen ook weer tevoorschijn hoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |