abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51841830
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 01:33 schreef Cootz het volgende:

[..]

Ik ben zó benieuwd naar reacties van de andere renners.
Heb alleen gehoord dat Boogerd geen commentaar wilde geven en er helemaal kapot van was. Logisch ook.
Vivre
pi_51841832
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 01:32 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ja en dat 'ie daar niet aan het strand lag lijkt me.
Na ik weet het allemaal niet ik wacht het af afgelopen jaren was ie toch ook al zo goed in de bergen. Dat hier iets mis is lijkt me duidelijk maar wat precies gaan we nog horen.
Ana Ivanovic , Kim Kallstrom , Novak Djokovic
  donderdag 26 juli 2007 @ 01:34:35 #53
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_51841839
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 01:33 schreef Falco het volgende:
Waarom komen er alleen maar freaks op radio 1 ?
vaste kaza luna luisteraars
Huilen dan.
  donderdag 26 juli 2007 @ 01:34:43 #54
132191 -jos-
Money=Power
pi_51841842
Hij heeft 3 weken vrij genomen voor de Tour
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_51841844
Rasmussen draait en is niet eerlijk! (aldus de geschokte minister-president)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_51841847
3 weken vrij nemen voor de tour .
pi_51841850
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 01:33 schreef Bartoli het volgende:
Rasmussen zat in Italië (2)
PROTOUR - RONDE VAN FRANKRIJK
PAU (ANP) - Michael Rasmussen heeft gelogen over zijn verblijf in Mexico. De Deen had bij de ploeg en de UCI in de aanloop naar de Tour de France aangegeven dat hij daar op training was. Hij verbleef echter op dat moment in Italië. Daar is hij herkend door oud-renner Davide Cassani, die dat woensdag op de Deense televisie verklaarde.
,,Geconfronteerd met die informatie heeft Michael Rasmussen aan directeur Theo de Rooij bevestigd dat hij op het door hem aangegeven tijdstip inderdaad in Italië verbleef. Dat was voor De Rooij de druppel en de reden hem uit koers te nemen'', aldus woordvoerder Bergsma in een verklaring.
Rasmussen verblijft inmiddels niet meer in het Rabo-hotel. ,,Hij zit in een ander hotel'', aldus de woordvoerder.
De Rooij confronteerde Rasmussen direct na de finish met het nieuws over de plaats van de training. ,,Rasmussen heeft direct bekend'', aldus woordvoerder Bergsma. ,,Vervolgens zijn Rasmussen en De Rooy naar het hotel gegaan. De renners wilden Rasmussen allemaal feliciteren. Rasmussen heeft toen alles eerlijk verteld. De renners werden vervolgens heel emotioneel.''
Ploegleider De Rooy ontbrak tijdens de persconferentie. ,,Theo was veel te emotioneel. Die kon hier niet bij zijn'', aldus woordvoerder Bergsma. ,,De renners maken waarschijnlijk donderdag bekend of ze nog van start gaan.''
Tering, wat een verhaal. De renners waren op weg om hem te feliciteren... en dan dit..
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51841852
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 01:33 schreef Falco het volgende:
Waarom komen er alleen maar freaks op radio 1 ?
Pak de telefoon en doorbreek deze ban.
En roep dan even dat je belt namens alle andere fokkers!
Maak nie regtig saak nie
pi_51841857
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 01:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
dalijk wint Leipheimer nog zonder ook maar 1 meter te hebben aangevallen
Nou, dat zullen de fransen leuk vinden. WEER een Americaan, en weer een US-Postal/Discovery man. Dan denk ik dat ze toch liever voor Contador gaan, hoewel die ook verdacht is. Het meest ideale zou zijn dat Evans of Sastre een super tijdrit rijden, dan kan de tour toch nog met een leuke winnaar afgesloten worden.
pi_51841868
Wat een noobs die daar nu bij Radio-1 opbellen, hebben de klok wel horen luiden enz.

Hebben ergens een berichtje over gelezen in de Telegraaf oid en doen dan net of ze er iets vanaf weten
  donderdag 26 juli 2007 @ 01:36:22 #61
798 voyeur
bemoeit zich
pi_51841871
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 01:29 schreef Mirri het volgende:
In dat krantenartikel van De Stentor staat dus dat de Rooij direct na de etappe Rasmussen confronteerde en in het hotel heeft hij alles eerlijk verteld aan zijn teamgenoten doe toen emotioneel werden...

Zoals het er staat lijkt wel alsof hij al toegaf dat hij doping heeft gebruikt.
Denk dat de Rooy ook nog wel even gevraagd heeft waarom hij zo ingewikkeld gedaan heeft met te laat verstuurde brieven die dus ook nog eens niet klopten. En misschien zei hij toen dat ze in Italie een betere arts hebben of gaf hij op die laatste vraag geen antwoord en mocht de Rooy zelf raden...
Here we are now, entertain us.
pi_51841875
Officiale site van rasmussen ligt eruit
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  donderdag 26 juli 2007 @ 01:36:57 #63
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_51841882
de eerste cleane winnaar sinds tijden uit de tour gezet

de wereld op zn kop

hypocriet zooitje allemaal.
Voor mij is de tour over.
Niet leuk meer.
pi_51841891
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 01:36 schreef Silver_Shark het volgende:
Officiale site van rasmussen ligt eruit
verrassend
pi_51841893
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 01:36 schreef wimderon het volgende:
Wat een noobs die daar nu bij Radio-1 opbellen, hebben de klok wel horen luiden enz.

Hebben ergens een berichtje over gelezen in de Telegraaf oid en doen dan net of ze er iets vanaf weten
Dat is altijd, over heel erg veel zaken....
  donderdag 26 juli 2007 @ 01:37:35 #66
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51841895
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 01:35 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

Pak de telefoon en doorbreek deze ban.
En roep dan even dat je belt namens alle andere fokkers!
Ik durf niet .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_51841901
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 01:36 schreef Nyrem het volgende:
de eerste cleane winnaar sinds tijden uit de tour gezet

de wereld op zn kop

hypocriet zooitje allemaal.
Voor mij is de tour over.
Niet leuk meer.
Rasmussen? Dream on
Vivre
pi_51841902
GVD wat is die Martin een mongool zeg, zeg maar de gemiddelde kijker die alles wat Herbert zegt geweldig vindt en voor waar aanneemt
pi_51841906
Ha een Hagenaar!
pi_51841907
Ik ben wel benieuwd of Rasmussen ook opgebiecht heeft wáárom hij erom gelogen heeft.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51841916
ik denk dat de kijkcijfers gaan dalen bij de NOS
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_51841917
Denk dat die Soler ook wel wat in ze bloed heeft zitten.
pi_51841920
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 01:38 schreef Cootz het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Rasmussen ook opgebiecht heeft wáárom hij erom gelogen heeft.
Ja, ik ook. Maar daarom baal ik dus zo dat het nieuws in NL voor dood ligt nu, want morgen zal dat allemaal vast wel bekend worden.
Vivre
pi_51841921
Ik rij net even de grens over bij Venlo en ik dacht laat ik gelijk maar even m'n mening geven op de landelijke radio. Lees eerst even alle fok-topics door man...
Maak nie regtig saak nie
  donderdag 26 juli 2007 @ 01:39:02 #75
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_51841924
Erg goed van Rabo dat ze hem uit de koers halen, ook al was dit de eerste, en komende tijd enige, kans op een overwinning in de tour (m.i. hadden ze kunnen ontkennen en afwachten wat de leiding van de Tour zou doen). Verder ben ik nog steeds redelijk verrast.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')