Dan gaan je oren bloeden van die muziek die nu gespeeld wordquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:27 schreef kevin85 het volgende:
Ik heb de neiging om windows media player uit te zetten met radio 1 aan..![]()
aan de andere kant, het is als statement beter om door te rijden. Anders lijkt het helemaal een dopinggeval.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het niet doen. Boogey iig niet, Weenig niet, Niermann niet, Dekker niet.. Flecha en Menchov even afwachten, maar met 2 rijden.. enee, die starten morgen echt niet
ik steek voor niemand mijn handen in het vuur maar hij is nog niet betrapt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:27 schreef Kallstrom het volgende:
Jongen denken jullie dat Contador schoon is nee toch?
Ik hoop dat hij het wel doet en eerlijk is als hij het alleen heeft gedaan (waar ik wel vanuit ga). Zodat Rabo iig compleet gezuiverd wordt...quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:27 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Hij heeft gelogen, op basis daarvan is hij eruit gezet. Nagaan of hij gebruikt heeft zal wel niet kunnen. Dat mag hij zelf gaan bekennen.
Daarna wordt ie betrapt op testosteronquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die zit vol gif morgen als die start, vol adrenaline dat hij alles naar de klote fietst
die start morgen niet meer, tis inmiddels al half 1, en die kunnen nu echt niet slapen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die zit vol gif morgen als die start, vol adrenaline dat hij alles naar de klote fietst
mooie herten in italiequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:28 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Omdat ie niet voor de herten in Italie was waarschijnlijk
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:27 schreef Grumpey het volgende:
maar waarom hoor ik steeds doping als hij nooit positief is bevonden?
same herequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet alleen mijn avond eigenlijk..
een spuit tourquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:28 schreef -Jay-20- het volgende:
Wat is een "Spritz-Tour"?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:26 schreef Ericr het volgende:
Vorig jaar genoten van de aanval van Landis, overigens ook van de val de dag er voor. Bleek achteraf allemaal nep en nu dit gezeik weer. Er komt geen einde aan.
Inderdaad...quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:16 schreef Slachtkalf het volgende:
vreemde reactie van Prudhomme...
Donder op, kankermongoolquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:23 schreef klausch het volgende:
[..]
d0000000000000000000000000000000000000000000000000000ping
Rasmussen ook niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:28 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik steek voor niemand mijn handen in het vuur maar hij is nog niet betrapt.
ik denk niet dat ik live ga kijken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:29 schreef Cootz het volgende:
Ik denk dat we Maarten morgen live gaan horen huilen tijdens de etappe....
Kut hè, schokkend nieuws. Slecht voor je dag-nacht ritmequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:29 schreef Mike.Strutter het volgende:
Niet dat het tot diep in de nacht gaat duren. Met 9/11 heb ik ook de hele nacht doorgetrokken.
och in de vakantie blijft daar normaalgesproken toch niks van overquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:30 schreef icebliss het volgende:
[..]
Kut hè, schokken nieuws. Slecht voor je dag-nacht ritme![]()
het is een historische avond/nacht.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:30 schreef icebliss het volgende:
[..]
Spritz=spuitquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:28 schreef -Jay-20- het volgende:
Wat is een "Spritz-Tour"?
Het is niet eens op CNNquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:30 schreef icebliss het volgende:
[..]
In Frankrijk, als er nieuws is horen we 't op radio TDFquote:
Huh hoezo? Ook zonder Rasmussen heeft hij een goede Tour gereden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:30 schreef achterop23 het volgende:
als ik Boogerd was, zou ik niet eens meer op WILLEN stappen morgen!
Die gast heeft de Tour van zijn leven gereden, uiteindelijk voor niets! Voor een illusie!
Maar dat is Rasmussen ook nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:28 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik steek voor niemand mijn handen in het vuur maar hij is nog niet betrapt.
Toch heeft het ook wel iets..quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:30 schreef icebliss het volgende:
[..]
Kut hè, schokkend nieuws. Slecht voor je dag-nacht ritme![]()
Als ie niet had moeten beulen had ie misschien wel zelf voor het podium kunnen rijdenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:30 schreef achterop23 het volgende:
als ik Boogerd was, zou ik niet eens meer op WILLEN stappen morgen!
Die gast heeft de Tour van zijn leven gereden, uiteindelijk voor niets! Voor een illusie!
Waarom brengen ze het nieuws dan ook zo laatquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:30 schreef icebliss het volgende:
[..]
Kut hè, schokkend nieuws. Slecht voor je dag-nacht ritme![]()
Hij was gewoon aan het trainen daarquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:28 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Omdat ie niet voor de herten in Italie was waarschijnlijk
Hij is kaal...quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:31 schreef mroijjoijoi het volgende:
Maar stel dat rasmussen in een scheiding lag en daarom niet meer in mexico zou zijn en gewoon even aan het uitrusten was in italie....
Ik was net bij aan het trekken van Week Alleen thuis-Examenfeesten-Weekje Amsterdam met vrienden in leeg huis-Vierdaagsefeesten, zodat ik komend weekend uitgerust op vakantie ga. Het zit ook niet meequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
och in de vakantie blijft daar normaalgesproken toch niks van over
wat moesten ze anders?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Al met al enorm jammer, maar t getuigt wel van ballen van de ploegleiding
2006: Giro:Basso, Suisse: Ulrich, Tour: Landis, Vuelta: Vino.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:29 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Basso in de Giro, Vino deze tour, Heras in de vuelta.. het was allemaal grappig en een mooie soap, maar het wordt langzamerhand een té goedkope show om kijkcijfers te trekken.
Dan lieg je er niet over.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:31 schreef mroijjoijoi het volgende:
Maar stel dat rasmussen in een scheiding lag en daarom niet meer in mexico zou zijn en gewoon even aan het uitrusten was in italie....
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:31 schreef mroijjoijoi het volgende:
boogerd is 10x slechter als die kopman isquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ie niet had moeten beulen had ie misschien wel zelf voor het podium kunnen rijden
Vierhouten rijdt bij Skil en doet best goedquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:32 schreef Ericr het volgende:
Vierhouten, waarom rijd jij zo langzaam?
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/other_sports/cycling/6916698.stm :quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:32 schreef Bartoli het volgende:
wat zei prudhomme?
quote:Tour de France director Christian Prudhomme said: "The important thing is not that he has been sacked by his team but that he will not be at the start of the stage tomorrow.
"We cannot say that Rasmussen cheated, but his flippancy and his lies on his whereabouts had become unbearable.
"I at the very least do not feel that I have been dishonoured.
"One cannot mock the Tour de France impunitively like those riders," he added, referring to Rasmussen, Moreni and Vinokourov.
dan had hij dat gerust mogen zeggen in de persconferentie van eergisteren hoor, ik zou het begrijpen...quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:31 schreef mroijjoijoi het volgende:
mijn geloof in die wielrennerij is weg. Mijn avond, en elke avond dat de tour nog duurt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet alleen mijn avond eigenlijk..
quote:
Dan had ie zn bek open moeten trekken... eerlijk zijn!quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:31 schreef mroijjoijoi het volgende:
2007: Giro: Di Luca -> ook een viezequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:32 schreef OProg het volgende:
[..]
2006: Giro:Basso, Suisse: Ulrich, Tour: Landis, Vuelta: Vino.
precies, maar mensen die zich niet inlezen zullen wel gelijk aan spuiten denken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:32 schreef erkel het volgende:
[..]
Hij was gewoon aan het trainen daarStaat los van het feit dat hij daat doorgegeven heeft of niet.
Het gaat ook helemaal niet om doping. Het gaat om een leugen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |