ik denk niet dat ik live ga kijken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:29 schreef Cootz het volgende:
Ik denk dat we Maarten morgen live gaan horen huilen tijdens de etappe....
Kut hè, schokkend nieuws. Slecht voor je dag-nacht ritmequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:29 schreef Mike.Strutter het volgende:
Niet dat het tot diep in de nacht gaat duren. Met 9/11 heb ik ook de hele nacht doorgetrokken.
och in de vakantie blijft daar normaalgesproken toch niks van overquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:30 schreef icebliss het volgende:
[..]
Kut hè, schokken nieuws. Slecht voor je dag-nacht ritme![]()
het is een historische avond/nacht.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:30 schreef icebliss het volgende:
[..]
Spritz=spuitquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:28 schreef -Jay-20- het volgende:
Wat is een "Spritz-Tour"?
Het is niet eens op CNNquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:30 schreef icebliss het volgende:
[..]
In Frankrijk, als er nieuws is horen we 't op radio TDFquote:
Huh hoezo? Ook zonder Rasmussen heeft hij een goede Tour gereden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:30 schreef achterop23 het volgende:
als ik Boogerd was, zou ik niet eens meer op WILLEN stappen morgen!
Die gast heeft de Tour van zijn leven gereden, uiteindelijk voor niets! Voor een illusie!
Maar dat is Rasmussen ook nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:28 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik steek voor niemand mijn handen in het vuur maar hij is nog niet betrapt.
Toch heeft het ook wel iets..quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:30 schreef icebliss het volgende:
[..]
Kut hè, schokkend nieuws. Slecht voor je dag-nacht ritme![]()
Als ie niet had moeten beulen had ie misschien wel zelf voor het podium kunnen rijdenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:30 schreef achterop23 het volgende:
als ik Boogerd was, zou ik niet eens meer op WILLEN stappen morgen!
Die gast heeft de Tour van zijn leven gereden, uiteindelijk voor niets! Voor een illusie!
Waarom brengen ze het nieuws dan ook zo laatquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:30 schreef icebliss het volgende:
[..]
Kut hè, schokkend nieuws. Slecht voor je dag-nacht ritme![]()
Hij was gewoon aan het trainen daarquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:28 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Omdat ie niet voor de herten in Italie was waarschijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |