d0000000000000000000000000000000000000000000000000000pingquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb t al gezegd, maar wat enorm sneu voor Boogerd, die man was in de vorm van zn leven
haha jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:23 schreef tupolev141 het volgende:
Dit gaat gewoon door tot AG2R de tour wint met Moreaux![]()
Tja ze hebben meestal nog wat reservebloed.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:23 schreef kassenbouwer het volgende:
Gewoon gelijk deze tour en de rest van het seizoen afblazen!! Laat ze maar bloeden al die leugenaars...
Tommeke is wel schoon natuurlijk, net zoals Evans. Of niet?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:22 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik wil tommeke in het groen zien eindigen.... al is dat in deze tijden niet meer zo evidenthout vasthouden
Wat hoor je?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:23 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Godver, wat hoor ik nou weer op de radio?![]()
Goed punt. Wel een paar ton bij Cofidis vangen...quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:20 schreef Leatherface het volgende:
Dank u voor uw eerlijkheid, meneer Koerts.
Na je carriere ja.
Denk ik ook ja.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:23 schreef Remzz het volgende:
Mijn avond is gewoon verpest door dit nieuws, voor het eerst in 12 jaar kan de Rabobank de tour winnen en dan dit.... Ik geloof best dat Theo de Rooij een goede beslissing heeft gemaakt en hierdoor waarschijnlijk de geloofwaardigheid binnen de ploeg heeft behouden...
alle kanten mogen toch belicht worden, het moet niet allemaal positief zijn, RELAX, we zien wel...quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:22 schreef DarkShine het volgende:
Nope, ben zwaar teleurgesteld. Maar als je rook ziet en niet weet waar de brand is blijf dan weg.
Zowiezo komt Joost alleen tevoorschijn als die negatief kan posten over Rabobank en/of Rasmussen.
er waren geen beelden blijkbaar, althans niet van de NOS zelfquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:21 schreef Veerboot het volgende:
Wat blameren de NOS en Mart met z'n Avondetappe zich zeg. Pleur die Bodar weg van tafel, die kerel zat iedereen enkel te irriteren. Nieuws wilden we, beelden.
Niet alleen mijn avond eigenlijk..quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:23 schreef Remzz het volgende:
Mijn avond is gewoon verpest door dit nieuws, voor het eerst in 12 jaar kan de Rabobank de tour winnen en dan dit.... Ik geloof best dat Theo de Rooij een goede beslissing heeft gemaakt en hierdoor waarschijnlijk de geloofwaardigheid binnen de ploeg heeft behouden...
Mijn vader is gelijk naar bed gegaan toen ik zei dat Rasmussen eruit lag, die dacht dat ik weer grappen aan't maken wasquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:23 schreef Remzz het volgende:
Datgene waar dit topic dus over gaatquote:
Pak de Livestream op radio1.nlquote:
wat zwaar lijkt mequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:25 schreef Ericr het volgende:
Iemand een Giant carbon kopen van 7 kilo?
ik zeg het .... hout vasthouden...quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:24 schreef erkel het volgende:
Tommeke is wel schoon natuurlijk, net zoals Evans. Of niet?
![]()
Der Radsport ist tot. Es fehlt nur noch der letzte Nagel im Sarg...quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:24 schreef OProg het volgende:
http://www.bild.t-online.(...)sen,geo=2203680.html
Wat ze volgend seizoen weer gebruiken en zonder kasseienafdalingen is dat wel voldoende.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:24 schreef Ericr het volgende:
[..]
Tja ze hebben meestal nog wat reservebloed.
die zit vol gif morgen als die start, vol adrenaline dat hij alles naar de klote fietstquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat een verneukt afscheid voor hem![]()
Inderdaad. Al die mooie herinneringen aan de Tour of aan mooie overwinningen van Dekker en Boogerd worden langzamerhand minder waard.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet alleen mijn avond eigenlijk..
Ik denk dat ze het niet doen. Boogey iig niet, Weenig niet, Niermann niet, Dekker niet.. Flecha en Menchov even afwachten, maar met 2 rijden.. enee, die starten morgen echt nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:24 schreef Grumpey het volgende:
De renners mogen bepalen of ze doorrijden ja of nee
U loog en bedroog staat er toch, dat vind ik wel heeeeel erg overdreven hoorquote:
Hij heeft gelogen, op basis daarvan is hij eruit gezet. Nagaan of hij gebruikt heeft zal wel niet kunnen. Dat mag hij zelf gaan bekennen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:27 schreef Grumpey het volgende:
maar waarom hoor ik steeds doping als hij nooit positief is bevonden?
Alle kanten belichten is het alleen maar doorzoveren over doping? Krijg de schijt van dat gejammer de hele tijd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:25 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
alle kanten mogen toch belicht worden, het moet niet allemaal positief zijn, RELAX, we zien wel...
en joost heeft volgens mij niets tegen rabobank ... rasmussen is iets anders
Omdat ie niet voor de herten in Italie was waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:27 schreef Grumpey het volgende:
Dan gaan je oren bloeden van die muziek die nu gespeeld wordquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:27 schreef kevin85 het volgende:
Ik heb de neiging om windows media player uit te zetten met radio 1 aan..![]()
aan de andere kant, het is als statement beter om door te rijden. Anders lijkt het helemaal een dopinggeval.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het niet doen. Boogey iig niet, Weenig niet, Niermann niet, Dekker niet.. Flecha en Menchov even afwachten, maar met 2 rijden.. enee, die starten morgen echt niet
ik steek voor niemand mijn handen in het vuur maar hij is nog niet betrapt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:27 schreef Kallstrom het volgende:
Jongen denken jullie dat Contador schoon is nee toch?
Ik hoop dat hij het wel doet en eerlijk is als hij het alleen heeft gedaan (waar ik wel vanuit ga). Zodat Rabo iig compleet gezuiverd wordt...quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:27 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Hij heeft gelogen, op basis daarvan is hij eruit gezet. Nagaan of hij gebruikt heeft zal wel niet kunnen. Dat mag hij zelf gaan bekennen.
Daarna wordt ie betrapt op testosteronquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die zit vol gif morgen als die start, vol adrenaline dat hij alles naar de klote fietst
die start morgen niet meer, tis inmiddels al half 1, en die kunnen nu echt niet slapen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die zit vol gif morgen als die start, vol adrenaline dat hij alles naar de klote fietst
mooie herten in italiequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:28 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Omdat ie niet voor de herten in Italie was waarschijnlijk
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:27 schreef Grumpey het volgende:
same herequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet alleen mijn avond eigenlijk..
een spuit tourquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:28 schreef -Jay-20- het volgende:
Wat is een "Spritz-Tour"?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:26 schreef Ericr het volgende:
Vorig jaar genoten van de aanval van Landis, overigens ook van de val de dag er voor. Bleek achteraf allemaal nep en nu dit gezeik weer. Er komt geen einde aan.
Inderdaad...quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:16 schreef Slachtkalf het volgende:
vreemde reactie van Prudhomme...
Donder op, kankermongoolquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:23 schreef klausch het volgende:
[..]
d0000000000000000000000000000000000000000000000000000ping
Rasmussen ook niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:28 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik steek voor niemand mijn handen in het vuur maar hij is nog niet betrapt.
ik denk niet dat ik live ga kijken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:29 schreef Cootz het volgende:
Ik denk dat we Maarten morgen live gaan horen huilen tijdens de etappe....
Kut hè, schokkend nieuws. Slecht voor je dag-nacht ritmequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:29 schreef Mike.Strutter het volgende:
Niet dat het tot diep in de nacht gaat duren. Met 9/11 heb ik ook de hele nacht doorgetrokken.
och in de vakantie blijft daar normaalgesproken toch niks van overquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:30 schreef icebliss het volgende:
[..]
Kut hè, schokken nieuws. Slecht voor je dag-nacht ritme![]()
het is een historische avond/nacht.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:30 schreef icebliss het volgende:
[..]
Spritz=spuitquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:28 schreef -Jay-20- het volgende:
Wat is een "Spritz-Tour"?
Het is niet eens op CNNquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:30 schreef icebliss het volgende:
[..]
In Frankrijk, als er nieuws is horen we 't op radio TDFquote:
Huh hoezo? Ook zonder Rasmussen heeft hij een goede Tour gereden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:30 schreef achterop23 het volgende:
als ik Boogerd was, zou ik niet eens meer op WILLEN stappen morgen!
Die gast heeft de Tour van zijn leven gereden, uiteindelijk voor niets! Voor een illusie!
Maar dat is Rasmussen ook nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:28 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik steek voor niemand mijn handen in het vuur maar hij is nog niet betrapt.
Toch heeft het ook wel iets..quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:30 schreef icebliss het volgende:
[..]
Kut hè, schokkend nieuws. Slecht voor je dag-nacht ritme![]()
Als ie niet had moeten beulen had ie misschien wel zelf voor het podium kunnen rijdenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:30 schreef achterop23 het volgende:
als ik Boogerd was, zou ik niet eens meer op WILLEN stappen morgen!
Die gast heeft de Tour van zijn leven gereden, uiteindelijk voor niets! Voor een illusie!
Waarom brengen ze het nieuws dan ook zo laatquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:30 schreef icebliss het volgende:
[..]
Kut hè, schokkend nieuws. Slecht voor je dag-nacht ritme![]()
Hij was gewoon aan het trainen daarquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:28 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Omdat ie niet voor de herten in Italie was waarschijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |