quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:19 schreef Ericr het volgende:
Ik zit gelukkig bij Fortis, je zal maar een Raborekening hebben nu![]()
Er is niemand betrapt op doping. Vergeet dat niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:19 schreef One_of_the_few het volgende:
Denk dat prudhomme rabo vriendelijk vraagt op te rotten. Volgend jaar geen tour voor rabo.
En als rabo doorgaat, dan denk ik nog dat boogerd parijs niet haalt. als hij moet dan stapt hij morgen na 1 km af.
Alcoholcontrolesquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:19 schreef rubbereend het volgende:
al die journalisten zaten al vrolijk aan de wijn in hun hotel en toen moesten ze ineens op pad
waar je de helft niet van verstaat omdat ie zo onduidelijk spreektquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:19 schreef rubbereend het volgende:
gadver nu krijgen we die onzin van Lefevre op de radio
gelogen over zijn verblijfplaatsquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:18 schreef Remzz het volgende:
Ik kom net thuis, kan iemand ff uitleggen waarom de Rabobank Rasmussen uit de tour heeft gezet?
Dat hebben ze net opgenomen, en zenden ze nu uit.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij is die avondetappe niet live, want Mart Smeets is nu op Radio 1
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Gelukkig gaat het bij het voetbal er wel leuk aan toe
JAJAAAAAAquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Gelukkig gaat het bij het voetbal er wel leuk aan toe
dat is hh van avondetappequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:20 schreef Mika25 het volgende:
Extra sportjournaal op Ned.3
Dit jaar toch niets meer aan.quote:
nee, het is gewoon een eikel, hij verdient geen respect in mijn ogen. kom nou...quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:20 schreef Leatherface het volgende:
Dank u voor uw eerlijkheid, meneer Koerts.
Na je carriere ja.
Mart heeft ook gelogen over z'n verblijfplaats!quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij is die avondetappe niet live, want Mart Smeets is nu op Radio 1, of mis ik iets![]()
dan vráág je er om.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:21 schreef Xenwolfie het volgende:
Zit ik naar Vaticaan tv op NED 3 te kijken ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |