Boogerd die zal morgen wel een slechte dag hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:18 schreef Wilskracht het volgende:
Mag Rabo wel starten van de Tour organisatie
www.nu.nlquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:18 schreef Remzz het volgende:
Ik kom net thuis, kan iemand ff uitleggen waarom de Rabobank Rasmussen uit de tour heeft gezet?
hallo, ik wil nog de tour zienquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:18 schreef venomsnake het volgende:
Gewoon de tour stoppen.. over een jaartje maar weer eens proberen.
Hij heeft zich niet aan de interne regels gehouden (is de voorlopige verklaring...)quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:18 schreef Remzz het volgende:
Ik kom net thuis, kan iemand ff uitleggen waarom de Rabobank Rasmussen uit de tour heeft gezet?
Dat kun je ook niet maken, omdat een iemand zo dom is om niet eerlijk te zijnquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:18 schreef venomsnake het volgende:
Gewoon de tour stoppen.. over een jaartje maar weer eens proberen.
[upd] Rasmussen uit de Tour de France gezetquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:18 schreef Remzz het volgende:
laat die lui ook lekker werken voor hun geldquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:19 schreef rubbereend het volgende:
al die journalisten zaten al vrolijk aan de wijn in hun hotel en toen moesten ze ineens op pad
Waarom niet?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:18 schreef Wilskracht het volgende:
tuurlijk, er is namelijk helemaal geen doping in het spel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:18 schreef Wilskracht het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |