Ja, alleen jammer van de supporters....quote:
Amen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:21 schreef Xenwolfie het volgende:
Zit ik naar Vaticaan tv op NED 3 te kijken ofzo.
Dat komt morgen wel naar buiten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
tuurlijk, er is namelijk helemaal geen doping in het spel.
Ja inderdaad, vooral als je de herhaling gaat bekijkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
dan vráág je er om.
dan verdíen je het!
ik wil tommeke in het groen zien eindigen.... al is dat in deze tijden niet meer zo evidentquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:21 schreef venomsnake het volgende:
Dit jaar toch niets meer aan.
Gewoon volgend jaar een schone () start maken.
![]()
HH. Radio 1 is wel met nieuws.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:22 schreef mroijjoijoi het volgende:
gaan ze het toch uitzenden??? of is het de herhaling??
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mart heeft ook gelogen over z'n verblijfplaats!
Nope, ben zwaar teleurgesteld. Maar als je rook ziet en niet weet waar de brand is blijf dan weg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:16 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
![]()
er zijn er nog een paar, de echte believers![]()
zie je het voor je?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dit jaar toch niets meer aan.
Gewoon volgend jaar een schone () start maken.
![]()
dan kan je net zo goed zelfmoord plegenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:22 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ja inderdaad, vooral als je de herhaling gaat bekijken.
radio 1, ingelastte utizending radio tour de francequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:22 schreef sander89 het volgende:
Is nog ergens nieuws te volgen? behalve het internet, op ARD gaat het wel over de Tour maar niet over Rasmussen enz.
Thank god for radio...die brengen nu wel nieuws, zoals het hoortquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:23 schreef Nolius het volgende:
Op Ned 3 is een herhaling.
Radio 1 is live nu.
Boogerd zit kapot, die kapt meteen..quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:17 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
en als boogerd niks zegt.
Die stopt denk ik
Wat een verneukt afscheid voor hemquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb t al gezegd, maar wat enorm sneu voor Boogerd, die man was in de vorm van zn leven
Hey, dat had ik met jullie programma ook... zouden ze wel eens mogen ondertitelenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
waar je de helft niet van verstaat omdat ie zo onduidelijk spreekt
niet dat er iets nuttigs uitkomt maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |