Ze geilen op hun machtsvertoon.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:56 schreef ebeaydojraes het volgende:
een razzia bij rabo??? WAAROM??? het heeft NIETS met doping te maken. K*U*T* Fransen ...
maar hoezo dan, hij is anders erg positief over Chickenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:00 schreef gitaarsnaar het volgende:
die Sorensen is echt een matennaaier zeg
Had je gedacht dat ze 180 kilo was dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:00 schreef BB-boy het volgende:
Rasmussens wijf is ook al zo'n mager scharminkel
Volgens mij ook. Sommigen zitten gewoon hun frustratie te botvieren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar hoezo dan, hij is anders erg positief over Chicken
Maar doe het dan niet met die Bodarquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:02 schreef rubbereend het volgende:
tis een kwestie van tijd vol lullen tot de persconferentie!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:02 schreef Falco het volgende:
Haha die Bodaar: "Ik ben er zeer voor dat we positief blijven"
Ik denk niet dat ik die ga halen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:02 schreef rubbereend het volgende:
tis een kwestie van tijd vol lullen tot de persconferentie!
Ben het zowaar eens met Bodaar. Aan pessimisten heb je helemaal niets.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:02 schreef Falco het volgende:
Haha die Bodaar: "Ik ben er zeer voor dat we positief blijven"
Ja!quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:01 schreef kevin85 het volgende:
Ik wil ook beelden zien van dat Hotel..
Wat moet jij een kleinzielig leven leiden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef ebeaydojraes het volgende:
jaja.. die k*u*t*cofidisFransen hebben we ook nog. VOORAL niet vergeten! Festina de derde
Naieveling...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:56 schreef ebeaydojraes het volgende:
een razzia bij rabo??? WAAROM??? het heeft NIETS met doping te maken. K*U*T* Fransen ...
Echt onbegrijpelijk. Waar zijn de livebeelden van bij het hotel?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel slechte timing dat ze op zo'n moment alles moet vollullen met zo'n non-figuur.
Omdat jij ook niet weet waar je over 9 weken precies zal zijn. dat ie het niet doorgeeft, tsja.. tis gewoon een domme eikel. hij werd gezien tijdens een training. niet met een spuit in zijn pootquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Naieveling...
Waarom denk je nu dat Rasmussen niet zei dat ie in Europa was?
Harmelingquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:07 schreef Falco het volgende:
Moet je indenken dat Liesbeth List nu aan de tafel had gezeten
Je moet wel heel naïef zijn als je denkt dat het alleen maar over dat gaatquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Omdat jij ook niet weet waar je over 9 weken precies zal zijn. dat ie het niet doorgeeft, tsja.. tis gewoon een domme eikel. hij werd gezien tijdens een training. niet met een spuit in zijn poot
Maar WAAROM zou je daarover liegen, het is geen doodzonde om in Italie te TRAINEN hequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Omdat jij ook niet weet waar je over 9 weken precies zal zijn. dat ie het niet doorgeeft, tsja.. tis gewoon een domme eikel. hij werd gezien tijdens een training. niet met een spuit in zijn poot
Iddquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel slechte timing dat ze op zo'n moment alles moet vollullen met zo'n non-figuur.
Daar is-ie al.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef Zwansen het volgende:
Straks komt Jean nog
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:08 schreef Arcee het volgende:
Smeets: "Ik weet niet hoe het momenteel in Pau is"
Nee, wij ook niet, Mart, want wij kijken en luisteren naar het gelul van Bodar.
En sporter moet dat gewoon zeggen. EN hij heeft ook tijdens zijn verblijf gelogen tegen de ploegleiding toch? Hij was soort van onvindbaar in Mexico. Onvindbaar voor Rabo en voor de dopingcontrole.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Zelfs als daar niet gebeurd behalve een enorme chaos wil ik dat gewoon zien..quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijk. Waar zijn de livebeelden van bij het hotel?
Die ligt nu ondersteboven en achterstevoren in bedquote:
Die slaat de tafel voor Smeets zijn snuit dwars door midden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Die zou helemaal wild geworden zijn
die rand spontaan herbert aanquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die ligt nu ondersteboven en achterstevoren in bed
wielersport gaat niet dood, self cleaning noem ik ditquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef One_of_the_few het volgende:
Zal ducrot morgen nog commentaar leveren?
en in dit tempo is de wielersport nog eerder dood dan Jean.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef One_of_the_few het volgende:
Jean overleeft de Tour?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef One_of_the_few het volgende:
Die moeten ze inderdaad helemaal een nekschot geven... de grootste hufter van de wielersportquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:12 schreef Bartoli het volgende:
komt die hypocriet van een lefevre weer
Hij leeft wel mee.........quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die moeten ze inderdaad helemaal een nekschot geven... de grootste hufter van de wielersport
ja hij zei dat hij in mexico was maar hj was dus toen in italie aan het como meerquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:14 schreef Eduard37 het volgende:
Vindt het allemaal maar raar. Er moet echt veel erger nieuws naar buiten komen zodat ik het ga snappen. Snap er nu nog geen biedt van alleen om het liegen?
Ja dat zegt ie... die vent heeft zelf ook de spuit in zijn renners laten zetten bij Mapei en Quik-Step, daar ben ik 200% van overtuigd....quote:
Ja. Als hij een tijdje in Italie is geweest en hij heeft daar over gelogen dan is hij terecht weg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:14 schreef Eduard37 het volgende:
Vindt het allemaal maar raar. Er moet echt veel erger nieuws naar buiten komen zodat ik het ga snappen. Snap er nu nog geen biedt van alleen om het liegen?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, de overdenking. Ben blij dat ik ben blijven kijken!
Ja en? Dat speelde toch niet in deze TOUR volgens de rabobank? Nu opeens wel?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:15 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja hij zei dat hij in mexico was maar hj was dus toen in italie aan het como meer
Jahwel!quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:16 schreef mroijjoijoi het volgende:
Mart gaat toch niet slapen nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |