Hij is wel de verpersonificatie van die ploeg, hij heeft wat duisters qua karakterquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:09 schreef Cootz het volgende:
Mooi dat die Biver doet alsof het hem verstandig leek om op te stappen als Astana, alsof het zijn eigen keuze was...
hier verder dan maar, mijne kan dichtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:10 schreef Bartoli het volgende:
[..]
NOS is niet zo snel met editten van die filmpjes omdat er minder manschappen zijn in hun crew denk ik zo
Elke renner die heeft gebruikt is per definitie ongeloofwaardig...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:12 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik vind dat David Millar dit allemaal wel heeft mogen zeggen, als hij zijn hele orakel was begonnen met: "Ik weet dat ik fouten begaan heb in het verleden... blabla." Want zo klonk het wel erg hypocriet.
Psies. En het feit dat ie de nadruk legt op 'legally' zegt ook genoeg.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:12 schreef Cootz het volgende:
Mart, fout! Het was juist die McQuaid die zei dat hij Rasmussen liever niet zag winnen!
daarom is zijn engels ook gewoon slechtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens mij begrijpt Mart die McQauid nog altijd verkeerd ...
Ja, maar ze mogen van mij best het licht hebben gezien. Maar een beetje bescheidenheid past dan wel...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Elke renner die heeft gebruikt is per definitie ongeloofwaardig...
Je merkt dat er gesneden is in het budget.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:13 schreef Cootz het volgende:
De VRT had gewoon manschappen genoeg om een filmploeg naar het Astana hotel te sturen, en er als eerste te zijn.
De ploeg van Lieven Van Gils die gisteren live Vino interviewde daar stond zelfs nog op de parking van dat hotel met hun camper en zendwagen en hadden zelfs beelden van haastig het hotel uit vluchtende Astana renners van deze namiddagquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:13 schreef Cootz het volgende:
De VRT had gewoon manschappen genoeg om een filmploeg naar het Astana hotel te sturen, en er als eerste te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |