En sporter moet dat gewoon zeggen. EN hij heeft ook tijdens zijn verblijf gelogen tegen de ploegleiding toch? Hij was soort van onvindbaar in Mexico. Onvindbaar voor Rabo en voor de dopingcontrole.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Omdat jij ook niet weet waar je over 9 weken precies zal zijn. dat ie het niet doorgeeft, tsja.. tis gewoon een domme eikel. hij werd gezien tijdens een training. niet met een spuit in zijn poot
Zelfs als daar niet gebeurd behalve een enorme chaos wil ik dat gewoon zien..quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijk. Waar zijn de livebeelden van bij het hotel?
Die ligt nu ondersteboven en achterstevoren in bedquote:
Die slaat de tafel voor Smeets zijn snuit dwars door midden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Die zou helemaal wild geworden zijn
die rand spontaan herbert aanquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die ligt nu ondersteboven en achterstevoren in bed
wielersport gaat niet dood, self cleaning noem ik ditquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef One_of_the_few het volgende:
Zal ducrot morgen nog commentaar leveren?
en in dit tempo is de wielersport nog eerder dood dan Jean.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef One_of_the_few het volgende:
Jean overleeft de Tour?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef One_of_the_few het volgende:
Die moeten ze inderdaad helemaal een nekschot geven... de grootste hufter van de wielersportquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:12 schreef Bartoli het volgende:
komt die hypocriet van een lefevre weer
Hij leeft wel mee.........quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die moeten ze inderdaad helemaal een nekschot geven... de grootste hufter van de wielersport
ja hij zei dat hij in mexico was maar hj was dus toen in italie aan het como meerquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:14 schreef Eduard37 het volgende:
Vindt het allemaal maar raar. Er moet echt veel erger nieuws naar buiten komen zodat ik het ga snappen. Snap er nu nog geen biedt van alleen om het liegen?
Ja dat zegt ie... die vent heeft zelf ook de spuit in zijn renners laten zetten bij Mapei en Quik-Step, daar ben ik 200% van overtuigd....quote:
Ja. Als hij een tijdje in Italie is geweest en hij heeft daar over gelogen dan is hij terecht weg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:14 schreef Eduard37 het volgende:
Vindt het allemaal maar raar. Er moet echt veel erger nieuws naar buiten komen zodat ik het ga snappen. Snap er nu nog geen biedt van alleen om het liegen?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, de overdenking. Ben blij dat ik ben blijven kijken!
Ja en? Dat speelde toch niet in deze TOUR volgens de rabobank? Nu opeens wel?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:15 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja hij zei dat hij in mexico was maar hj was dus toen in italie aan het como meer
Jahwel!quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:16 schreef mroijjoijoi het volgende:
Mart gaat toch niet slapen nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |