Paul van Dyk.................DAT is een DJ.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:28 schreef SiRojK het volgende:
[..]
DJ heet zo iemand.. Geen Jockey, geen plaatjesdraaier, DJ!
Deze is al dagen stabielquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
Welke stream is de adviesstream van dit moment??
Dan ga ik me daar ff op richten![]()
![]()
Hoe kun je nu neerbuigend zijn over Huub zijn 'DJ-skills' terwijl je zelf fan bent van Dennis... Dennisfans hebben uberhaupt geen recht van sprekenquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Paul van Dyk.................DAT is een DJ.
Deze jongens zijn plaatjesdraaiers.
DJ is een plaatjesdraaierquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Paul van Dyk.................DAT is een DJ.
Deze jongens zijn plaatjesdraaiers.
Ze moet wel een potje zijn,kan niet anders. Op het begin heeft ze toch ook verteld dat ze een keer sex had gehad met haar beste vriendin...quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
Nada is de hele dag horny maar wil geen sex met Dennix, Mitch of Dimitri. Need I say more?![]()
Maar dan ook volgend jaar niet aan mijn kop zeuren of je AAAAASJEBLIEEEEFTquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:33 schreef SiRojK het volgende:
Dennisfans hebben uberhaupt geen recht van spreken..
Gister noemde ze hem toch ook al een lul , en nu liegt Dennis en is geen gentelman .. Volgens de liegende sloerie herselfquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:33 schreef Dark het volgende:
Nadia wil Dennis niet meer, want hij is geen gentleman, hij haalt nooit een drankje voor haar.
Nadia vindt Dennis een player, ze blijft nog 1 of 2 weken bij hem in bed slapen en daarna niet meer.
Ze wil haar ex.. de voetballer.. wel een uurtje langs laten komen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
Nada is de hele dag horny maar wil geen sex met Dennix, Mitch of Dimitri. Need I say more?![]()
nee hoor,,ik snap niet waar dat wijf dr kapsones vandaan haalt,,ik bedoel kijk is naar die pens van haar dan heb je echt geen recht op kapsones hoor,,die koet gewoon door iedereen in dat huis gebangd worden en dr bek houdenquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
Nee hoor, je mag hem helemaal voor jezelf.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:35 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Maar dan ook volgend jaar niet aan mijn kop zeuren of je AAAAASJEBLIEEEEFT
meemag naar de Dennis-Housewarmingparty in de Kooi he ?!
yup ik denk niet dat veel mensen die gast mogen naja we zien het wel over een uurtjequote:Op woensdag 25 juli 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag hem helemaal voor jezelf.![]()
Gaat ze een muur bouwen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:34 schreef beequeen het volgende:
Zo lief van Ellyze wil de speciebonen schoonmaken, de schat.
Deze pot schrijft historie in DGK, mark my words.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Gister noemde ze hem toch ook al een lul , en nu liegt Dennis en is geen gentelman .. Volgens de liegende sloerie herself![]()
Dat allemaal omdat ze een buikje heeftquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:35 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
nee hoor,,ik snap niet waar dat wijf dr kapsones vandaan haalt,,ik bedoel kijk is naar die pens van haar dan heb je echt geen recht op kapsones hoor,,die koet gewoon door iedereen in dat huis gebangd worden en dr bek houden
je bedoelt 2quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:38 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Dat allemaal omdat ze een buikje heeft![]()
Ik denk dat die zelfs nog lager dan Amanda komt te staanquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:37 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
yup ik denk niet dat veel mensen die gast mogen naja we zien het wel over een uurtje
Gisteren verkondigde ze toch dat ze bij Jaap zou gaan slapen. En wat lees ik vandaag terug: dat ze toch weer aan Dennis zijn bosbessensap heeft liggen lurken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Gister noemde ze hem toch ook al een lul , en nu liegt Dennis en is geen gentelman .. Volgens de liegende sloerie herself![]()
heb terrug gezocht maar snap niet welke actiequote:Op woensdag 25 juli 2007 20:37 schreef STAP01 het volgende:
Jezus Dennix kan straks echt niet meer normaal over straat!
En Huub zn aktie is echt geniaal!
Heel opmerkzaam! Het lijkt wel of het zich vacuüm heeft gezogen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:35 schreef SiRojK het volgende:
Whahahhaa.. Die blouse van Natasia zit zo strak je ze een kuiltje heeft waar haar navel zit![]()
[afbeelding]
Ze schijnt drie navels te hebben, dus zal ze ook wel drie buiken hebbenquote:
zou wel lachen zijn als ie nieteens genoemd wordtquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat die zelfs nog lager dan Amanda komt te staan
Hoewel, als Amandel 1% krijgt, dan ronden ze het van hem waarschijnlijk ook af naar boven, zodat die ook 1% heeft![]()
Of als de plasmaboy zegt: "Niks voor Nix!"quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:40 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
zou wel lachen zijn als ie nieteens genoemd wordt
De bloemen aktiequote:Op woensdag 25 juli 2007 20:39 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
heb terrug gezocht maar snap niet welke actie
ligt niet aan jou ,,was gewoon zoquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
Ligt het aan mij of draaide Huub net beter dan deze gast?
Je kan ook doorschieten in je dierenliefde, hoor!quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:43 schreef Talitha het volgende:
Wat kijkt Nadia ongelukkig? Tis net een zielige puppy.
Wat deed/doet ie dan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian doet weer spastisch
De visagist van vanmiddag dacht dat het geen kleding was maar bodypaint.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:39 schreef demins het volgende:
[..]
Heel opmerkzaam! Het lijkt wel of het zich vacuüm heeft gezogen...![]()
Dom Dommer Domst.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Genieten doen ze van deze muziek.
[afbeelding]
Ze hebben er zin in, 3 op een rij te wachten op een beurt?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Genieten doen ze van deze muziek.
[afbeelding]
Hij "draaide" even.quote:
Palma zal nooit weggaan!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:48 schreef mazaru het volgende:
Ik vraag me af of al die akties tegen de gouden kooi over zullen zijn als de opperheks is vertrokken.
Meestal zitten dit soort mensen opgeborgen die stemmen horen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:50 schreef wolferl het volgende:
Denniks heeft altijd een geniaal plan, dat speelt zich af in zijn hoofd.
Dan denkt hij dat het ook echt heeft plaats gevonden, en geeft naderhand verslag aan de bewoners.
wies da??quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:44 schreef nueffeniet het volgende:
wordt ook wel es tijd om daar een goeie hardcore dj neer te zetten nosferatu of bodylotion ,iets in die geest
Daarom ook geest.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:51 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
wies da??
die is toch al 3000 jaar dood?
Dat hoeft hij ook niet, ik weet dat ook wel zekerquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:51 schreef Clank het volgende:
Elly zegt tegen Jaap dat hij zich na de Villa geen zorgen hoeft te maken financieel gezien.. ze kan niet zeggen wat.. maar ze weet het zeker.
Elly is belangrijk geworden in DGKquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Elly deed geheimzinnig...
Is geen op waarheid berustende info (geen streamlock)quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:52 schreef Clank het volgende:
Elly: Gewoon de Kooi afmaken.. er legt genoeg voor jou buiten.
Vertel dan maar's.. het is mij een raadselquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat hoeft hij ook niet, ik weet dat ook wel zeker
Elly heeft mijn hart gestolen.quote:
Mitch en Dimitri zijn toch allebei een hele leuke optie, zo op een saaie woensdagavond.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
Neem maar van mij aan dat hij binnen no-time gewoon een leuke baan heeft. Hij is loyaal, kien, beetje maf, brengt wat leven in de brouwerij en hij is, voor zover ik het kan bekijken, echt een hartstikke leuke en eerlijke vent.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is geen op waarheid berustende info (geen streamlock)
Ach natas kan het woord zelfkennis niet eens spellen als je haar er om zou vragen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:33 schreef Starlie het volgende:
Er zijn momenten dat Natas van zichzelf vind dat ze een dikke vette ass heeft..... volgens mij heeft ze die altijd..... ach zelfkennis komt met vlagen...
Ik wens het CWI veel succesquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat hij binnen no-time gewoon een leuke baan heeft. Hij is loyaal, kien, beetje maf, brengt wat leven in de brouwerij en hij is, voor zover ik het kan bekijken, echt een hartstikke leuke en eerlijke vent.
Johquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:57 schreef koemleit het volgende:
De TT klopt niet
De telefoon beweegt!quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:55 schreef FdW het volgende:
Jaap komt na de kooi in de stal van de snotkok, Elly, de soa boys etc...
Nee klopt, het wordt wel anderhalf uur. En dat komt kut uit want dan komt mijn man thuis die ik al 4 dagen niet heb gezien, dus dan moet ik iets van aandacht voor hem hebbenquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:57 schreef koemleit het volgende:
De TT klopt niet
Maar nu even niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Meestal zitten dit soort mensen opgeborgen die stemmen horen.![]()
Idd...quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:58 schreef Meneermax het volgende:
Nadia doet net alsof ze het naar haar zin heeft. Geweldig hoe ogen en andere lichaamstaal met elkaar kunnen vloeken.
Ga jij , net als Herma, cryptisch lullen?quote:
Wat zeg je?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:57 schreef pullup het volgende:
4 streams met die herrie![]()
Gelukkig gaan hier de gesprekken gewoon door![]()
Ga je schamen. Doe wat Nada doet en het is zo voorbij.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee klopt, het wordt wel anderhalf uur. En dat komt kut uit want dan komt mijn man thuis die ik al 4 dagen niet heb gezien, dus dan moet ik iets van aandacht voor hem hebben
Zou kunnen, maar 'k heb hem toch liever niet als collega hrm'er als ik in de selectiecommissie zou zitten..quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat hij binnen no-time gewoon een leuke baan heeft. Hij is loyaal, kien, beetje maf, brengt wat leven in de brouwerij en hij is, voor zover ik het kan bekijken, echt een hartstikke leuke en eerlijke vent.
Ik ben een enigma!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga jij , net als Herma, cryptisch lullen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |