Paul van Dyk.................DAT is een DJ.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:28 schreef SiRojK het volgende:
[..]
DJ heet zo iemand.. Geen Jockey, geen plaatjesdraaier, DJ!
Deze is al dagen stabielquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
Welke stream is de adviesstream van dit moment??
Dan ga ik me daar ff op richten![]()
![]()
Hoe kun je nu neerbuigend zijn over Huub zijn 'DJ-skills' terwijl je zelf fan bent van Dennis... Dennisfans hebben uberhaupt geen recht van sprekenquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Paul van Dyk.................DAT is een DJ.
Deze jongens zijn plaatjesdraaiers.
DJ is een plaatjesdraaierquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Paul van Dyk.................DAT is een DJ.
Deze jongens zijn plaatjesdraaiers.
Ze moet wel een potje zijn,kan niet anders. Op het begin heeft ze toch ook verteld dat ze een keer sex had gehad met haar beste vriendin...quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
Nada is de hele dag horny maar wil geen sex met Dennix, Mitch of Dimitri. Need I say more?![]()
Maar dan ook volgend jaar niet aan mijn kop zeuren of je AAAAASJEBLIEEEEFTquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:33 schreef SiRojK het volgende:
Dennisfans hebben uberhaupt geen recht van spreken..
Gister noemde ze hem toch ook al een lul , en nu liegt Dennis en is geen gentelman .. Volgens de liegende sloerie herselfquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:33 schreef Dark het volgende:
Nadia wil Dennis niet meer, want hij is geen gentleman, hij haalt nooit een drankje voor haar.
Nadia vindt Dennis een player, ze blijft nog 1 of 2 weken bij hem in bed slapen en daarna niet meer.
Ze wil haar ex.. de voetballer.. wel een uurtje langs laten komen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
Nada is de hele dag horny maar wil geen sex met Dennix, Mitch of Dimitri. Need I say more?![]()
nee hoor,,ik snap niet waar dat wijf dr kapsones vandaan haalt,,ik bedoel kijk is naar die pens van haar dan heb je echt geen recht op kapsones hoor,,die koet gewoon door iedereen in dat huis gebangd worden en dr bek houdenquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
Nee hoor, je mag hem helemaal voor jezelf.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:35 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Maar dan ook volgend jaar niet aan mijn kop zeuren of je AAAAASJEBLIEEEEFT
meemag naar de Dennis-Housewarmingparty in de Kooi he ?!
yup ik denk niet dat veel mensen die gast mogen naja we zien het wel over een uurtjequote:Op woensdag 25 juli 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag hem helemaal voor jezelf.![]()
Gaat ze een muur bouwen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:34 schreef beequeen het volgende:
Zo lief van Ellyze wil de speciebonen schoonmaken, de schat.
Deze pot schrijft historie in DGK, mark my words.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Gister noemde ze hem toch ook al een lul , en nu liegt Dennis en is geen gentelman .. Volgens de liegende sloerie herself![]()
Dat allemaal omdat ze een buikje heeftquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:35 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
nee hoor,,ik snap niet waar dat wijf dr kapsones vandaan haalt,,ik bedoel kijk is naar die pens van haar dan heb je echt geen recht op kapsones hoor,,die koet gewoon door iedereen in dat huis gebangd worden en dr bek houden
je bedoelt 2quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:38 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Dat allemaal omdat ze een buikje heeft![]()
Ik denk dat die zelfs nog lager dan Amanda komt te staanquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:37 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
yup ik denk niet dat veel mensen die gast mogen naja we zien het wel over een uurtje
Gisteren verkondigde ze toch dat ze bij Jaap zou gaan slapen. En wat lees ik vandaag terug: dat ze toch weer aan Dennis zijn bosbessensap heeft liggen lurken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Gister noemde ze hem toch ook al een lul , en nu liegt Dennis en is geen gentelman .. Volgens de liegende sloerie herself![]()
heb terrug gezocht maar snap niet welke actiequote:Op woensdag 25 juli 2007 20:37 schreef STAP01 het volgende:
Jezus Dennix kan straks echt niet meer normaal over straat!
En Huub zn aktie is echt geniaal!
Heel opmerkzaam! Het lijkt wel of het zich vacuüm heeft gezogen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:35 schreef SiRojK het volgende:
Whahahhaa.. Die blouse van Natasia zit zo strak je ze een kuiltje heeft waar haar navel zit![]()
[afbeelding]
Ze schijnt drie navels te hebben, dus zal ze ook wel drie buiken hebbenquote:
zou wel lachen zijn als ie nieteens genoemd wordtquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat die zelfs nog lager dan Amanda komt te staan
Hoewel, als Amandel 1% krijgt, dan ronden ze het van hem waarschijnlijk ook af naar boven, zodat die ook 1% heeft![]()
Of als de plasmaboy zegt: "Niks voor Nix!"quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:40 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
zou wel lachen zijn als ie nieteens genoemd wordt
De bloemen aktiequote:Op woensdag 25 juli 2007 20:39 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
heb terrug gezocht maar snap niet welke actie
ligt niet aan jou ,,was gewoon zoquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
Ligt het aan mij of draaide Huub net beter dan deze gast?
Je kan ook doorschieten in je dierenliefde, hoor!quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:43 schreef Talitha het volgende:
Wat kijkt Nadia ongelukkig? Tis net een zielige puppy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |