Wat deed/doet ie dan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian doet weer spastisch
De visagist van vanmiddag dacht dat het geen kleding was maar bodypaint.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:39 schreef demins het volgende:
[..]
Heel opmerkzaam! Het lijkt wel of het zich vacuüm heeft gezogen...![]()
Dom Dommer Domst.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Genieten doen ze van deze muziek.
[afbeelding]
Ze hebben er zin in, 3 op een rij te wachten op een beurt?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Genieten doen ze van deze muziek.
[afbeelding]
Hij "draaide" even.quote:
Palma zal nooit weggaan!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:48 schreef mazaru het volgende:
Ik vraag me af of al die akties tegen de gouden kooi over zullen zijn als de opperheks is vertrokken.
Meestal zitten dit soort mensen opgeborgen die stemmen horen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:50 schreef wolferl het volgende:
Denniks heeft altijd een geniaal plan, dat speelt zich af in zijn hoofd.
Dan denkt hij dat het ook echt heeft plaats gevonden, en geeft naderhand verslag aan de bewoners.
wies da??quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:44 schreef nueffeniet het volgende:
wordt ook wel es tijd om daar een goeie hardcore dj neer te zetten nosferatu of bodylotion ,iets in die geest
Daarom ook geest.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:51 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
wies da??
die is toch al 3000 jaar dood?
Dat hoeft hij ook niet, ik weet dat ook wel zekerquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:51 schreef Clank het volgende:
Elly zegt tegen Jaap dat hij zich na de Villa geen zorgen hoeft te maken financieel gezien.. ze kan niet zeggen wat.. maar ze weet het zeker.
Elly is belangrijk geworden in DGKquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Elly deed geheimzinnig...
Is geen op waarheid berustende info (geen streamlock)quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:52 schreef Clank het volgende:
Elly: Gewoon de Kooi afmaken.. er legt genoeg voor jou buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |